Skocz do zawartości

Błąd explorer.exe po załadowaniu Pulpitu


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Proszę trzymaj się konfiguracji programu zaleconej w przyklejonym, sekcje Drivers MD5 i BCD domyślnie nie mają być zaznaczone. Przechodzimy do usuwania infekcji:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKCU\...\CurrentVersion\Windows: [Load] C:\Users\Użytkownik\Local Settings\Temp\mscvvow.com 
C:\Users\Użytkownik\Local Settings\Temp\mscvvow.com
HKCU\...\Run: [Apple Product] - C:\Users\Użytkownik\Desktop\apple.exe
HKCU\...\Run: [NTRedirect] - C:\windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\BabSolution\Shared\enhancedNT.dll",Run
HKCU\...\Run: [RMFon] - [x]
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.babylon.com/?affID=119357&babsrc=HP_ss_din2g&mntrId=983752B7C3F1F924
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www2.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=983752B7C3F1F924&affID=119294&tsp=4994
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www2.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=983752B7C3F1F924&affID=119294&tsp=4994
SearchScopes: HKCU - {3CD242FD-3221-4896-B3F0-1AB473ED083A} URL =
BHO-x32: Lyrmix - {804efe7d-a8d7-4351-a6df-014d1ed7c6fc} - C:\Program Files (x86)\Lyrmix\133.dll ()
FF HKCU\...\Firefox\Extensions: [{dde15e35-c9b3-4c30-b055-730c5f4a45d3}] - C:\Program Files (x86)\Lyrmix\133.xpi
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [boipimhfjpakfgckhbljjengakjhkcbp] - C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\BabSolution\CR\mixiDj.crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\CRE\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp.crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [kidmhllhjmmmnpbiaihafgchacpmokof] - C:\Program Files (x86)\Lyrmix\133.crx
Task: {06B2F5F1-AF8F-4D5E-9516-BC55390A4E37} - System32\Tasks\Dealply => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-09-03] ()
Task: {170DAD26-0EB0-4EFA-B502-629BDE42A129} - System32\Tasks\EPUpdater => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\BabSolution\Shared\BabMaint.exe [2013-08-04] ()
Task: {288DA976-051C-4578-BB9A-691070BFB0B6} - System32\Tasks\Hoolapp Init => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\HoolappForAndroid\Hoolapp.exe
Task: {47E4F378-B589-4F65-864D-F3E628829E95} - System32\Tasks\MetaCrawler => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\MetaCrawler\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-06-11] ()
Task: {49BD5A2D-0651-40D3-9EA4-4369CB92E2F0} - System32\Tasks\DSite => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\DSite\UpdateProc\UpdateTask.exe
Task: {6AFBAEE2-3627-4361-A443-8B4F71CF7776} - System32\Tasks\QtraxPlayer => C:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\sllauncher.exe [2013-05-13] (Microsoft Corporation)
Task: {937AE6BC-5C0C-4652-8FA9-DAC71CF1D7C6} - System32\Tasks\Lyrmix Update => C:\Program Files (x86)\Lyrmix\LymxUD.exe
Task: {9C4F4DB5-40E7-49E0-A78B-147BFA1489EA} - System32\Tasks\Hoolapp For Android => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\HoolappForAndroid\UpdateProc\UpdateTask.exe
Task: {BBEFE0F4-F1BF-4B8C-A833-5AD6DFEC9F78} - System32\Tasks\Funmoods => C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Funmoods\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-06-11] ()
Task: {C306AA07-6592-4566-93C5-BBEECF8C3D16} - System32\Tasks\GoforFilesUpdate => C:\Program Files (x86)\GoforFiles\GFFUpdater.exe
Task: C:\windows\Tasks\Dealply.job => C:\Users\U|ytkownik\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\UpdateTask.exe
Task: C:\windows\Tasks\DSite.job => C:\Users\U|ytkownik\AppData\Roaming\DSite\UpdateProc\UpdateTask.exe
Task: C:\windows\Tasks\Lyrmix Update.job => C:\Program Files (x86)\Lyrmix\LymxUD.exe
Task: C:\windows\Tasks\MetaCrawler.job => C:\Users\U|ytkownik\AppData\Roaming\MetaCrawler\UpdateProc\UpdateTask.exe
C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\CRE
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\-375557483
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\0D0S1L2Z1P1B0T1P1B2Z
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\0D1F1S1C1P0P1C1F1N1C1T1H2UtF1E1I
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\BabSolution
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Babylon
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Dealply
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\DSite
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\File Scout
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Funmoods
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\GoforFiles
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\HoolappForAndroid
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\MetaCrawler
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\PerformerSoft
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\systweak
C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\WebApp
C:\Users\Użytkownik\Desktop\Continue Codec Pack Installation.lnk
C:\Users\Użytkownik\Downloads\face2face cd (1).exe
C:\Users\Użytkownik\Downloads\face2face cd.exe
C:\Users\Użytkownik\Downloads\adobe.flash.player_idg_downloader_26294_pc.exe
C:\Program Files (x86)\Conduit
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive
C:\Program Files (x86)\DealPly

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Codec Pack Packages, Lyrmix.

 

3. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł.

 

4. Wyczyść Google Chrome:

  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Wygląd i zaznacz "Pokaż przycisk strony startowej" > klik w Zmień i wymaż Delta stamtąd
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy śmieci (o ile będą).
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
5. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

6. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na początek, program AdwCleaner został pobrany z serwisu trzeciego a nie strony domowej. Ja wyraźnie kierowałam do przyklejonego tematu tu na forum, gdzie na dodatek jest uwaga, by nie pobierać np. z Instalek i podane linki autoryzowane. Na przyszłość: tylko i wyłącznie strona domowa, tylko tam gwarancja najnowszej wersji.

 

C:\Users\Użytkownik\Downloads\AdwCleaner_www.INSTALKI.pl.exe

C:\Users\Użytkownik\Downloads\AdwCleaner_www.INSTALKI.pl (1).exe

 

Mówiłam też jak ma być skonfigurowany FRST, a Ty ponownie zrobiłeś skan inaczej:

 

Proszę trzymaj się konfiguracji programu zaleconej w przyklejonym, sekcje Drivers MD5 i BCD domyślnie nie mają być zaznaczone.

Wszystko wygląda na wykonane. Finalizacja:

 

1. Drobna poprawka. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp /f
HKLM-x32\...\Run: [DivXMediaServer] - C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Media Server\DivXMediaServer.exe [x]

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Pokaż wynikowy fixlog.txt, a po tym:

 

2. Przez SHIFT+DEL skasuj foldery:

 

C:\FRST

C:\Users\Użytkownik\Doctor Web

 

W AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

 

3. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

4. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...