mattcioch Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam. Problem wygląda następująco. Komputer zwolnił tak bardzo, że skanowanie OTL trwało chyba ze 2 dni Może być to troche spowodowane ilością plików na dysku ale w żaden sposób nie da się go oczyścić. Po uruchomieniu systemu w trybie normalnym otwarcie przeglądarki zajmuje dobre 10 minut, każde następne kliknięcie zajmuje tyle samo. Da się z nim coś zrobić? Malware coś znalazło ale usunęło, Avast nic. Formatowanie naprawdę odpada. Proszę o pomoc OTL - http://www.wklejto.pl/172865 Extras - http://www.wklejto.pl/172867 Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Nowe zasady działu, obowiązkowe są raporty z FRST. I nie umieszczaj logów na serwisie wklejto. W załączniki forum wstaw. Odnośnik do komentarza
mattcioch Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Teraz powinno być dobrze. Przepraszam za kłopot i w miarę możliwości proszę o pomoc Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Temat przenoszę do działu Windows. Nie wygląda to na sprawę infekcji, są tylko drobne rzeczy adware, lecz to nie powiązane i będzie czyszczone potem. Komputer zwolnił tak bardzo, że skanowanie OTL trwało chyba ze 2 dni Może być to troche spowodowane ilością plików na dysku ale w żaden sposób nie da się go oczyścić. Po uruchomieniu systemu w trybie normalnym otwarcie przeglądarki zajmuje dobre 10 minut, każde następne kliknięcie zajmuje tyle samo. Ja tu widzę czystą zgrozę, kombinacja Avast + McAfee, nic dziwnego że system kona i tylko Tryb awaryjny jako tako pozwala operować. Pozbądź się wszystkich komponentów antywirusowych: 1. Odinstaluj Avasta i wszystkie pozycje McAfee. O ile Avast powinien gładko zejść w Trybie awaryjnym (nie jest oparty na Instalatorze Windows), to z McAfee nie jestem pewna. Jeśli McAfee jest zrobiony na tym Instalatorze, Tryb awaryjny zwróci błąd, bo Instalator nie działa w takim stadium. 2. Zastosuj narzędzia: Avast Uninstall Utility + McAfee Consumer Product Removal Tool. 3. Wejdź w Tryb normalny i powiedz co się dzieje. . Odnośnik do komentarza
mattcioch Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 2. Zastosuj narzędzia: Avast Uninstall Utility + McAfee Consumer Product Removal Tool.. Avast odinstalował się bez problemu. McAfee niekompletna deinstalacja - "Enterprise Software Detected" Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Czy na pewno wykonałeś krok 1 (czyli zaczynając od normalnej deinstalacji) przynajmniej dla Avast? Te firmowe deinstalatory to metoda "na chama" i stosuje się ją już po deinstalacjach (lub gdy deinstalacja normalna nie jest możliwa). Czy podany tu komunikat pochodzi z narzędzia McAfee Consumer Product Removal Tool? Skoro jeden z delikwentów już niby usunięty, przejść w Tryb normalny i dokończ McAfee, o ile jest nadal widzialny na liście deinstalacji. I podsumuj jak działa Windows po usunięciu wszystkich AV. . Odnośnik do komentarza
mattcioch Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Udało się usunąć McAfee w trybie normalnym. Widać sporą poprawę w szybkości, piszę tu normalnie posta bez zacinania ale system uruchamia się długo, po załadowaniu pojawia się kursor i przejście do logowania trwa dobrą minutę. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Zrób nowe raportyy OTL/FRST i zobaczymy jak się zmienił układ startowy plus przejdę do usuwania pozostałych śmieci. . Odnośnik do komentarza
mattcioch Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Logi FRST i OTL w załączniku Addition.txt FRST.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dokończ szczątki po antywirusach i śmieci adware: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: ProxyServer: http=;ftp=;https=; HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.babylon.com/?AF=100478&babsrc=HP_ss&mntrId=acf1a598000000000000000000000000 SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=100478&babsrc=SP_ss&mntrId=acf1a598000000000000000000000000 SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=100478&babsrc=SP_ss&mntrId=acf1a598000000000000000000000000 SearchScopes: HKCU - {70D46D94-BF1E-45ED-B567-48701376298E} URL = http://127.0.0.1:4664/search&s=e_KGPoLMT6zIJuK1ahWhLr0Dq54?q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8} URL = http://www.daemon-search.com/search/web?q={searchTerms} BHO-x32: Babylon toolbar helper - {2EECD738-5844-4a99-B4B6-146BF802613B} - C:\Program Files (x86)\BabylonToolbar\BabylonToolbar\1.5.3.17\bh\BabylonToolbar.dll (Babylon BHO) BHO-x32: No Name - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - No File Toolbar: HKLM - DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll () Toolbar: HKLM-x32 - DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll () Toolbar: HKLM-x32 - Babylon Toolbar - {98889811-442D-49dd-99D7-DC866BE87DBC} - C:\Program Files (x86)\BabylonToolbar\BabylonToolbar\1.5.3.17\BabylonToolbarTlbr.dll (Babylon Ltd.) Toolbar: HKCU - DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll () FF Plugin-x32: @adobe.com/ShockwavePlayer - C:\Windows\system32\Adobe\Director\np32dsw.dll No File FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [pbiamblgmkgbcgbcgejjgebalncpmhnp] - C:\Program Files (x86)\StartSearch plugin\vshareplg.crx Task: {7B08CC75-EB73-4F7C-AAF0-E1865703FE62} - System32\Tasks\avast! Emergency Update => C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastEmUpdate.exe No File S2 McShield; "C:\Program Files (x86)\McAfee\VirusScan Enterprise\x64\McShield.exe" [x] S2 McTaskManager; "C:\Program Files (x86)\McAfee\VirusScan Enterprise\VsTskMgr.exe" [x] R2 mfevtp; C:\Windows\system32\mfevtps.exe [x] S3 hwusbdev; system32\DRIVERS\ewusbdev.sys [x] S3 mfeapfk; system32\drivers\mfeapfk.sys [x] S3 mfeavfk; system32\drivers\mfeavfk.sys [x] R0 mfehidk; system32\drivers\mfehidk.sys [x] S3 mferkdet; system32\drivers\mferkdet.sys [x] R1 mfetdik; system32\drivers\mfetdik.sys [x] S3 pfc; system32\drivers\pfc.sys [x] C:\Users\x\AppData\Roaming\Uniblue C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins\npvsharetvplg.dll C:\ProgramData\McAfee C:\Program Files (x86)\McAfee C:\ProgramData\Alwil Software C:\Program Files\Alwil Software Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Odinstaluj: Babylon toolbar on IE, DAEMON Tools Toolbar, FoxTab Media Player, LiveVDO plugin 1.3. Proponuję się też pozbyć cudaka DLL Suite 2013, to nie jest dobry pomysł na platformie Windows 7. 3. Akcje w przeglądarkach: - Firefox: wyczyść z adware poprzez menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.. - Google Chrome: zresetuj cache wtyczek.W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. 4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 5. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 6. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
mattcioch Opublikowano 6 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Zrobione :- ) Fixlog.txt FRST.txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Nie wygląda na to, byś wykonał te punkty, lub kolejność ich wykonania została przestawiona: 3. Akcje w przeglądarkach: - Firefox: wyczyść z adware poprzez menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.. - Google Chrome: zresetuj cache wtyczek.W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Wykonaj to ponownie i zrób nowy skan FRST (bez Addition). . Odnośnik do komentarza
mattcioch Opublikowano 11 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Nie wiem czemu coś było nie tak, wszystko zrobiłem w takiej kolejności jak wyżej. Raport w załącznikudodatkowo przy otwieraniu jakiejś tam aplikacji wystrzeliło mi krytycznym że nie znaleziono MSVCR100.dll i nie można uruchomić - jeśli to istotne. FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W zakresie sprzątanie finalizacja: 1. Przez SHIFT+DEL skasuj folder C:\FRST, w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Do aktualizacji cały system, stan zanotowany w raporcie (brak SP1 + IE10 i reszty łat wydanych po): Windows 7 Home Premium (X64) OS Language: Polish Internet Explorer Version 8 Jeszcze w poprzednim raporcie widać było stare wersje Adobe i Java, od tego czasu zanotowałam instalację Java 7, ale co ze starymi wersjami, czy odinstalowane? Ogólnie porównaj: KLIK. dodatkowo przy otwieraniu jakiejś tam aplikacji wystrzeliło mi krytycznym że nie znaleziono MSVCR100.dll i nie można uruchomić - jeśli to istotne. Ale jakiej aplikacji? . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się