Skocz do zawartości

Niepowodzenie - Skanowanie antywirusowe nie powiodło się


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu przy pobieraniu wyskakuję mi komunikat podany w temacie(Niepowodzenie - Skanowanie antywirusowe nie powiodło się). Szukałam w internecie czegokolwiek co mogłoby mi pomóc rozwiązać ten problem ale wszystko co robiłam nie przynosiło efektów. Korzystam z programu antywirusowego Avast oraz przeglądarki Google Chrom. Myślałam że problem sam się naprawi ale niestety nadal wyskakuję mi ten komunikat. Co mogę w tej sprawie zrobić?

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Szukałam w internecie czegokolwiek co mogłoby mi pomóc rozwiązać ten problem ale wszystko co robiłam nie przynosiło efektów

 

Szkoda, że nie napisałaś, co konkretnie dotąd stosowałaś...Na stronie supportu Chrome jest podane jak w przypadku takiego komunikatu postępować i co może być przyczyną: zainfekowanie systemu złośliwym oprogramowaniem, nieprawidłowe działanie antywirusa albo uszkodzenie ustawień rejestru. Na samym dole tej strony https://support.google.com/chrome/answer/2898334?hl=pl kliknij w "Możliwe przyczyny komunikatu o błędzie "Skanowanie antywirusowe nie powiodło się" i zastosuj te porady o ile już tego nie zrobiłaś. Nie zaszkodzą też logi z OTL gdyby przyczyną były jednak wirusy.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...