KeineLust Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Witam. Od pewnego czasu przy pobieraniu wyskakuję mi komunikat podany w temacie(Niepowodzenie - Skanowanie antywirusowe nie powiodło się). Szukałam w internecie czegokolwiek co mogłoby mi pomóc rozwiązać ten problem ale wszystko co robiłam nie przynosiło efektów. Korzystam z programu antywirusowego Avast oraz przeglądarki Google Chrom. Myślałam że problem sam się naprawi ale niestety nadal wyskakuję mi ten komunikat. Co mogę w tej sprawie zrobić? Odnośnik do komentarza
kruger Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Szukałam w internecie czegokolwiek co mogłoby mi pomóc rozwiązać ten problem ale wszystko co robiłam nie przynosiło efektów Szkoda, że nie napisałaś, co konkretnie dotąd stosowałaś...Na stronie supportu Chrome jest podane jak w przypadku takiego komunikatu postępować i co może być przyczyną: zainfekowanie systemu złośliwym oprogramowaniem, nieprawidłowe działanie antywirusa albo uszkodzenie ustawień rejestru. Na samym dole tej strony https://support.google.com/chrome/answer/2898334?hl=pl kliknij w "Możliwe przyczyny komunikatu o błędzie "Skanowanie antywirusowe nie powiodło się" i zastosuj te porady o ile już tego nie zrobiłaś. Nie zaszkodzą też logi z OTL gdyby przyczyną były jednak wirusy. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 (edytowane) Ten komunikat może oznaczać obecność infekcji w systemie (m.in. ZeroAccess) i naruszenie systemowego Windows Defender. Proszę dostarczyć raporty z OTL / FRST. Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez picasso 25.08.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi