Michomal Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jestem trochę zielony w tych bibliotekach .dll bo zawsze jak czegoś brakowało to przewalałem sysytem a teraz jakoś nie mam zamiaru bawić się z tym całym przeinstalowywaniem win xp. Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam na forum, poproszę o log Dependency Walkera oraz zrzut pamięci procesu, zgodnie z opisem [KLIK] m.g. Odnośnik do komentarza
Michomal Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 chodzi o gierkę. Czekałem na nią trochę czasu a teraz wywala mi błąd biblioteki mscvcrt.dll czytałem tematy na tym forum ale za chiny ludowe nie wiem jak się za to zabrać. jak by mi ktoś jeszcze powiedział jak wżucić plik z dependency walker w ten temat to bym był szczęśliwy bo pisze że nie mam jakiś uprawnień do wysyłania tego typu plików dochodzę do menadżera zadań windowsa i nie wiem co mam dalej robić. nie kumam końca całej tej procedury Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jeśli znasz nazwę pliku .exe, który powoduje błąd, to nie musisz szukać go na liście procesów, tylko w parametrach procmona podaj tę nazwę. Wszystkie pliki spakuj np. 7-zipem, po czym wejdź na stronę speedy.sh i kliknij 'Click here to choose files..', reszty się domyślisz. m.g. PS Jeśli nikt jeszcze nie odpowiedział na Twój ostatni post, to nie dodawaj kolejnych odpowiedzi, tylko użyj opcji 'Edytuj' i dopisz do poprzedniego. m. Odnośnik do komentarza