latycki Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Windows 7 Ultimate 64 bit. Opcje (aplety) w Panelu sterowania dzialaja jesli przalacze na "Widok wedlug: Duze Ikony lub Male Ikony".Jesli przelacze na "Kategoria" to zadna z podopcji nie dziala (patrz screenshot).a wiec tylko nie dzialaja te opcje z niebieskim kolorem (po kliknieciu na nich nic sie nie dzieje. Jednak opcje (o zielonym kolorze) dzialaja - czyli moge wejsc dalej.Nie dziala tez PPM-Moj komputer-Wlasciwosci. Raport OTL ponizej: http://wklej.org/id/1114384/ Extras: http://wklej.org/id/1114393/ Co robic aby ten problem rozwiazac? Dalem to juz na inne forum, ale niestety nikt nie moze poradzic. Odnośnik do komentarza
skamil29 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Dodaj log z programu GMER i zobacz czy nie masz punktów przywracania systemu z przed awarii systemu. Odnośnik do komentarza
latycki Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Ponizej log GMER: http://wklej.org/id/1114834/ Na nieszczescie mialem wylaczone przywaracania systemu na sysku C. Wlaczylem je, ale to juz bylo po tym bledzie. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Log z GMER zrobiony w złych warunkach (przy czynnej emulacji SPTD). Ale na razie porzuć wątki logów. I używałeś ComboFix, na ten temat: KLIK. Opcje (aplety) w Panelu sterowania dzialaja jesli przalacze na "Widok wedlug: Duze Ikony lub Male Ikony". Jesli przelacze na "Kategoria" to zadna z podopcji nie dziala (patrz screenshot). Takie objawy sugerują: wadliwe rozszerzenie obcego programu zintegrowane z powłoką explorer, uszkodzenia plików lub w rejestrze wpisy Panelu są naruszone. Na początek zacznij od sprawdzenia poprawności plików systemowych: Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: sfc /scannow Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt Wynikowy log dołącz tutaj. . Odnośnik do komentarza
latycki Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 log sfc/scannow zrobiony (ponizej) http://wklej.org/id/1115201/ Napisalo, ze odnaleziono bledy, ale nie mozna naprawic niektorych z tych plikow. Uzywalem Combofix, cos tam usunal, ale nie przynioslo to poprawy. Dodam, ze przed tym calym problemem (miesiac temu) uzywalem programu RogueKiller, gdyz mialem problemy z PC. Program ten usunal mi jakies rzeczy (byc moze, ze to przez niego sie stalo). Pozniej ten program odinstalowalem. Pozatym uzywalem adwcleaner. Do czyszczenia systemu uzywam TuneUP i WinTools oraz antywirus AVIRA i Malwarebytes. Ogolnie rzecz biorac PC jest bezpieczny i czysty. Tylko ten problem z niedzialajacymi apletami panelu sterowania bardzo mnie nurtuje. Odnośnik do komentarza
latycki Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 czy cos z tego loga wynika? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Uszkodzeń sporo. Analiza raportu SFC wymaga czasu. Nie jestem w stanie go szybko precyzyjnie sprawdzić. Ale w związku z tym, że są odczyty naruszonych manifestów dodaj jeszcze jeden log: Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Powstanie plik C:\Windows\Logs\CBS\checksur.log. Dołącz go. . Odnośnik do komentarza
latycki Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 prosze bardzo oto log checksur.log http://wklej.org/id/1117821/ Odnośnik do komentarza
latycki Opublikowano 7 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 czy cos z tego loga wynika? Odnośnik do komentarza
latycki Opublikowano 6 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 niestety ale dalej problem nie jest rozwiazany. Chyba ten moj przypadek jest ciezki do rozgryzienia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się