jowiszwish Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Witam! Podczas uruchamiania Windows 7 na laptopie Hp Pro Book 4530s wyskakuje blue screen z komunikatem STOP: c000021a {Fatal System Error}The Verification of a KnownDLL failed. System process terminated unexpectedly with a status of 0x0000020 (0x06e97010 0x00000000). Prawdopodobnie przerwałem aktualizację. Nie pomogło przywracanie ostatnio działającej konfiguracji. Załączam log z narzędzia FRST. Próbowałem użyć polecenia sfc /scannow /offbootdir=X:\ /offwindir=Y:\windows, ale otrzymuję komunikat: Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji. Czy mam przeprowadzić jakiś dodatkowy scan? Coś zrobić, by ułatwić Wam diagnozę? Proszę o informację czy jest szansa na przywrócenie działania systemu czy muszę się szykować na format... FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Problem stanowi naruszony plik pakietów językowych: ==================== Known DLLs (Whitelisted) ================ [2009-07-13 15:38] - [2009-07-13 17:41] - 0041984 ____A () C:\Windows\System32\LPK.dll Podaj skan na wszystkie kopie tego pliku. Uruchom FRST, w linii Search wpisz nazwę pliku: LPK.dll Klik w Search File(s). Przedstaw wynikowy log Search.txt utworzony w tym samym katalogu z którego uruchamiano FRST. . Odnośnik do komentarza
jowiszwish Opublikowano 18 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Trochę ten skan trwał Wiem, że na forum trzeba wykazać się cierpliwością, ale jestem prawie tydzień bez komputera służbowego i zaczynam denerwować szefa... Jeśli nie ma szans na naprawę to proszę mi o tym powiedzieć. Spróbuję innych metod. Search.txt Odnośnik do komentarza
jowiszwish Opublikowano 30 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Trochę ten skan trwał Wiem, że na forum trzeba wykazać się cierpliwością, ale jestem prawie tydzień bez komputera służbowego i zaczynam denerwować szefa... Jeśli nie ma szans na naprawę to proszę mi o tym powiedzieć. Spróbuję innych metod. Widzę, że nikt nie jest mi w stanie pomóc... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się