sky Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Witam, Mam problem z obsługą zewnętrznego dysku podpiętego pod router RT-N65U poprzez port USB. Dysk zewnętrzny to Hitachi Touro Desk Pro sformatowany w systemie plików NTFS (inny system plików np. FAT32 odpada, gdyż przechowuję na dysku duże pliki video). Po przekopiowaniu z dysku twardego komputera katalogu ze zdjęciami (207 szt.) na dysk zewnętrzny, katalog zawiera 134 zdjęcia a pozostałych nie ma. Co ciekawe właściwości folderu pierwotnego wskazują na zajęte miejsce 192 MB a poprzegraniu na dysk zewnętrzny 69 MB gdzieś "ucieka" i katalog ma już 123 MB. Dzieje się tak po przegraniu na dysk zarówno całego katalogu jak i zdjęć pojedyńczo. Co jeszcze ciekawsze, próba skasowania katalogu ze zdjęciami z dysku zewnętrznego po pewnym czasie zostaje przerwana komunikatem, iż ten katalog nie może być skasowany. Po kliknięciu "Anuluj" we wnętrzu owego katalogu pojawiają się wcześniej nieobecne zdjęcia. Próba dogrania do nich brakujących z pierwotnego katalogu skutkuje ponownym zniknięciem tych zdjęć. Gdy dysk podłączony jest bezpośrednio do komputera, takie zjawisko nie występuje. Przeskanowałem dysk na obecność błędu i nic wystąpiło. Przeskanowałem również komputer na obecność wirusów i również nic nie wykryto. Wszystkie updaty są zainstalowane. System to Win XP Pro SP3. Firmware routera jest najnowszy 3.0.0.4.372_1363-g8a09f11.Wcześniej takie problemy nie występowały. Co jest ich przyczyną i jak się jej pozbyć? Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Sugerowałbym nowe partycjonowanie dysku zewnętrznego. Miałem kiedyś podobne problemy z dyskiem zewnętrznym podpinanym pod TV. Telewizor przestał widzieć niektóre pliki które komputer widział bezproblemowo. Samo formatowanie dysku nic nie przyniosło, musiałem zrobić backup plików, założyć na nowo partycje i sformatować. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się