Skocz do zawartości

Brak ikonek na Pulpicie przy logowaniu się do systemu


Rekomendowane odpowiedzi

Przy logowaniu się do systemy z poziomu użytkownika brak jest wysztskich ikon na pulpicie i system cały czas myśli (ikona klepsydry) nic nie można zrobić. Przy próbie wylogowania pojawia się informacja z explorer.exe. Problem ten występuje tylko z poziomu użytkownika i przy włączonym wi-fi i podpiętym kablu sieciowym. Przy  braku dostępu do internetu (sieci) system loguje się normalnie. Proszę o rozwiązanie problemu. W załączeniu podstawowe logi.

Extras.Txt

OTL.Txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nic tu nie widzę z zakresu infekcji. Tylko wpisy puste po różnych odinstalowanych aplikacjach oraz szczątki adware. Zanim się za to zabiorę:

 

 

Problem ten występuje tylko z poziomu użytkownika i przy włączonym wi-fi i podpiętym kablu sieciowym. Przy braku dostępu do internetu (sieci) system loguje się normalnie.

Czy podane tu logi są na pewno właściwe? Dane zostały pobrane z poziomu wbudowanego w system serwisowego konta "Administrator":

 

Computer Name: NNB0405-1794 | User Name: Administrator | Logged in as Administrator.

 

Logi muszą być zrobione z poziomu konta na którym jest problem. Wg spisu plików na dysku jest katalog innego konta niż Administrator. Zaloguj się na to konto i zrób nowe logi z OTL.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Nic z tego nie wynika. Skoro efekt ujawnia się tylko wtedy, gdy sieć jest czynna, może to nasuwać skojarzenia z aplikacjami Symantec i Check Point Endpoint Security VPN. Ale w pierwszej kolejności zabierz się za czyszczenie szczątków aplikacji / adware i zobaczymy co z tego wyniknie:

 

1. Na kartach sieciowych są prawdopodobnie filtry ArcaBit:

 

DRV - [2011-02-21 17:56:58 | 000,037,968 | ---- | M] (ArcaBit) [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\abndis.sys -- (ABndisMP)

DRV - [2011-02-21 17:56:58 | 000,037,968 | ---- | M] (ArcaBit) [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\abndis.sys -- (ABndis)

 

Tych sterowników nie można usunąć dopóki nie rozwiążesz zależności z urządzeniami. Panel sterowania > Połączenia sieciowe > z prawokliku na każde wejdź do Właściwości i w karcie Ogólne wyszukaj w komponentach obiekty ArcaBit. Znalezione podświetl, odinstaluj i zresetuj system. Dopiero po wykonaniu tego zadania możesz przejść do:

 

2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
SRV - File not found [Auto | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaUpdate\update.exe -- (AVUpdate)
SRV - File not found [Auto | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\Common\ArcaTasksService.exe -- (AVTasks2)
SRV - File not found [Auto | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaTools\arcabackup\ArcaBackupService.exe -- (AVBackup)
SRV - File not found [Auto | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaAgent\ArcaRemoteSvc.exe -- (ArcaRemoteService)
SRV - File not found [Auto | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\ArcaMainSV.exe -- (ABMainSV)
SRV - File not found [Auto | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\Common\ArcaConfSV.exe -- (ABConfSV)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\win32x.sys -- (win32x)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\ps_drv.sys -- (ps_drv)
DRV - File not found [Kernel | Auto | Unknown] -- System32\Drivers\e4ldr.sys -- (IKANLOADER2)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- system32\DRIVERS\e4usbaw.sys -- (e4usbaw)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- system32\DRIVERS\actrpcsc.sys -- (Actrpcsc)
DRV - File not found [Kernel | System | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\ABTDI.sys -- (ABTDI)
DRV - File not found [File_System | On_Demand | Unknown] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\ABFLT.sys -- (ABFLT)
DRV - [2009-06-04 19:57:03 | 000,000,000 | ---- | M] () [Kernel | System | Unknown] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\cb4ec15.sys -- (cb4ec15)
O2 - BHO: (Searchqu Toolbar) - {99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7} - C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\ToolBar\searchqudtx.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (Searchqu Toolbar) - {99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7} - C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\ToolBar\searchqudtx.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - 10 - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O4 - HKLM..\Run: [ABRegmon] C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\ABregmon.exe File not found
O4 - HKLM..\Run: [AvMenu] C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\AVMenu.exe File not found
O4 - HKLM..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe" File not found
O4 - HKLM..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre7\bin\jusched.exe" File not found
O9 - Extra Button: ArcaVir >> - {40525A66-DB98-480D-BCF9-7AF88C1AF438} - C:\Program Files\ArcaBit\WebExtensions\ie\ArcaIEExt.dll File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : ArcaVir >> - {40525A66-DB98-480D-BCF9-7AF88C1AF438} - C:\Program Files\ArcaBit\WebExtensions\ie\ArcaIEExt.dll File not found
O16 - DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab (MksSkanerOnline Class)
O16 - DPF: {8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C} http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/polarbear/ultrashim.cab (Reg Error: Key error.)
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab (Reg Error: Key error.)
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src={referrer:source?}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2410}: "URL" = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&appid=2&systemid=410&sr=0&q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-1258824510-3303949563-3469234235-63062\..\SearchScopes\{0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A}: "URL" = http://start.facemoods.com/?a=ironto&s={searchTerms}&f=4
IE - HKU\S-1-5-21-1258824510-3303949563-3469234235-63062\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=20AF54926C2FCD17&affID=119357&tt=250613_gr2&tsp=4927
 
:Files
C:\WINDOWS\TempFile
C:\WINDOWS\tasks\EPUpdater.job
%userprofile%\Dane aplikacji\ArcaBit
%userprofile%\Dane aplikacji\ArcaVirMicroScan
%userprofile%\Dane aplikacji\BabSolution
%userprofile%\Dane aplikacji\Babylon
%userprofile%\Dane aplikacji\facemoods.com
%userprofile%\Dane aplikacji\searchqutoolbar
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\ArcaBit
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\boost_interprocess
C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\arcabit@www.arcabit.pl
C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\Search_Results.xml
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu.

 

3. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

4. Uruchom ArcaVirRemovalTool.

 

5. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania. Przedstaw go.

 

6. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras).

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...