Skocz do zawartości

Bałagan w laptopie


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :-)

Ciężko określić temat patrząc na ten laptop, mam nadzieję że taki wystarczy.

 

Mój ojciec kupił używany tani laptop, w którym jest straszny bałagan, od śmieci adware po różne błędy w dzienniku.

Prosiłbym o zerknięcie i o ewentualną pomoc.

Skan FRST trwa już ponad 2godz, stanęło przy : "getting application errors ;10020".

Narazie podaję wszystko prócz FRST; jeśli tak mogę, nie wiem ile jeszcze potrwa ten proces.

 

FRST ..........

FRST Addition http://www.wklejto.pl/txt176997

OTL http://www.wklejto.pl/txt176992

OTL Extras http://www.wklejto.pl/txt176995

GMER http://www.wklejto.pl/txt176996

 

SECURITY CHECK

 

Results of screen317's Security Check version 0.99.74

Windows 7 Service Pack 1 x86 (UAC is enabled)

Internet Explorer 10

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.

Avira successfully updated!

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

Java 7 Update 21

Java version out of Date!

Google Chrome 26.0.1410.64

Google Chrome 30.0.1599.69

Google Chrome plugins...

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````

`````````````````System Health check`````````````````

Total Fragmentation on Drive C:

````````````````````End of Log``````````````````````

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Wygląda na to, że śmieci adware były już wstępnie usuwane, gdyż widzę jedynie szczątki. Pod tym kątem:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=8E85001CBF0DE2E0&affID=121284&tl=gpn65238&tsp=5032
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=8E85001CBF0DE2E0&affID=121284&tl=gpn65238&tsp=5032
Task: {11E04E9E-A9BD-4FCD-B4A8-2A36A7C8029F} - System32\Tasks\AnySendUpdateLogin => C:\Program Files\AnySend\AnySendUpdater.exe
Task: {27685D08-0BDD-4CB9-BFD7-592D9968B0B1} - System32\Tasks\DSite => C:\Users\komp\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE
Task: {98AAA76E-C8ED-4F7D-AE38-07B97322FC5F} - System32\Tasks\AnySendUpdate => C:\Program Files\AnySend\AnySendUpdater.exe
C:\Windows\system32\roboot.exe
C:\ProgramData\IBUpdaterService
C:\ProgramData\DSearchLink
C:\Program Files\Mozilla Firefox
C:\Users\komp\AppData\Roaming\AnySend
C:\Users\komp\AppData\Roaming\Babylon
C:\Users\komp\AppData\Roaming\DSite
C:\Users\komp\AppData\Roaming\File Scout
C:\Users\komp\AppData\Roaming\mozilla
C:\Users\komp\AppData\Roaming\PerformerSoft
C:\Users\komp\AppData\Roaming\SeeSimilar02
C:\Users\komp\AppData\Roaming\SpeedAnalysis3
C:\Users\komp\AppData\Roaming\tmpatd
C:\Users\komp\AppData\Roaming\TuneUp Software
C:\Users\komp\Downloads\CodecPerformerSetup.exe
C:\Users\komp\Downloads\*.crdownload
C:\Users\komp\Downloads\iLividSetup-r362-n-bc.exe
Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. W Google Chrome:

  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Po uruchomieniu > usuń adres delta-search.com, przestaw na "Otwórz stronę nowej karty"
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

4. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

5. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log AdwCleaner. Wypowiedz się wyraźnie czy są jakieś konkretne problemy notowane po czyszczeniu.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...