Skocz do zawartości

Ukash - problem z wirusem


Rekomendowane odpowiedzi

win7x64

Proszę o pomoc, dzisiaj pojawił się ten wirus (w firefox pojawiła się strona z informacją o zablokowanej przeglądarce i opłacie w celu otrzymania kodu) . Zanim zrestartowałam komputer skanowałam go programami Avast i Kaspersky, ten ostatni wykrył pare zagrożeń które usunął i to wszystko. Po restarcie wchodził już tylko tryb awaryjny i tryb awaryjny z wierszem poleceń. Nie mam pojęcia co dalej. Pozdrawiam.

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Przy wyborze trybu normalnego system uruchamia się do momentu ekranu powitalnego ("zapraszamy") po czym pojawia się niebieski ekran i skanowanie (dupming physical memory to disk), trwa to parę sekund i komputer się restartuje i tak w kółko. Gdy potem wybieram tryb awaryjny po załadowaniu na pulpicie pojawia się komunikat "system windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu. System windows może wyszukać rozwiązanie tego problemu przy następnym przejściu do trybu online", W szczegółach problemu widnieje nazwa zdarzenia: bluescreen. Problem w tym, że przy wyborze trybu awaryjnego z obsługą sieci dzieje się ten sam schemat co w przypadku trybu normalnego więc rozwiązanie problemu...jest problemem.

FRST i OTL zostały wygenerowane w trybie awaryjnym. Nie wiem czy może to mieć związek z brakiem oznak infekcji.

Poniżej zamieszczam jeszcze raz, skanowane dzisiaj.

Czy w razie sformatowania dysku istnieje ryzyko, że wirus nie zostanie usunięty?

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza

Przy wyborze trybu normalnego system uruchamia się do momentu ekranu powitalnego ("zapraszamy") po czym pojawia się niebieski ekran i skanowanie (dupming physical memory to disk), trwa to parę sekund i komputer się restartuje i tak w kółko.

Jak mówię, czynnej infekcji brak. Tu są inni podejrzany dla BSOD przy starcie w Trybie normalnym i awaryjnym z obsługą sieci, czyli skomasowanie antywirusów. Tu są zainstalowane dwa (!): Avast i Kaspersky Anti-Virus. Rozpocznij od pozbycia się antywirusów:

 

- Avast odinstaluj przez Panel sterowania (jest to możliwe w Trybie awaryjnym). Następnie użyj narzędzie Avast Uninstall Utility.

- Kaspersky nie jest możliwy do deinstalacji przez Panel sterowania. Od razu zastosuj Kaspersky Remover.

- Po pozbyciu się antywirusów spróbuj wejść w Tryb normalny. Jeśli to się uda, zrób nowe raporty z FRST (zaznacz, by powstał ponownie Addition).

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...