Skocz do zawartości

Toolbar'y - ask.com, searchgol.com wolne działanie internetu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

tymrazem proszę o pomoc w oczyszczeniu komputera od znajomego. Nie do końca orientuje się co się złego dzieje. Antywir nie wykrywa niczego, są zainstalowane toolbary wymienione w temacie i dodatkowo bardzo wolno działa internet. Sieć była sprawdzana za pomocą innego laptopu i wszystko działało dobrze.

 

Zamieszczam wymagane logi

 

 

FRST.txt

Addition.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Owszem, adware jest i niektóre z kolekcji mogą skutkować spowolnieniem systemu / sieci. Przeprowadź następujące działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKLM\...\Run: [ApnTBMon] - C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe [1673680 2013-10-16] (APN)
HKCU\...\Run: [updateMyDrivers] - C:\Program Files\SmartTweak Software\UpdateMyDrivers\UpdateMyDrivers.exe /ot /as /ss
HKCU\...\Run: [ALLUpdate] - "C:\Program Files\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep"
HKCU\...\Run: [CancelAutoPlay] - C:\Program Files\Telenor\Miniruter_MF91D\CancelAutoPlay.exe
HKCU\...\Run: [iLivid] - C:\Documents and Settings\endorro\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\iLivid\iLivid.exe [6827008 2013-09-09] (Bandoo Media Inc.)
AppInit_DLLs: C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DANEAP~1\Wincert\WIN32C~1.DLL C:\PROGRA~1\MOVIES~1\Datamngr\mgrldr.dll [ 2013-09-24] ()
IMEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IMEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IMEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe
IMEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.search.ask.com/?o=APN10645A&gct=hp&d=406-420&v=a9396-116&t=4
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=67194_16910336_67167133_3219913727_B0DB4E7A&ts=1356562866
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=B0DB0025568C05E6&affID=120606&tsp=4931
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=67194_16910336_67167133_3219913727_B0DB4E7A&ts=1356562866
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=67194_16910336_67167133_3219913727_B0DB4E7A&ts=1356562866
URLSearchHook: uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.)
SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=420&systemid=406&v=a9396-116&apn_uid=3155637608954780&apn_dtid=BND406&o=APN10645&apn_ptnrs=AG6&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A} URL = http://mystart.incredibar.com/?a=6OyZn96Aci&loc=skw&search={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0C2BC48E-A5D0-41B4-A0DF-3ACFF6004369} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=STT&o=102866&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=^5N&apn_dtid=^YYYYYY^YY^NL&apn_uid=381FFDA9-75E8-4A7E-A08D-13291BBB39B4&apn_sauid=5AAF6651-57BC-419A-927E-ABECD0E240FB
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=B0DB0025568C05E6&affID=120606&tsp=4931
SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=420&systemid=406&v=a9396-116&apn_uid=3155637608954780&apn_dtid=BND406&o=APN10645&apn_ptnrs=AG6&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3220468
SearchScopes: HKCU - {CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A} URL = http://mystart.incredibar.com/?a=6OyZn96Aci&loc=skw&search={searchTerms}
BHO: Incredibar.com Helper Object - {6E13DDE1-2B6E-46CE-8B66-DC8BF36F6B99} - C:\Program Files\Incredibar.com\incredibar\1.5.11.14\bh\incredibar.dll (Montera Technologeis LTD)
BHO: uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.)
BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.21.5\bh\delta.dll (Delta-search.com)
Toolbar: HKLM - uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.)
Toolbar: HKLM - Incredibar Toolbar - {F9639E4A-801B-4843-AEE3-03D9DA199E77} - C:\Program Files\Incredibar.com\incredibar\1.5.11.14\incredibarTlbr.dll (Montera Technologeis LTD)
Toolbar: HKLM - Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.21.5\deltaTlbr.dll (Delta-search.com)
Toolbar: HKCU -uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6} - C:\Program Files\uTorrentControl_v2\prxtbuTo0.dll (Conduit Ltd.)
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\Ask.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\browser\searchplugins\Ask.xml
R2 APNMCP; C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe [166352 2013-10-16] (APN LLC.)
S2 BitGuard; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.6.1673.238\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe [3029472 2013-09-13] ()
R2 DatamngrCoordinator; C:\Program Files\Movies Toolbar\Datamngr\DatamngrCoordinator.exe [3419136 2013-09-24] (Bandoo Media Inc.)
R2 IBUpdaterService; C:\Windows\system32\dmwu.exe [1434416 2013-09-15] ()
S3 massfilter_lte; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\massfilter_lte.sys [x]
S3 zgdcat; system32\DRIVERS\zgdcat.sys [x]
S3 zgdcdiag; system32\DRIVERS\zgdcdiag.sys [x]
S3 zgdcnet; system32\DRIVERS\zgdcnet.sys [x]
C:\WINDOWS\Tasks\EPUpdater.job
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\APN
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AskPartnerNetwork
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Datamngr
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Wincert
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\BabSolution
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\Delta
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\File Scout
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\ilividmoviestoolbarha
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\Incredibar.com
C:\Documents and Settings\endorro\Dane aplikacji\PriceGong
C:\Documents and Settings\endorro\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\uTorrentControl_v2
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Delta
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Incredibar.com
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\PriceGong
Reg: reg delete "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\AppCertDlls" /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj adware: Ask Toolbar, BitGuard, Delta Chrome Toolbar, Delta toolbar, IB Updater Service, iLivid, Incredibar Toolbar on IE, Movies Toolbar for Firefox (Dist. by Bandoo Media, Inc.), uTorrentControl_v2 Toolbar, V9 Homepage Uninstaller.

 

3. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł.

 

4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

5. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

6. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...