Skocz do zawartości

Problem z dyskiem


RoGu3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem dotyczy HDD w laptopie Acer Aspire V3-571G. System operacyjny to Windows 8. Komputer działał normalnie i w pewnym momencie pojawił się BSOD. Przy restarcie uruchamiała się automatyczna naprawa i BSOD. Nie pomagało odświeżanie, resetowanie systemu, fixmbr, fixboot. Przy przeinstalowaniu systemu także ukazał się BSOD.

 

Info o dysku:

 

post-11521-0-17346500-1378384304_thumb.png

 

Wynik SMART :

 

post-11521-0-89687000-1378384305_thumb.png

 

Próbowałem też zeskanować dysk w MHDD, ale proces doszedł do 5% i ukazała się taka informacja

 

post-11521-0-56577200-1378384338_thumb.jpg

 

Moje pytanie jest takie, czy  da się jeszcze odratować ten dysk czy lepiej wysłać lapka do serwisu, bo jest jeszcze na niego gwarancja. Zależy mi czasie, więc serwis to ostateczność.  Przy okazji byłbym wdzięczny gdyby ktoś wypowiedział się w sprawie serwisu Acera.

 

Dzięki z góry za pomoc

 

 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Teraz podobno serwis Acera uwija się momentalnie, góra kilka dni (gdzieś ostatnio to wyczytałem...)

 

 

Można próbować się kontaktować z serwisem Acera czy by mogli zabrać sam dysk (ale backup danych jeśli to możliwe zrobiony być musi bo pójdą do piachu), ew czy by wysłać dysk do samego seagate'a.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...