sudestra79 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam. Ikony na pulpicie zmieniły wygląd (wszystkie są takie same). Po próbie uruchomienia pojawia się komunikat : plik nie jest prawidłową aplikacja systemu WIN32. Przy wtargnięciu wirusa AVG nie informował o zagrożeniu, po skanowaniu ujawnił : Win32 / Hidrag.A,Generic5.YGP, kon trojański Back door Generic 16.BDZJ., koń trojański PSW.Generic8, Adware Generic5.SRC, Generic13.AMGK, Generic5.AALT,IDP.adware.EF15F42C,IDP.GENERIC.D31F8BD9, koń trojański.Downloader.Generic13.AMGK. W chwili obecnej w celu uruchomienia jakiejkolwiek aplikacji trzeba ją instalować i można z niej korzystać tylko w chwili pierwszego uruchomienia po instalacji. Praktycznie nie ma mozliwości swobodnej pracy na komputerze. Czy mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu? Pozdrawiam. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Hidrag to infekcja atakująca wszystkie pliki EXE. Pliki są zainfekowane i uszkodzone. Reinstalacja danej aplikacji to nie jest rozwiązanie. Wirus jest aktywny i konsekwentnie zaraża na nowo EXE. Z tym, że: - Masz 64-bitowy Windows, a to oznacza, że szkody są mniejsze, gdyż zarażane są tylko 32-bitowe pliki. - Nie widzę tu nic w starcie od tego wirusa. Są śmieci adware (ogramna ilość), ale to osobna sprawa i nie warto się tym zajmować teraz, gdy EXE są niszczone. Na początek spróbuj tych kroków: 1. Uruchom usuwacz AVG: rmhidrag.exe. Narzędzie zastosuj do skutku. 2. Przeinstaluj wszystkie aplikacje, które uprzednio nie chciały się uruchomić, z nowo pobranych instalatorów (a nie tych już obecnych na dysku). 3. Zrób nowe raporty OTl z opcji Skanuj. . Odnośnik do komentarza
sudestra79 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witam. Dzięki za wskazówki. Usuwacz AVG nie wykazał nic. Przeinstalowałam aplikacje z nowych instalatorów i nic to nie daje. Co robić Droga Picasso? OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zrób skan innym programem, czyli Kaspersky Virus Removal Tool. Jeżeli coś wykryje, przeklej tu do pokazania wyniki typu "Detected". . Odnośnik do komentarza
sudestra79 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Uruchomiłam Kasperskey Virus Removal Tool . Nie wykrył niczego. AVG po przeskanowaniu też pokazał, że nic nie ma i to co wykrywał poprzednio zostało usunięte. Niemniej nawet jeśli faktycznie wirusy jakims trafem zniknęły , nijak nie umożliwia to ponownych instalacji programów z nowych instalatorów Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 nijak nie umożliwia to ponownych instalacji programów z nowych instalatorów Na czym to polega, co się dzieje, jakie błędy widzisz? . Odnośnik do komentarza
sudestra79 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Nawet jeśli pobieram nowy instalator i uruchamiam go, to korzystanie z danej aplikacji jest możliwe tylko przy pierwszym uruchomieniu. W dalszym ciągu nie działają aplikacje i za każdym razem przy próbie uruchomienia pojawia się komunikat ,że dana aplikacja nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32. Mam w ogóle szansę na naprawienie szkód wyrządzonych przez te wirusy? Do tego maksymalnie zamula internet Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 (edytowane) Uruchomiłam Kasperskey Virus Removal Tool . Nie wykrył niczego. AVG po przeskanowaniu też pokazał, że nic nie ma i to co wykrywał poprzednio zostało usunięte. Czy to na pewno były skany typu pełnego? Kaspersky domyślnie wykonuje tylko skan eksresowy i dopiero w konfiguracji trzeba ustalić skanowanie wszystkiego. Nawet jeśli pobieram nowy instalator i uruchamiam go, to korzystanie z danej aplikacji jest możliwe tylko przy pierwszym uruchomieniu. W dalszym ciągu nie działają aplikacje i za każdym razem przy próbie uruchomienia pojawia się komunikat ,że dana aplikacja nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32. Spróbuj jeszcze wykonać skan wszystkich dysków z poziomu zewnętrznej płyty: KLIK. Do tego maksymalnie zamula internet Co do zamulania, to dodatkowy aspekt to adware o którym mówiłam. Potężna ilość śmieci zainstalowana. Miałam tego nie ruszać, dopóki sprawa z wirusem się nie wyklaruje, ale podam już instrukcje usuwania: 1. Przez Panel sterowania odinstaluj (jeśli wirus coś uszkodził, może to być awykonalne): AVG Security Toolbar, DealPly, Delta toolbar, express-files Toolbar, GoforFiles, Hola Chrome Toolbar, Internet Explorer Toolbar 4.7 by SweetPacks, Lollipop, Lyrmix, McAfee Security Scan Plus, Mipony Download Manager Packages, Optimizer Pro v3.0, PDF Creator Packages, PrivitizeVPN, Qtrax Music Downloader Packages, Qtrax Player, Search Protect by conduit, SpeedUpMyPC, SweetIM for Messenger 3.7, TornTV, Video Converter Bundle by SweetPacks, Video Converter Packages, VuuPC Packages, Update for Video Converter, Update Manager for SweetPacks 1.1, Yontoo 2.051. 2. Nastęnie w Google Chrome w Rozszerzeniach + w Firefox w Dodatkach powtórz deinstalacje śmieci powtarzających się z w/w list. O ile się da uruchomić przeglądarki... 3. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania. 4. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log utworzony przez AdwCleaner. . Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez picasso 25.08.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi