Skocz do zawartości

Znikają dane z dysku


drakon79

Rekomendowane odpowiedzi

Laptop HP Pavilion dv6

Win 7Home Premium - 64 bit

 

Proszę o sprawdzenie logów.

 

Od paru dni znikaja mi pliki z dysku(.doc, .mp3, .jpg itp.).

Lapek sam się wyłącza, a po ponownym uruchomieniu mogę tylko przywrócić ostatnią poprawną wersję systemu.

Nie wyświetlają sie pliki które są na pulpicie lub w MD, w okienkach dodawania /otwierania plików bezpośrednio z programów np.: do załączania plików do tego forum. Otworzyć można tylko te które są bezpośrednio na dysku C

Występują też problemy z połączeniem z internetem - w pewnm momencie wyskakuje "brak połączenia"

gmer.txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Log z OTL niepełny, brakuje pliku Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania").

 

W systemie widzę tylko adware, ale tym zajmiemy się potem. Temat przenoszę do działu Windows, bo główna usterka jest innego typu.

 

 

Lapek sam się wyłącza, a po ponownym uruchomieniu mogę tylko przywrócić ostatnią poprawną wersję systemu.

Wyłącza czy autoresetuje?

 

 

Nie wyświetlają sie pliki które są na pulpicie lub w MD, w okienkach dodawania /otwierania plików bezpośrednio z programów np.: do załączania plików do tego forum. Otworzyć można tylko te które są bezpośrednio na dysku C

Te ścieżki:

 

[2013-06-27 14:38:07 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop\KONRAD

[2013-06-01 21:08:50 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\Documents\Downloads

[2013-06-01 19:37:14 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Macromedia

[2013-06-01 19:36:52 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Mozilla

[2013-06-01 19:36:52 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Mozilla

[2013-06-01 19:34:53 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Macromedia

[2013-06-01 19:34:50 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Adobe

[2013-06-01 19:34:45 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Intel Corporation

[2013-06-01 19:34:33 | 000,000,000 | R--D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\Pictures

[2013-06-01 19:34:33 | 000,000,000 | R--D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\Documents

[2013-06-01 19:34:01 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories

[2013-06-01 19:33:34 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Temp

[2013-06-01 19:33:33 | 000,000,000 | R--D | C] -- C:\Windows\system32\config\systemprofile\Favorites

[2013-06-17 19:23:52 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\SysWow64\%LOCALAPPDATA%

[2013-06-01 19:34:11 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\Windows\SysNative\%APPDATA%

[2013-06-01 19:34:05 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\Windows\SysWow64\%APPDATA%

 

.... wskazują na uszkodzone ścieżki folderów powłoki (klucze User Shell Folders i Shell Folders). Dlatego masz problemy, że nie widzisz określonych plików. M.in. twój Pulpit został przekierowany ze ścieżki C:\Users\Konto\Desktop na C:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop. Poproszę o skan dodatkowy. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej:

 

:reg
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

 

Klik w Look.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...