RoGu3 Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Witam Problem dotyczy HDD w laptopie Acer Aspire V3-571G. System operacyjny to Windows 8. Komputer działał normalnie i w pewnym momencie pojawił się BSOD. Przy restarcie uruchamiała się automatyczna naprawa i BSOD. Nie pomagało odświeżanie, resetowanie systemu, fixmbr, fixboot. Przy przeinstalowaniu systemu także ukazał się BSOD. Info o dysku: Wynik SMART : Próbowałem też zeskanować dysk w MHDD, ale proces doszedł do 5% i ukazała się taka informacja Moje pytanie jest takie, czy da się jeszcze odratować ten dysk czy lepiej wysłać lapka do serwisu, bo jest jeszcze na niego gwarancja. Zależy mi czasie, więc serwis to ostateczność. Przy okazji byłbym wdzięczny gdyby ktoś wypowiedział się w sprawie serwisu Acera. Dzięki z góry za pomoc Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Zdecydowanie - serwis. Zapomnij o naprawie dysku. Serwisu Acera nie znam. Odnośnik do komentarza
T9K Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Teraz podobno serwis Acera uwija się momentalnie, góra kilka dni (gdzieś ostatnio to wyczytałem...) Można próbować się kontaktować z serwisem Acera czy by mogli zabrać sam dysk (ale backup danych jeśli to możliwe zrobiony być musi bo pójdą do piachu), ew czy by wysłać dysk do samego seagate'a. Odnośnik do komentarza
RoGu3 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Też o tym czytałem, że sprawnie pracuje serwis Acera. Co innego czyjeś opinie, a co innego własne doświadczenie, ale w moim przypadku jednak muszę skorzystać z serwisu ;p Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się