Fido Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Chciałbym się podpiąć pod temat. Jestem dość dużym amatorem, jeżeli chodzi o elektronikę i programowanie. Mam podobny problem, jednak zależy mi przede wszystkim na uratowaniu danych z pendrive. Nie wiem w którym momencie doszło do uszkodzenia pamięci. Pamięć w USB jest widoczna jednak po kliknięciu wyskakuje komunikat z propozycją formatowania. Dane jakie udało mi się ściągnąć: To co odczytałem ChipGeniusem Description: [F:]Masowe urządzenie magazynujące USB(USB MEMORY BAR) Device Type: Mass Storage Device Protocal Version: USB 2.00 Current Speed: High Speed Max Current: 100mA USB Device ID: VID = 090C PID = 3000 Device Vendor: Silicon Motion,Inc. Device Name: SM324BC MEMORY BAR Device Revision: 0100 Product Model: USB MEMORY BAR Product Revision: 1000 Chip Vendor: SMI Chip Part-Number: SM324BC - ISP NONE Flash ID Code: ECD755B6 - Samsung - 2CE/Single Channel [MLC-4K] -> Total Capacity = 8GB Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/smi.html Bardzo proszę o pomoc... Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez picasso Proszę nie podpinać się pod tematy. Wydzielone w osobny. //picasso Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 @Fido Próbowałeś przeskanować tego pena przy pomocy polecenia chkdsk? chkdsk x: /f /r x = zastąpić literą napędu (w tym przypadku litera pendrive) Powyższe uruchom z wiersza poleceń. Odnośnik do komentarza
Fix00ser Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Proszę zapoznać się z postem Nr 3 Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 @Fix00ser Należałoby tutaj zaznaczyć, że jest to metoda inwazyjna która usuwa wszystkie dane z pena i stosuje się ją w ostateczności. Wspominam o tym dlatego, ponieważ zakładający temat pisze, że chciałby uratować pliki które są na tym urządzeniu. Odnośnik do komentarza