mysteriis Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam! Piszę do Was z prośbą, która jak widzę, na Forum już się pojawiła. Urpezjmie proszę o pomoc w pozbyciu się wirusa Polizja z mojego komputera. Poniżej załączam raporty FRST pozdrawiam, Michał FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Na początek zaznaczę, że system jest w dramatycznym stanie aktualizacji! Microsoft Windows XP Professional Dodatek Service Pack. 1 (X86) OS Language: Polish Internet Explorer Version 6 Przeprowadź następujące działania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKCU\...\Winlogon: [shell] explorer.exe,C:\Documents and Settings\Michał\Dane aplikacji\cache.dat [135168 2002-09-20] () C:\Documents and Settings\Michał\Dane aplikacji\cache.dat C:\Documents and Settings\Michał\Dane aplikacji\cache.ini HKLM\...\Winlogon: [system] lsass.exe No File Winlogon\Notify\crypt: crypts.dll [X] HKCU\...\Policies\Explorer: [NoBandCustomize] 0 HKCU\...\Policies\Explorer: [NoMovingBands] 0 HKCU\...\Policies\Explorer: [NoCloseDragDropBands] 0 HKCU\...\Policies\Explorer: [NoSetTaskbar] 0 HKCU\...\Policies\Explorer: [NoToolbarsOnTaskbar] 0 HKCU\...\Policies\Explorer: [NoSaveSettings] 0 HKCU\...\Policies\Explorer: [ClassicShell] 0 HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://pl.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=vlt HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.qip.ru HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.qip.ru/ie HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://pl.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=vlt HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.qip.ru HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,ICQ Search = http://search.icq.com/search/results.php?q={searchTerms}&ch_id=osd HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://pl.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=vlt HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://pl.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=vlt FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml FF Extension: OneClickDownloader - C:\Documents and Settings\Michał\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\9sfnxklx.default\Extensions\OneClickDownload@OneClickDownload.com DPF: {5A09E43F-A0A7-4ABF-AF80-11367CF1DC8F} http://mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. System zostanie odblokowany, zaloguj się w Trybie normalnym i przeprowadź kolejne działania: 2. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 3. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj szczątki Symantec: LiveUpdate 2.5, Norton WMI Update, Symantec Network Driver Update. Popraw narzędziem Norton Removal Tool. 4. Zrób nowe logi: skan FRST (bez Addition), OTL oraz GMER. Dołącz plik fixlog.txt i log AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
mysteriis Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Niestety, ale problem powtarza się nadal. Otrzymałem taki oto wynik, w postaci pliku fixlog.txt Być może problemem jest, iż kopiuję tekst do notatnika na komputerze z rosyjskim systemem windows? Otrzymuję wówczas komunikat, że skopiowany tekst przestaje być kodowany w systemie UNICODE. <= Z tą kwestią już sobie poradziłem. Załączam zatem jeszcze jeden fixlog.txt, jeśli to ma jakieś znaczenie. Ponadto, restart komputera po korzystaniu z FRST robię "ręcznie", ponieważ inaczej nie umiem. Nie pojawia się żaden komunikat, jak w przypadku OTL. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale na wszelki wypadek piszę. Proszę o pomoc. pozdrawiam, Michał Fixlog.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Ostatni fixlog wykazuje wykonania zadania (usunięcie wpisów infekcji), więc nie rozumiem gdzie leży problem. Zrób nowy skan z FRST. . Odnośnik do komentarza
mysteriis Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W załączniku FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Podaj mi skan dodatkowy na katalogi Autostart. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Folder: C:\Documents and Settings\Michał\Menu Start\Programy\Autostart Folder: C:\Documents and Settings\All users\Menu Start\Programy\Autostart Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
mysteriis Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W załączniku Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Czy na pewno problem nadal występuje? Ja tu kompletnie nic nie widzę, infekcja została już usunięta. Rozumiem, że konto Michał jest cały czas tym właściwym i nie ma innego konta? Zrób dla porównania raporty z OTL. . Odnośnik do komentarza
mysteriis Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Przy kolejnym uruchomieniu system zadziałał normalnie! Hurra, hurra, hurra! Zaraz zajmę się kolejnymi poleconymi przez Ciebie krokami. Dziękuję serdecznie! Michał Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Po wykonaniu działań miałeś przedstawić nastyępujący zestaw raportów: 4. Zrób nowe logi: skan FRST (bez Addition), OTL oraz GMER. Dołącz log AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się