Skocz do zawartości

Ukash bez trybu awaryjnego


kunek

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

kunek, ale wszystko jest w linkowanym opisie. Masz:

- Pobrać FRST i zapisać na pendrive

- Uruchomić środowisko WinRE (jeśli system Windows 7, to jest pod F8 opcja "Napraw komputer", jeśli opcji brak lub inny system, to przeczytaj cały linkowany tam artykuł o WinRE na temat płyty)

- W linii komend WinRE uruchomić z pendrive FRST.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

1. Pewien błąd został naprawiony w FRST i należy to sprawdzić. Skasuj obecną wersję z pendrive i pobierz najnowszą (z tego samego linka). Zrób nowy skan FRST i dostarcz log. Dopiero po dostarczeniu raportu przejdź do usuwania:

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Reg: reg export HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Services\Winmgmt H:\winmgmt.reg
HKLM-x32\...\Winlogon: [userinit] C:\Windows\SysWOW64\userinit.exe, [x]
HKU\Mirek\...\Run: [baacafecaacc] - C:\ProgramData\baacafecaacc.exe [296448 2013-09-21] ()
HKU\Mirek\...\Winlogon: [shell] explorer.exe 
S2 dealplylive; C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\DealPlyLive.exe [148000 2013-09-18] (DealPly Technologies Ltd)
S3 dealplylivem; C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\DealPlyLive.exe [148000 2013-09-18] (DealPly Technologies Ltd)
S4 eabfiltr;
S2 Winmgmt; C:\PROGRA~3\27tw8zowl.pss [61544 2013-10-23] (Microsoft Corporation)
C:\ProgramData\27tw8zowl.bxx
C:\ProgramData\27tw8zowl.fvv
C:\ProgramData\27tw8zowl.pss
C:\ProgramData\lwoz8wt72.dss
C:\ProgramData\baacafecaacc.exe
C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad
C:\ProgramData\libnspr4.dll
C:\ProgramData\lsass.exe
C:\Users\Mirek\AppData\Local\{*}
C:\Users\Mirek\AppData\Local\BIT*.tmp
C:\Users\Mirek\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Mirek\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\cache.ini
C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\Other.res
C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\27tw8zowl.lnk
C:\Windows\Tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\Tasks\Dealply.job

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Na H (pendrive) powstaną pliki: fixlog.txt oraz winmgmt.reg.

 

3. System powinien zostać odblokowany. Loguj się normalnie do Windows. Zrób nowy skan FRST, zaznacz by powstał także plik Addition. Dołącz jako załącznik posta plik fixlog.txt. Natomiast plik H:\winmgmt.reg shostuj gdzieś i wyślij mi link na PW do tego pliku.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

kunek, ale przecież prosiłam o wykonanie skanów przed i po, a logów nie dostarczyłeś:

 

1. Skan przed wykonaniem usuwania:

 

1. Pewien błąd został naprawiony w FRST i należy to sprawdzić. Skasuj obecną wersję z pendrive i pobierz najnowszą (z tego samego linka). Zrób nowy skan FRST i dostarcz log. Dopiero po dostarczeniu raportu przejdź do usuwania:

Czy go zrobiłeś?

 

2. Oraz skan na samym końcu po usuwaniu:

 

3. System powinien zostać odblokowany. Loguj się normalnie do Windows. Zrób nowy skan FRST, zaznacz by powstał także plik Addition.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...