Jerzy70 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Uporczywe "Blue Screeny" w Internet Explorer 8 dla Windows Xp. Podczas próby otwarcia w przeglądarce IEx niektórych wybranych wcześniej stron a także gdy chcę ściągnąć plik instalacyjny jakiegoś programu.: - Pliki OTL.exe i Gmer pobrałem z „Chomika” bez problemu , natomiast wcześniejsze próby ściągnięcia tych programów bezpośrednio z IEx za każdym razem kończyły się blue screenem i restartem PC –ta. - Program ShellExView otworzył mi się bez problemu z dysku twardego „D” , gdzie miałem jego instalkę, natomiast z pendrive - nie ! – ( Blue screen) . Wyłączyłem w tym programie wszystkie zaznaczone na różowo dodatki – rozszerzenia – restart komputera , jednak nic to nie dało. Nadal niebieski ekran i restart komputera. Nie mogłem nawet odczytać komunikatu tak szybko to się działo !!! - chciałem ściągnąć plik instalacyjny IEx 8 i przeinstalować przeglądarkę ( myślałem że to cos pomoże na moje problemy). Niestety przeglądarki (IEx 8, Maxthon, Google Chrome ) reagowały tak samo : Blue screen i restart komputera ! - Microsoft Internet Ex 8 nieraz się zawiesza i po dłuższej chwili sam wraca do normy a czasem pojawia się w nim podwójny pasek z wybranymi stronami i po kilkunastu sekundach znów wszystko jest OK. Po za tym komputer uruchamia się bez problemu i nie sprawia większych kłopotów. Na koniec proszę jeszcze o wyrozumiałość. Sporo się już nauczyłem jednak nadal mam duże braki w tym temacie. Oto konfiguracja komputera: System operacyjny Microsoft Windows XP Home Edition Dodatek service pack systemu operacyjnego Dodatek Service Pack 3 Internet Explorer 8.0.6001.18702 (IE 8.0) DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Płyta główna Typ procesora DualCore Intel Core 2 Duo E6550, 2333 MHz (7 x 333) Nazwa płyty głównej G41MT-S2PT Mikroukład płyty głównej Intel Eaglelake G41 Pamięć fizyczna 3072 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM) DIMM3: GoodRAM GR1333D364L9/4G 4 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (8-8-8-22 @ 609 MHz) (7-7-7-20 @ 533 MHz) (6-6-6-17 @ 457 MHz) Typ BIOS'u Award Modular (12/06/11) Ekran Karta wideo NVIDIA GeForce GT 220 (1024 MB) Akcelerator 3D nVIDIA GeForce GT 220 Monitor Samsung SyncMaster 906BW/931BW/931CW/MagicSyncMaster CX931BW (Digital) [19" LCD] (H9XQ500212) Multimedia Karta dźwiękowa nVIDIA HDMI @ nVIDIA GT216 - High Definition Audio Controller Karta dźwiękowa Realtek ALC887 @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] Magazyn Dysk fizyczny SAMSUNG SP2014N (200 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) Dysk fizyczny WDC WD5000AAKX-001CA0 (465 GB, IDE) Napęd dysków optycznych HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B Napęd dysków optycznych TSSTcorp CDDVDW SH-222BB Status dysków SMART OK Karta sieciowa Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (10.0.10.20) DMI DMI: producent BIOS'u Award Software International, Inc. DMI: numer wersji BIOS'u F2 DMI (system): producent Gigabyte Technology Co., Ltd. DMI (system): nazwa G41MT-S2PT DMI (system): identyfikator UUID 00000000-00000000-000050E5-49D93A2E DMI (płyta główna): producent Gigabyte Technology Co., Ltd. DMI (płyta główna): nazwa G41MT-S2PT Oto linki do logów OTL: http://wklej.org/id/1117322/txt/ http://wklej.org/id/1117321/txt/ Odnośnik do komentarza
Jerzy70 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Naprawdę potrzebna mi Wasza pomoc! Z komputerem nie mam problemów, natomiast z internetem a konkretnie z przeglądarkami - tak! Strony przegladam bezproblemowa, jednak gdy chcę ściagnąć jakikolwiek plik choćby w PDF -ie - wyskakuje mi niebieski ekran ! Jeśli tu nikt nie może udzielić mi pomocy,czy choćby coś podpowiedzieć, to bardzo proszę o przekierowanie mnie tam, gzie taką pomoc otrzymam ! POzdrawiam wszystkich czytających to co napisałem - Jerzy Odnośnik do komentarza
