Shadyz Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam, mam problem z owym wirusem (śmiesznie, co wyłączę komputer usuwa mi plik firefox.exe a ogólnie zawiesza i Avira mi wariuje. Addition.txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 TR/ATRAPS.Gen = rootkit ZeroAccess, tu w najnowszej wersji imitującej "Google Update". Przeprowadź następujące działania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\Program Files\Google\Desktop C:\Documents and Settings\shad\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Desktop C:\Documents and Settings\shad\Dane aplikacji\396B58 C:\Documents and Settings\shad\ubhrq C:\Windows\assembly\GAC\Desktop.ini U2 *etadpug; "C:\Program Files\Google\Desktop\Install\{ed0078a2-2a3f-e1ab-535c-b0319af4b843}\ \ \???\{ed0078a2-2a3f-e1ab-535c-b0319af4b843}\GoogleUpdate.exe" HKCU\...\Run: [Google Update*] - [x] HKCU\...\RunOnce: [ubhrq] - C:\DOCUME~1\shad\ubhrq\start.vbs [190 2013-10-01] () HKCU\...\Policies\Explorer\Run: [Google] - C:\Documents and Settings\shad\Dane aplikacji\396B58\396B58.exe [274840 2009-02-09] ( ()) HKLM\...\Run: [KernelFaultCheck] - %systemroot%\system32\dumprep 0 -k S2 DgiVecp; \??\C:\WINDOWS\system32\Drivers\DgiVecp.sys [x] S3 MSICDSetup; \??\I:\CDriver.sys [x] S3 rtl8139; system32\DRIVERS\RTL8139.SYS [x] S2 SSPORT; \??\C:\WINDOWS\system32\Drivers\SSPORT.sys [x] Winsock: Catalog5 01 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll" Winsock: Catalog5 03 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll" CMD: netsh winsock reset Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Zresetuj ręcznie system, jeśli FRST tego nie wymusi. 2. Wyczyść przeglądarki z określonych wad (nie powiązane z ZeroAccess): - Firefox: Usuń wtręty adware via menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł. - Google Chrome: Zresetuj cache wtyczek, by pozbyć się pustych wpisów. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. 3. Zrób nowy skan FRST (bez Addition) + Farbar Service Scanner + zaległy GMER. Dołącz plik fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się