Robert0 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam!! Koleżanka przyniosła laptopa bo nie łaczy jej internet. Zauważyłem problem z uruchomienim zapory: błąd 0x80070424 i kod błędu: 0x6D9. Znalazłem waszą stronkę i próbowałem odbudować zaporę jak w tym temacie https://www.fixitpc.pl/topic/6855-rekonstrukcja-zapory-systemu-windows/ niestety nie udało się. Teraz błąd 0x80070424 zmienił się na 0x8007042c. Myślę że system może być zainfekowany. Prosił bym o sprawdzenie logów i pomoc w rozwiazaniu problemu. System to Windows 7 64-bit. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nie widzę oznak infekcji. Jest tylko adware, ale to nie ma znaczenia dla problemu Zapory i potem tym się zajmiemy. Znalazłem waszą stronkę i próbowałem odbudować zaporę jak w tym temacie http://www.fixitpc.p...ystemu-windows/ niestety nie udało się. Teraz błąd 0x80070424 zmienił się na 0x8007042c. Wg OTL widać, że używałeś ServicesRepair oraz podejście ręczne z SetACL. Błąd Zapory sugeruje, że mimo wszystko naprawę przeprowadziłeś w niekompletny sposób. Na początek podaj mi log z Farbar Service Scanner. Dorzuć też logi z FRST (włącznie z plikiem Addition). . Odnośnik do komentarza
Robert0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dorzucam logi: FSS.txt FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 W logu z Farbar Service Scanner jest masa zatrzymanych usług, ale przede wszystkim notowalny brak niezbędnego do funkcjonowania sieci pliku: ATTENTION!=====> C:\Windows\System32\Drivers\tcpip.sys FILE IS MISSING AND SHOULD BE RESTORED. OTL tego nie widział, w przeciwieństwie do FRST: ==================== Drivers (Whitelisted) ==================== S0 Tcpip; System32\drivers\tcpip.sys [x] S3 TCPIP6; system32\DRIVERS\tcpip.sys [x] Zacznij od uzupełnienia plików. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: sfc /scannow Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt Powstanie log. Dołącz go tutaj. . Odnośnik do komentarza
Robert0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Załączam log: sfc.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Wg raportu uzupełnienie pliku pomyślne: 2013-08-22 19:17:25, Info CSI 0000030d [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:62{31}]"\??\C:\Windows\System32\drivers"\[l:18{9}]"tcpip.sys" from store Zresetuj system. Zrób nowy log z Farbar Service Scanner. . Odnośnik do komentarza
Robert0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Widzę że internet działa już, dodaje log: FSS.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się