Hajasz Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 A próbowałeś zresetować przeglądarkę do ustawień fabrycznych ? Masz pościągane wszystkie łaty krytyczne do IE8 ? Nie znam się na logach ale widzę w nich błędy do usunięcia. Ktoś obeznany w sprawie będzie wiedział jaki skrypt wykonać. Dodatkowo masz w cholerę toolbarów poinstalowanych. Ściągnij Adwcleaner i wykonaj opcję usuń. Pokaż log na forum Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 - Pliki OTL.exe i Gmer pobrałem z „Chomika” bez problemu , natomiast wcześniejsze próby ściągnięcia tych programów bezpośrednio z IEx za każdym razem kończyły się blue screenem i restartem PC –ta. I tu jest niestety "problem". Przecież ten OTL jest cholernie stary, wersja 3.2.17.3! Sprawdzanie odczytu ze starego OTL niestety nie jest wiarygodne, brakuje wielu skanów m.in niepełny skan IE i kompletny brak skanu Google Chrome... Są potrzebne najnowsze wersje narzędzi, ściągnięte z oficjalnych linków a nie z Chomików. Skoro masz problem z pobieraniem na swoim komputerze, skorzystaj z innego. chciałem ściągnąć plik instalacyjny IEx 8 i przeinstalować przeglądarkę ( myślałem że to cos pomoże na moje problemy). Niestety przeglądarki (IEx 8, Maxthon, Google Chrome ) reagowały tak samo : Blue screen i restart komputera ! IE8 sam w sobie nie wydaje się problemem. Jest tu kilka możliwości: wpływ adware, kolizja pobieracza Internet Download Manager lub ew. wpływ antywirusa. Z zakresu adware działa jeden obiekt ingerujący mocno we wszystkie przeglądarki (Browser Manager widzialny jako bardzo aktywny w GMER). Zacznij od usunięcia śmietnika i zobaczymy co się stanie: 1. Na początek poprawne deinstalacje przez Dodaj/Usuń programy (nie używaj Revo): - Adware: Conduit Engine, Incredibar Toolbar on IE and Chrome, MyAshampoo Toolbar. V9 HomeTool, Web Assistant 2.0.0.442. - Zredukuj też programy zabezpieczające, skoro jest Avast, to zbędne są Anvi Smart Defender 1.6 i WinPatrol 2008. - Proponuję też pozbyć się Internet Download Manager. 2. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania. AdwCleaner ma być pobrany z oficjalnych linków. 3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (najnowsza wersja). Dołącz log utworzony przez AdwCleaner. Wypowiedz się wyraźnie czy jest jakaś poprawa. . Odnośnik do komentarza
Jerzy70 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Znalazłem program BlueScreenView. Po przeskanowaniu nim partycji systemowej okazało sie, że prawdopodobnie konflikty powoduje program HildeFolders Xp. Usunąłem fizycznie sterownik HFXP2.SYS oraz sam program. Jeden z forumowiczów podpowiedział mi by użyć programu AdwCleaner i tak też zrobiłem. Sytuacja poprawiła się diametralnie ! Nie mam już Blue Screenów. Natomiast przeglądarka ( IE 8 )czasami sie zawiesza a nieraz wyświetla (chwilowo) podwójny pasek z otwartymi stronami. Mam również dość uciążliwy problem gdy np. chcę przenieść przy pomocy PPM ( funkcja Kopiuj, przenieś )jakiś plik do wcześniej utworzonego folderu - rozwija mi się całe menu z pod prawokliku ! W załaczeniu przesyłam nowy log OTL i AdwCleaner. Będę wdzięczny za wszystkie rady i podpowiedzi, Pozdrawiam,Jerzy - niestety 70. http://www.wklejto.pl/171260 http://www.wklejto.pl/171261 http://www.wklejto.pl/171263 http://www.wklejto.pl/171264 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie notuję już w raporcie inwazji adware, ale jeszcze poprawki różne: Usunąłem fizycznie sterownik HFXP2.SYS oraz sam program. Nie usunąłeś sterownika w poprawny sposób: DRV - File not found [Kernel | Boot | Stopped] -- SYSTEM32\DRIVERS\HFXP2.SYS -- (HFXP2) 1. To nadal aktualne: - Zredukuj też programy zabezpieczające, skoro jest Avast, to zbędne są Anvi Smart Defender 1.6 i WinPatrol 2008. 