kamilakolo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam, mam problem z licencją Kaspersky. W firmie mamy zakupioną licencję komercyjną dla 45 komputerów. Na jednym komputerze licencja została przedłuzona, jednak była ustawiona zła data systemowa. Licencję wprowadzono dzisiaj, a data komputerze była ustawiona na 02.12.2013 r. Teraz Kaspersky nie może pobrać aktualizacji i okres licencji jest skrócony. Czy można ten problem jakoś rozwiazać? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Na jednym komputerze licencja została przedłuzona, jednak była ustawiona zła data systemowa. Licencję wprowadzono dzisiaj, a data komputerze była ustawiona na 02.12.2013 r A jest problem z ustawieniem właściwej daty w biosie? Odnośnik do komentarza
kamilakolo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Chodzi o to, że jak zmienię datę na komputerze na właściwą, to kaspersky nie widzi aktualnej licencji. A jak zmieniam spowrotem na tą datę grudniową to dzieje się to co wcześniej opisałam. Kiedy drugi raz chcę wprowadzić licencję to wyskakuje inf. ze zła jest data systemowa. I teraz nie wiem czy jeżeli usunęłabym tą licencję, która została wprowadzona z datą grudniową, to czy przy ponownym wprowadzaniu licencji nie weźmie mi kolejnego klucza z tych 45. Przepraszam za tak chaotycznie opisany problem, ale nie jestm informatykiem :/ Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wywal kaspra z tego kompa > najpierw przez panel programów a potem popraw firmowym deinstalatorem https://www.fixitpc.pl/topic/8716-skuteczne-usuwanie-programow-antywirusowych/ ustaw właściwy czas w biosie i zainstaluj ponownie. Odnośnik do komentarza
kamilakolo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 ok, a czy po ponownej instalacji kaspersky nie pobierze mi kolejnego z kluczy? Odnośnik do komentarza
Bonifacy Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Czy nie lepiej o "takie rzeczy" od razu pytać pomocy technicznej? - http://www.kaspersky.pl/services.html?s=support Odnośnik do komentarza
tommyktlab Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Przed pierwszym razem (wprowadzeniem) licencji do kaspra, musisz sie upewnić że masz poprawną datę systemowa w PC. Bo od tej daty zacznie naliczac lickę. Skontakuj sie z supportem najlepiej i powiedz jak było, zresetują Ci datę, pokaż im te posty i jak to było opisz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi