R3elay Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam. Czy polecacie jakąś dobrą,Mało awaryjną karte graficzną? Ostatnio posiadałem Raedon HD 7770 od GIGABYTE ale po około 9 miesiącach się spaliła. Komputer to AMD phenom II X4 z 8 GB RAM. System to Windows 7 .Jeśli nie podałem jakiś istotnych informacji to piszcie bo jestem początkujący. Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zrób screeny z programu HWiNFO, podaj model obudowy, ile masz wentylatorów, model zasilacza oraz ile możesz przeznaczyć na kartę . Odnośnik do komentarza
R3elay Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Na kartę mogę przeznaczyć ok. 600 zł. Obudowa to Akyga Gamer, a zasilacz to Modecom Logic 520 W. http://www.fotoszok.pl/show.php/1627957_hwinfo.png.html Ilość wentylatorów postaram się podać wieczorem. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Kiepski ten zasilacz. Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Do wymiany na pewno zasilacz, np. taki lub ten . Jeśli chcesz się zmieścić w 600 zł, to karta nie będzie lepsza, taki sam model: KLIK . Jeśli chcesz odczuć wzrost wydajności to trzeba dołożyć ok. 200 zł, np. KLIK . Odnośnik do komentarza
R3elay Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Dzięki. Czyli spalenie karty było prawdopodobnie spowodowane zasilaczem? Która z kart ma lepsze chłodzenie, ponieważ nie chciałbym powtórzyć tej samej sytuacji.Co myślicie o tej grafice: http://www.x-kom.pl/p/102754-karta-graficzna-pci-e-sapphire-radeon-hd7770-1024mb-128bit-vapor-x-lite-oc.html Odnośnik do komentarza