proi Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Witam, Znowu Ukash zaatakował, proszę o pomoc. Komputer uruchamia sie w trybie awaryjnym, logi dołączone. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\...\Run: [Denzi] - C:\Program Files\Denzi\Denzi.exe [x] HKCU\...\Winlogon: [shell] explorer.exe,C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\data.dat [77824 2010-12-09] () C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\data.dat C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\settings.ini C:\Documents and Settings\All Users\hash.dat C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Barowse2sAvvee C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Browse2seavei C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Searcch-NeewaTabb C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\SearrcaH-iNewTyabb C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\SoftSafe C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\DealPly C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\GoforFiles C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\searchresultstb C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\Yontoo C:\Program Files\GoforFiles Task: C:\WINDOWS\Tasks\EPUpdater.job => C:\DOCUME~1\Ja\DANEAP~1\BABSOL~1\Shared\BabMaint.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\Go for FilesUpdate.job => C:\Program Files\GoforFiles\GFFUpdater.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoforFilesUpdate.job => C:\Program Files\GoforFiles\GFFUpdater.exe SearchScopes: HKLM - DefaultScope {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=394&systemid=406&apn_dtid=BND406&apn_ptnrs=AG6&o=APN10645&apn_uid=5019005253744334&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=394&systemid=406&apn_dtid=BND406&apn_ptnrs=AG6&o=APN10645&apn_uid=5019005253744334&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.helpmefindyour.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=625&r=2013/04/16&hid=541650814&lg=EN&cc=PL SearchScopes: HKCU - DefaultScope {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.helpmefindyour.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=625&r=2013/04/16&hid=541650814&lg=EN&cc=PL SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119293&tt=gc_190513_215&babsrc=SP_ss&mntrId=7847001D7D9F02A1 SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=394&systemid=406&apn_dtid=BND406&apn_ptnrs=AG6&o=APN10645&apn_uid=5019005253744334&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.helpmefindyour.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=625&r=2013/04/16&hid=541650814&lg=EN&cc=PL FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\Search_Results.xml CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [kiplfnciaokpcennlkldkdaeaaomamof] - C:\Documents and Settings\Ja\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Torch\Plugins\TorchPlugin.crx S3 vtany; \??\C:\WINDOWS\vtany.sys [x] S3 xhunter1; \??\C:\WINDOWS\xhunter1.sys [x] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Zaloguj się w Trybie normalnym. Odinstaluj adware: - Przez Panel sterowania: Barowse2sAvvee, BrowseToSave 1.74, iLivid - W Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. 3. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 4. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 5. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt oraz log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
proi Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zrobione...ale z góry przepraszam za bałagan-pomieszałem/pokasowałem z pendrajva logi które miałem zostawić (fixlog...). Ponowne odpalenie programów chyba mija się z celem? Komputer oczywiście odzyskał sprawność. FRST.txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt AdwCleanerS1.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Tak, ponowne odpalenie skryptu FRST mija się z celem. Wg najnowszego FRST wszystko wykonane. Tylko drobne poprawki: 1. Zresetuj cache wtyczek Google Chrome. Otwórz Google Chrome, w pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Zamknij Google Chrome. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. . Odnośnik do komentarza
proi Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Tym razem starałem się wykonywać zalecenia po kolei... 1. zrobione 2. zrobioneDołączone Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zrobione. Czyli kończymy: 1. Przez SHIFT+DEL skasuj C:\FRST, w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Do aktualizacji poniżej wymienione (stara Java jedną z furtek tej infekcji): ==================== Installed Programs ======================= Java 7 Update 9 (Version: 7.0.90) Mozilla Firefox 22.0 (x86 pl) (Version: 22.0) . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się