slimowski Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witam, tymrazem proszę o pomoc w oczyszczeniu komputera od znajomego. Nie do końca orientuje się co się złego dzieje. Antywir nie wykrywa niczego, są zainstalowane toolbary wymienione w temacie i dodatkowo bardzo wolno działa internet. Sieć była sprawdzana za pomocą innego laptopu i wszystko działało dobrze. Zamieszczam wymagane logi FRST.txt Addition.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Owszem, adware jest i niektóre z kolekcji mogą skutkować spowolnieniem systemu / sieci. Przeprowadź następujące działania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\...\Run: [ApnTBMon] - C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe [1673680 2013-10-16] (APN) HKCU\...\Run: [updateMyDrivers] - C:\Program Files\SmartTweak Software\UpdateMyDrivers\UpdateMyDrivers.exe /ot /as /ss HKCU\...\Run: [ALLUpdate] - "C:\Program Files\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep" HKCU\...\Run: [CancelAutoPlay] - C:\Program Files\Telenor\Miniruter_MF91D\CancelAutoPlay.exe HKCU\...\Run: [iLivid] - C:\Documents and Settings\endorro\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\iLivid\iLivid.exe [6827008 2013-09-09] (Bandoo Media Inc.) AppInit_DLLs: C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DANEAP~1\Wincert\WIN32C~1.DLL C:\PROGRA~1\MOVIES~1\Datamngr\mgrldr.dll [ 2013-09-24] () IMEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe IMEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe IMEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe IMEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.search.ask.com/?o=APN10645A&gct=hp&d=406-420&v=a9396-116&t=4 HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=67194_16910336_67167133_3219913727_B0DB4E7A&ts=1356562866 HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=B0DB0025568C05E6&affID=120606&tsp=4931 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=67194_16910336_67167133_3219913727_B0DB4E7A&ts=1356562866 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=67194_16910336_67167133_3219913727_B0DB4E7A&ts=1356562866 URLSearchHook: uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.) SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=420&systemid=406&v=a9396-116&apn_uid=3155637608954780&apn_dtid=BND406&o=APN10645&apn_ptnrs=AG6&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - DefaultScope {CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A} URL = http://mystart.incredibar.com/?a=6OyZn96Aci&loc=skw&search={searchTerms} SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {0C2BC48E-A5D0-41B4-A0DF-3ACFF6004369} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=STT&o=102866&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=^5N&apn_dtid=^YYYYYY^YY^NL&apn_uid=381FFDA9-75E8-4A7E-A08D-13291BBB39B4&apn_sauid=5AAF6651-57BC-419A-927E-ABECD0E240FB SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=B0DB0025568C05E6&affID=120606&tsp=4931 SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=420&systemid=406&v=a9396-116&apn_uid=3155637608954780&apn_dtid=BND406&o=APN10645&apn_ptnrs=AG6&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3220468 SearchScopes: HKCU - {CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A} URL = http://mystart.incredibar.com/?a=6OyZn96Aci&loc=skw&search={searchTerms} BHO: Incredibar.com Helper Object - {6E13DDE1-2B6E-46CE-8B66-DC8BF36F6B99} - C:\Program Files\Incredibar.com\incredibar\1.5.11.14\bh\incredibar.dll (Montera Technologeis LTD) BHO: uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.) BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.21.5\bh\delta.dll (Delta-search.com) Toolbar: HKLM - uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.) Toolbar: HKLM - Incredibar Toolbar - {F9639E4A-801B-4843-AEE3-03D9DA199E77} - C:\Program Files\Incredibar.com\incredibar\1.5.11.14\incredibarTlbr.dll (Montera Technologeis LTD) Toolbar: HKLM - Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.21.5\deltaTlbr.dll (Delta-search.com) Toolbar: HKCU -uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.) FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\Ask.xml FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\browser\searchplugins\Ask.xml R2 APNMCP; C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe [166352 2013-10-16] (APN LLC.) S2 BitGuard; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.6.1673.238\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe [3029472 2013-09-13] () R2 DatamngrCoordinator; C:\Program Files\Movies Toolbar\Datamngr\DatamngrCoordinator.exe [3419136 2013-09-24] (Bandoo Media Inc.) R2 IBUpdaterService; C:\Windows\system32\dmwu.exe [1434416 2013-09-15] () S3 massfilter_lte; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\massfilter_lte.sys [x] S3 zgdcat; system32\DRIVERS\zgdcat.sys [x] S3 zgdcdiag; system32\DRIVERS\zgdcdiag.sys [x] S3 zgdcnet; system32\DRIVERS\zgdcnet.sys [x] C:\WINDOWS\Tasks\EPUpdater.job C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\APN C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AskPartnerNetwork C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Datamngr C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Wincert C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\BabSolution C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\Delta C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\File Scout C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\ilividmoviestoolbarha C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\Incredibar.com C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\PriceGong C:\Documents and Settings\endorro\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\uTorrentControl_v2 C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Delta C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Incredibar.com C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\PriceGong Reg: reg delete "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\AppCertDlls" /f Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj adware: Ask Toolbar, BitGuard, Delta Chrome Toolbar, Delta toolbar, IB Updater Service, iLivid, Incredibar Toolbar on IE, Movies Toolbar for Firefox (Dist. by Bandoo Media, Inc.), uTorrentControl_v2 Toolbar, V9 Homepage Uninstaller. 3. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł. 4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 5. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 6. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
slimowski Opublikowano 20 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 wszystkie operacje wykonane, umieszczam nowe logi Fixlog.txt FRST.txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się