mj23 Opublikowano 30 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Logi w załaczniku. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Cóż, jest tu adware.... A ze w Temp widać pliki mające w nazwie słowo "Downloader", będzie do czytania ten materiał: KLIK. Był już używany AdwCleaner i nie dostarczyłeś raportu z niego. Akcja do wykonania: 1. Przez Panel sterowania odinstaluj: Ask Toolbar, Ask Toolbar Updater, BitGuard, Delta Chrome Toolbar, Delta toolbar. 2. Google Chrome ma uszkodzone preferencje. Przeprowadź te działania: Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Ustawienia > karta Ustawienia > Po uruchomieniu > usuń strony tam otwierane (przypuszczalnie Delta), przestaw na "Otwórz stronę nowej karty" Ustawienia > karta Ustawienia > Wygląd i zaznacz "Pokaż przycisk strony startowej" > klik w Zmień i usuń strony tam otwierane (przypuszczalnie Delta) Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > na liście ustaw Google jako domyślną, po tym skasuj z listy śmieci (przypuszczalnie Delta). Ustawienia > karta Historia > wyczyść 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition) i OTL (bez Extras). Dołącz zaległy log AdwCleaner wyciągnięty z folderu C:\AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
mj23 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Zalecenia wykonane. AdwCleanerR0.txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 W skanie FRST opcje Drivers MD5 + List BCD niepotrzebnie zaznaczone. Korekty do wykonania. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.babylon.com/?affID=121845&babsrc=HP_ss_din2g&mntrId=504C50465D8BFC01 SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=121845&babsrc=SP_ss&mntrId=504C50465D8BFC01 SearchScopes: HKCU - {37592740-DC92-48D6-A94D-A81CE17B0792} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=kw&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=^U3&apn_dtid=^OSJ000^YY^PL&apn_uid=7B5E7E3C-0425-42F3-8E27-5A1B0184BAC4&apn_sauid=463807D2-2A23-4190-AF8E-62313F2945EE SearchScopes: HKCU - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL = Toolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No File C:\Users\ppp1\AppData\Local\avgchrome C:\Users\ppp1\AppData\Roaming\Babylon C:\Users\ppp1\AppData\Roaming\File Scout C:\Users\ppp1\AppData\Roaming\OpenCandy C:\ProgramData\BitGuard C:\Program Files (x86)\mozilla firefox Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. I wypowiedz się czy jest jakaś poprawa w funkcjonowaniu systemu. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się