queenDiamond Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam. Zrobiłam wczoraj scan combofixem, ale że nie całkiem dokładnie przeczytałam instrukcję instalacji to nie całkiem zrobiłam to co w niej napisane:-) znaczy nie zapisałam combofixa na pulpicie tylko w domyślnym instalacyjnym folderze, skan się zrobił, napisało że mam rootkita, ale właściwie nie wiem czy się usunął. I czy miejsce zapisania combofixa ma znaczenie i czy ewentualnie trzeba go jeszcze raz ściągnąć konkretnie na pulpit czy wystarczy przekopiować p.s wkleić tego loga??? Proszę poraźcie coś mądrego:-) Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Wklej tego loga oraz inne których tu wymagamy: KLIK Odnośnik do komentarza
queenDiamond Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 to wczorajszy log z combofixa O a to log z gmera i Plik z otl ComboFix.txt gmer2txt.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Jeszcze powinien być log extras z OTL. Opcja Rejestr - skan dodatkowy powinna być zaznaczona na Użyj filtrowania. Wykonaj ten log. W obecnych logach żadnego rootkita nie widać. Wcale nie ma aktywnej infekcji. Ale log z ComboFix pochodzi z drugiego uruchomienia, a mi zależało na logu z pierwszego żeby było wiadomo co on tam zrobił. Możesz odszukać folder C:\Qoobox i gdzieś tam powinien być plik kwarantanny ComboFix-quarantined-files.txt. Przeklej jego zawartość. Odnośnik do komentarza
queenDiamond Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 No i właśnie 2 razy pokazał że usuwa rootkita A to liki z qooboxa wkleiłam też add-remove O extras też się zrobił:-) ComboFix-quarantined-files.txt Add-Remove Programs.txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Z kwarantanny wcale nie wynika że był tu jakiś typowy rootkit. Nic tutaj nie ma do roboty. Jedyne co możesz zrobić to z panelu sterowania > dodaj/usuń programy odinstalować śmiecia Ask Toolbar. ComboFix usuwał właśnie część tego toolbara. Odinstaluj też ComboFix - start >>> uruchom >>> wklej i wywołaj polecenie "e:\documents and settings\yovita\Pulpit\ComboFix.exe" /uninstall Odnośnik do komentarza
queenDiamond Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 no z tym usunięciem to jest problem bo mi wyświetla ze system windows nie może znaleźć pliku:-( Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 (edytowane) To żaden problem. Wykończ to przez Revo Uninstaller. Usuń też ten folder E:\Documents and Settings\yovita\Dane aplikacji\AskToolbar Edytowane 4 Grudnia 2010 przez picasso 4.12.2010 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi