ProKoksu Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Witam, jestem tu nowy. Zarejestrowałem się tutaj, ponieważ mam problem, który przewyższa moje możliwości. Mam nadzieję że temat piszę w dobrym miejscu, jeżeli nie to przepraszam. Otóż jakieś 3 miesiące temu, jakimś cudem skasowałem opcję ochrony internetu, a mianowicie coś o nazwie toolbar. Miałem wtedy avirę. Próbowałem na wszystkie sposoby przywrócić opcję web security, ale ciągle występował jakiś błąd. Postanowiłem więc zmienić mojego antywirusa na avasta i wszystko do tej pory wydaje się w porządku. W między czasie wykonałem chyba 5 skanów komputera i za każdym razem coś wykryło. Skanowałem też programem Malwarebytes. Wirusów ciągle znikąd przybywało i jako ,,zielony" jeszcze w te sprawy niezbyt do tej pory wiem co jest przyczyną. Dodałem taki wstep poniewaz może to byc ważne dla mojego problemu. Ale do rzeczy. Od około miesiąca zaczął mi się pojawiać komunikat: ,,System Windows nie może odnaleźć pliku ,,C:/Program Files/AskPartnerNetwork/Toolbar/APNSetup.exe" Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie. Aby wyszukać plik........." Piszę do was, ponieważ nie mam pojęcia w czym jest problem. Czytałem o tym na innych forach i kazali tam robić szereg różnych zabiegów, o których nie mam pojęcia. Na początku, chciałbym zapytać czy to jakiś problem z wirusem, co to w ogóle jest i jakie to może powodować szkody dla komputera (jeśli może). Następnie byłbym bardzo wdzięczny o poinstruowanie mnie co zrobić dalej. W razie czego jestem dostępny na gg lub facebooku. Z góry dziekuje i przepraszam za laiczną formę tego tematu, ale naprawdę mi na tym zależy, a nie mam pojęcia co to jest. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Temat założony w złym dziale Serwis (zgłaszanie problemów z naszą stronę). Przenoszę do działu diagnostyki infekcji. W między czasie wykonałem chyba 5 skanów komputera i za każdym razem coś wykryło. Skanowałem też programem Malwarebytes. Przedstaw raport z MBAM co i gdzie wykryte. Od około miesiąca zaczął mi się pojawiać komunikat: ,,System Windows nie może odnaleźć pliku ,,C:/Program Files/AskPartnerNetwork/Toolbar/APNSetup.exe" Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie. Aby wyszukać plik........." To komunikat braku pliku adware Ask Toolbar, które jest instalowane z Avira pod przykrywką "Avira SearchProtection" (KLIK). Poproszę o raporty z FRST. . Odnośnik do komentarza
ProKoksu Opublikowano 15 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Dziękuję za odpowiedź, jutro wszystko podam Odnośnik do komentarza
ProKoksu Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Przepraszam Dziękuje za wyjaśnienie. Tutaj dwa raporty. Dzisiaj skanowałem komputer i nic nie wykryło. Ponad to wszedłem w zakładkę kwarantanna i były tam dosłownie wszystkie wirusy jakie do tej pory wykryło i usunąłem. Usunąłem je więc zatem jeszcze raz. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 ProKoksu, jeśli nikt jeszcze nie odpisał, nie pisz posta pod postem, lecz używaj opcję Edytuj. Posty skleiłam. Logi proszę umieszczam metodą Załączników forum (w edytorze Więcej opcji > jest funkcja dołączania plików). A co do tego raportu z MBAM to zrobić teraz czy pokazać wcześniejszy ? Dodaj ten wcześniejszy oraz nowy co jest pokazywane obecnie. . Odnośnik do komentarza
ProKoksu Opublikowano 24 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Zapomniałem wspomnieć jeszcze o jednym problemie. Na pulpicie za każdym razem pojawia się ikona z informacją że aktualizacje gotowe są do zainstalowania i jak je instaluje, to pod koniec pisze mi coś w stylu że się nie powiodło. Co do MBAM to jak wspomniałem nie wykrywa już wirusów. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się