2. Następnie uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- system32\drivers\InCDRm.sys -- (InCDRm) DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- system32\drivers\InCDPass.sys -- (InCDPass) DRV - File not found [File_System | Disabled | Stopped] -- system32\drivers\InCDFs.sys -- (InCDFs) DRV - File not found [Kernel | Boot | Stopped] -- SYSTEM32\DRIVERS\HFXP2.SYS -- (HFXP2) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- -- (gdrv) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- -- (BIOSCHK) [2012-06-07 16:19:19 | 000,000,000 | -H-D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Common Files [2013-02-08 11:09:34 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\IObit [2012-06-07 16:19:19 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\MFAData [2012-08-16 14:00:58 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\03364499-B4D3-4B29-A744-A1155E1289A2 [2012-06-19 10:18:27 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\6C7D24B8-CCD5-4DEA-AC64-39B4847362A6 [2012-08-16 14:00:58 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\91DF0D42-8C6E-410B-9D28-8D50AF19490F [2012-08-16 14:47:23 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\C49B8B7F-89F4-4823-8361-81B3C8967B4F :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{42418823-46df-4e62-9702-e403d0365c75}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}] [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. W katalogu C:\_OTL powstanie log z wynikami usuwania. Przedstaw go. 4. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). . Odnośnik do komentarza
Jerzy70 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zalecenia wykonałem i mam nadzieję,że dobrze - mam ogromne problemy ze wzrokiem ! W załączeniu zadane logi oraz te które nieopatrznie skasowałem. Wcześniej usunięte http://www.wklejto.pl/171466 http://www.wklejto.pl/171467 Nowe dzisiejsze http://www.wklejto.pl/171472 http://www.wklejto.pl/171473 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Dla porządku stare logi przekleiłam do pierwszego posta. Wszystko zrobione. Zakończ temat: 1. Drobne poprawki: - Otwórz Google Chrome, w ustawieniach wejdź do zarządzania wyszukiwarkami, ustaw jako domyślną Google, po tym skasuj z listy . - Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@Nero.com/KM: C:\PROGRA~1\COMMON~1\Nero\BROWSE~1\NPBROW~1.DLL (Nero AG) [2012-09-08 17:28:09 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Anvisoft [2013-08-22 18:05:05 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\Anvisoft [2012-06-14 12:01:39 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\IObit [2012-07-11 19:28:04 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\R.J.GURYLOWIE\Dane aplikacji\temp Klik w Wykonaj skrypt. Tym razem nie będzie restartu. 2. Porządki po narzędziach: w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 4. Zaktualizuj Adobe Reader, Java, Silverlight, Office 2007 (instalacja SP3) i Gadu: KLIK / KLIK. Wersje widziane jako zainstalowane: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall] "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216022FF}" = Java 6 Update 22 "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217005FF}" = Java 7 Update 5 "{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}" = Microsoft Silverlight 5.0.61118.0 "{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-AA1000000001}" = Adobe Reader X (10.1.7) - Polish "ENTERPRISE" = Microsoft Office Enterprise 2007 "Gadu-Gadu 10" = Gadu-Gadu 10 . Odnośnik do komentarza
Jerzy70 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Bardzo dziękuję za pomoc ! Wszystko działa jak nalezy. Temat uważam za zamknięty. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi