kunek Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Witam, złapałem Ukasha, nie działa mi również trym awaryjny w żadnej z opcji. Proszę o pomoc. Z chęcią wysłał bym jakieś pliki (OTL) ale niestety również nie wiem w jaki sposób mogę to zrobić ;( Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Zrób log z poziomu środowiska zewnętrznego za pomocą FRST. Odnośnik do komentarza
kunek Opublikowano 23 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 dzięki za szybką odpowiedź, ale niestety nie jestem zbyt oblatany, więc jakbyś mogła wytłumaczyć tak krok po kroku co mam zrobić, to byłbym niezmiernie wdzięczny Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 kunek, ale wszystko jest w linkowanym opisie. Masz: - Pobrać FRST i zapisać na pendrive - Uruchomić środowisko WinRE (jeśli system Windows 7, to jest pod F8 opcja "Napraw komputer", jeśli opcji brak lub inny system, to przeczytaj cały linkowany tam artykuł o WinRE na temat płyty) - W linii komend WinRE uruchomić z pendrive FRST. . Odnośnik do komentarza
kunek Opublikowano 23 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 dzięki, faktycznie było, zauważyłem już po napisaniu posta, pędzę szukać płytki z Windowsem bo oczywiście ma Win 7 i nie wyskakuje mi opcja napraw komputer hej, po ciężkich bojach udało mi się w końcu zrobić, przesyłam log-a: FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 1. Pewien błąd został naprawiony w FRST i należy to sprawdzić. Skasuj obecną wersję z pendrive i pobierz najnowszą (z tego samego linka). Zrób nowy skan FRST i dostarcz log. Dopiero po dostarczeniu raportu przejdź do usuwania: 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg export HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Services\Winmgmt H:\winmgmt.reg HKLM-x32\...\Winlogon: [userinit] C:\Windows\SysWOW64\userinit.exe, [x] HKU\Mirek\...\Run: [baacafecaacc] - C:\ProgramData\baacafecaacc.exe [296448 2013-09-21] () HKU\Mirek\...\Winlogon: [shell] explorer.exe S2 dealplylive; C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\DealPlyLive.exe [148000 2013-09-18] (DealPly Technologies Ltd) S3 dealplylivem; C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\DealPlyLive.exe [148000 2013-09-18] (DealPly Technologies Ltd) S4 eabfiltr; S2 Winmgmt; C:\PROGRA~3\27tw8zowl.pss [61544 2013-10-23] (Microsoft Corporation) C:\ProgramData\27tw8zowl.bxx C:\ProgramData\27tw8zowl.fvv C:\ProgramData\27tw8zowl.pss C:\ProgramData\lwoz8wt72.dss C:\ProgramData\baacafecaacc.exe C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad C:\ProgramData\libnspr4.dll C:\ProgramData\lsass.exe C:\Users\Mirek\AppData\Local\{*} C:\Users\Mirek\AppData\Local\BIT*.tmp C:\Users\Mirek\AppData\Local\Temp\*.exe C:\Users\Mirek\AppData\Local\Temp\*.dll C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\cache.ini C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\Other.res C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\27tw8zowl.lnk C:\Windows\Tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineUA.job C:\Windows\Tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineCore.job C:\Windows\Tasks\Dealply.job Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Na H (pendrive) powstaną pliki: fixlog.txt oraz winmgmt.reg. 3. System powinien zostać odblokowany. Loguj się normalnie do Windows. Zrób nowy skan FRST, zaznacz by powstał także plik Addition. Dołącz jako załącznik posta plik fixlog.txt. Natomiast plik H:\winmgmt.reg shostuj gdzieś i wyślij mi link na PW do tego pliku. . Odnośnik do komentarza
kunek Opublikowano 24 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Hej, dzięki wielkie za pomoc, wszystko poszło bardzo sprawnie Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 kunek, ale przecież prosiłam o wykonanie skanów przed i po, a logów nie dostarczyłeś: 1. Skan przed wykonaniem usuwania: 1. Pewien błąd został naprawiony w FRST i należy to sprawdzić. Skasuj obecną wersję z pendrive i pobierz najnowszą (z tego samego linka). Zrób nowy skan FRST i dostarcz log. Dopiero po dostarczeniu raportu przejdź do usuwania: Czy go zrobiłeś? 2. Oraz skan na samym końcu po usuwaniu: 3. System powinien zostać odblokowany. Loguj się normalnie do Windows. Zrób nowy skan FRST, zaznacz by powstał także plik Addition. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się