kwasman Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam. Już kiedyś uzyskałem tutaj pomoc, zgłaszam się więc ponownie.Parę dni temu zauważyłem znaczący spadek wydajności mojego komputera. Nie jest to tylko "odczuwalne zamulanie" - zauważyłem też spadek PFS'ów w grze, w którą dość często gram, z cap'u na 60fps do około 15 i znaczne (przeszło dwukrotne) wydłużenie czasu ładowania.Domowym sposobem zrobiłem więc czyszczenie: CCleaner, Anti-Malware i Windows Defender. Te dwa ostatnie wykryły jakieś "cosie", które zostały wyleczone/usunięte - log i screenshot w załącznikach.Sytuacja wróciła do normy - ale gdzieś po 2 dniach znowu zaczął strasznie zamulać. Powtórzyłem procedurę - tym razem nic nie zostało wykryte.W załącznikach wszystkie (mam nadzieję) wymagane raporty, pod spodem SecurityCheck.Dodatkowo GMER spowodował 3 błędy. Za pierwszym razem w ogóle się zamknął (screen "g_blad_1"; swoją drogą - więc to tak wygląda bluescreen w win8), potem tylko dał komunikaty o tym że nie może uzyskać dostępu (screeny: g_blad_2 i 3).Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc! Results of screen317's Security Check version 0.99.68 x64 (UAC is enabled) Internet Explorer 10 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Windows Firewall Enabled! Windows Defender WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update. `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Java 7 Update 21 Java version out of Date! Adobe Flash Player 11.7.700.169 Adobe Reader XI Google Chrome 27.0.1453.110 Google Chrome 27.0.1453.116 ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Windows Defender MSMpEng.exe Windows Defender MsMpEng.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: % ````````````````````End of Log`````````````````````` Extras.Txt gmer_log1.txt mbam-log-2013-06-22 (10-09-27).txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Temat przenoszę do działu Windows 8. Nie notuję tu żadnych oznak infekcji, a wykrycia MBAM + Windows Defender wyglądają na błahe / nieistotne dla sprawy. Parę dni temu zauważyłem znaczący spadek wydajności mojego komputera. Nie jest to tylko "odczuwalne zamulanie" - zauważyłem też spadek PFS'ów w grze, w którą dość często gram, z cap'u na 60fps do około 15 i znaczne (przeszło dwukrotne) wydłużenie czasu ładowania. Domowym sposobem zrobiłem więc czyszczenie: CCleaner, Anti-Malware i Windows Defender. Te dwa ostatnie wykryły jakieś "cosie", które zostały wyleczone/usunięte - log i screenshot w załącznikach. Sytuacja wróciła do normy - ale gdzieś po 2 dniach znowu zaczął strasznie zamulać. Powtórzyłem procedurę - tym razem nic nie zostało wykryte. W raportach brak konkretów. Może na początek: 1. Odinstaluj zbędniki firmowe zaczynając od ASUS WebStorage Sync Agent (chmura internetowa na dane). Ten program na forum występował wiele razy w kontekście błędów explorer.exe. 2. Przetestuj start systemu w stanie czystego rozruchu: KB929135. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się