Jurek44 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 W ciągu kilku dni kilkukrotnie podczas przeglądania poczty zawiesił mi się outlook a zaraz potem Windows. Były komunikaty, że system nie odpowiada i że może w ciągu 15 min. odpowie i , że trzeba czekać. Pomagał tylko hardreset. W podglądzie są różne błędy m.in. kernela, ale nie wiem co jest ważne, więc standartowo zacząłem od skanów. Mój system to Win8 Pro 64. Gmer zaciął sie 3 razy: na pliku system (2 razy) i na ntdlr jeden raz. Twierdził, że nie może czegoś tam zrobić, bo kto inny używa ten plik. Mam nadzieję, że ten program wpisał do rezultatów skanu te błędy. Bardzo proszę o pomoc. OTL.Txt Extras.Txt Gmer - skan.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 O ile problem nadal aktualny. Wykonaj skan za pomocą Kaspersky TDSSKiller i wklej tutaj raport z wynikami skanowania. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się