Skocz do zawartości

UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Przeprowadź następujące działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Users\KYOKUSHIO\AppData\Roaming\cache.dat
C:\Users\KYOKUSHIO\AppData\Roaming\cache.ini
C:\Users\KYOKUSHIO\AppData\Local\Temp\quaqkmnyugyimjyytlqexnkqubol.exe
HKU\KYOKUSHIO\...\Winlogon: [shell] explorer.exe,C:\Users\KYOKUSHIO\AppData\Roaming\cache.dat [54272 2013-08-01] () 
HKLM-x32\...\Run: [] - [x]
S3 AmUStor; system32\drivers\AmUStor.SYS [x]
S3 catchme; \??\C:\1234aa\catchme.sys [x]
S1 goeulnwo; \??\C:\Windows\system32\drivers\goeulnwo.sys [x]
S1 ptwvagma; \??\C:\Windows\system32\drivers\ptwvagma.sys [x]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

3. System zostanie odblokowany. Zaloguj się normalnie do Windows. Zrób nowy skan FRST (ma powstać też plik Addition). Dołącz plik fixlog.txt.

 

W dalszej kolejności będzie czyszczenie systemu z adware.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...