leszko Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam, Od pewnego czasu mam problem, mianowicie w calkowicie przypadkowym momencie zawiesza mi sie system. Czasem zaraz po uruchomieniu, czasem po 10m, godzinie.. Nie pomaga alt+ctr+del. Trzeba restartowac recznie. W logach znalazlem taki komunikat: Usługa Wstępne ładowanie do pamięci zakończyła działanie; wystąpił następujący błąd: Nie można odnaleźć określonego pliku. zrodlo: Service Control Manager indentyfikator zdarzenia: 7023 Szukalem, googlowalem ale nic nie znalazlem. Dodam, ze chcialbym uniknac reinstalacji systemu. Czy jest jakis sposob by odnalezc brakujacy plik lub proces, ktory go szuka? Bede wdzieczny za wszelka pomoc. Odnośnik do komentarza
teetz Opublikowano 28 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Przetestuj pamięć RAM: https://www.fixitpc.pl/topic/6006-jak-przetestowac-pamiec-za-pomoca-memtest86/ Odnośnik do komentarza
leszko Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 przeskanowalem, pamiec dziala bez zarzutu.. problem mialem na hdd, wiec zmienilem na ssd (sklonowalem system) i nadal to samo. Odnośnik do komentarza
tomeq1 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 a jakieś wyniki podasz? xD Odnośnik do komentarza
tomeq1 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 http://support.microsoft.com/kb/892501/pl Odnośnik do komentarza
leszko Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 zapomnialem dodac, ze system to win 7 64bit wyniki z memtest? zadnych bledow nie bylo.. pogrzebalem troche w necie, problem prawdopodobnie lezy w starym sterowniku.. uzylem tego narzedzia: http://www.intel.com/p/en_US/support/detect?iid=dc_iduu niestety po jego wlaczeniu, wywala bluescreen z bledem cpudrv64.sys Odnośnik do komentarza
teetz Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Mam nadzieje, że skanowałeś pamięć więcej razy niż raz, w sęsie nie darowałeś sobie po pierwszym ukończonym teście. Osobiście uznaje RAM z sprawny po min 10testach za jednym razem (chyba, że mam wrazenie, że to nadal on sprawia problem i zostawiam na całą noc). Jeżeli jesteś w stanie uruchomić system normalnie to w konsoli - Start > Uruchom -> "cmd" (gdzie PPM i Uruchom jako Administrator) wpisujesz komende: sfc /scannow Po wykonaniu polecenia możesz napisać co wypluło w konsoli, ale dodatkowo w katalogu %windir%/logs/CBS/ będziesz miał plik CBS.log. Shostuj i wyślij tutaj. Odnośnik do komentarza
leszko Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Skanowanie pamieci wykonalem kilkukrotnie, nie wykrylo zadnych bledow. Posilkowalem sie forum : http://www.sevenforums.com/bsod-help-support/300146-random-reboots-error-7023-a.html#post2489988 Zgdonie z sugestia tamtejszego uzytkownika, usunalem niektore aplikacje i poki co problem nie wystepuje. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się