Skocz do zawartości

Log z combofixa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zrobiłam wczoraj scan combofixem, ale że nie całkiem dokładnie przeczytałam instrukcję instalacji to nie całkiem zrobiłam to co w niej napisane:-) znaczy nie zapisałam combofixa na pulpicie tylko w domyślnym instalacyjnym folderze, skan się zrobił, napisało że mam rootkita, ale właściwie nie wiem czy się usunął. I czy miejsce zapisania combofixa ma znaczenie i czy ewentualnie trzeba go jeszcze raz ściągnąć konkretnie na pulpit czy wystarczy przekopiować

 

p.s wkleić tego loga??? Proszę poraźcie coś mądrego:-)

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeszcze powinien być log extras z OTL. Opcja Rejestr - skan dodatkowy powinna być zaznaczona na Użyj filtrowania. Wykonaj ten log. W obecnych logach żadnego rootkita nie widać. Wcale nie ma aktywnej infekcji. Ale log z ComboFix pochodzi z drugiego uruchomienia, a mi zależało na logu z pierwszego żeby było wiadomo co on tam zrobił. Możesz odszukać folder C:\Qoobox i gdzieś tam powinien być plik kwarantanny ComboFix-quarantined-files.txt. Przeklej jego zawartość.

Odnośnik do komentarza

Z kwarantanny wcale nie wynika że był tu jakiś typowy rootkit. Nic tutaj nie ma do roboty. Jedyne co możesz zrobić to z panelu sterowania > dodaj/usuń programy odinstalować śmiecia Ask Toolbar. ComboFix usuwał właśnie część tego toolbara.

 

Odinstaluj też ComboFix - start >>> uruchom >>> wklej i wywołaj polecenie "e:\documents and settings\yovita\Pulpit\ComboFix.exe" /uninstall

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...