AjWi Opublikowano 30 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Witam. Domyślnie używam WMP jako odtwarzacza. W autoodtwarzaniu wszystkie opcje zapisałem - pytaj za każdym razem - Po włożeniu jakiegokolwiek dysku, wyświetla się okno z opcjami, wskazuję Odtwórz przez WMP, po czym wyskakuje komunikat ( Nie można odnaleźć aplikacji ) Taki sam komunikat jest, gdy pomijając opcje, próbuję otworzyć dysk w Mój Komputer. Jednak, gdy najpierw kliknę na pustą stację dysków , która się otworzy i po monicie włóż dysk, zrobię to - wówczas wyświetla się okno z plikami znajdującymi się na płycie i mogę odtworzyć. Jeżeli najpierw uruchomię odtwarzacz i potem włożę dysk, wszystko działa. W aplecie Programy i funkcje, z menu wyłącz funkcje systemu Windows nie mogę wyłączyć Funkcji multimedialnych ( w tym również WMP ), aby się zresetował. Przecież to jest mało normalne. Proszę, pomóżcie mi się z tym uporać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 30 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 W autoodtwarzaniu wszystkie opcje zapisałem - pytaj za każdym razem Czy próbowałeś Autoodtwarzanie - Resetuj wszystkie domyślne? Po włożeniu jakiegokolwiek dysku, wyświetla się okno z opcjami, wskazuję Odtwórz przez WMP Czy robiłeś tak: i dalej tak: Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witaj. Tak WMP jest jako odtwarzacz domyślny. Ustawienia resetowałem do domyślnych. Nie mogę wyłączyć funkcji WMP ani całości funkcji multimedialnych, aby się zresetowały. Pokazuje się komunikat ( wystąpił błąd ) i to wszystko. Dziennik nie odnotowuje zdarzenia. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 W aplecie Programy i funkcje, z menu wyłącz funkcje systemu Windows nie mogę wyłączyć Funkcji multimedialnych ( w tym również WMP ), aby się zresetował. Spróbuj zbootować w tryb awaryjny aby to zrobić,kiedy instalator cię poprosi o restart komputera to też zbootuj w tryb awaryjny.Najlepiej załącz safe boot w msconfig Ważne jest aby podczas całego procesu deinstalacji system był w trybie awaryjnym. Jeśli jednak to nie pomaga to proszę uruchomić Readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821,to wygeneruje loga CheckSur.log w folderze C:\Windows\logs\CBS Dodatkowo uruchom cmd.exe w trybie admina (prawoklik na cmd.exe i wybierz "uruchom jako administrator") i wklep sfc /scannow Odnajdź w folderze C:\windows\logs\CBS pliki CheckSur.log i CBS.log,spakuj je i shostuj na rapidshare.com Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Mam kolejny problem. Nie mogę wykonać skanowania. - Funkcja Ochrony zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji - Zakończyło się na 58 % weryfikacji. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Czy uruchomiłeś polecenie w cmd w trybie administratora? Start - Akcesoria - Wiersz polecenia i na nim PPM - Uruchom jako administrator. I dopiero wówczas polecenie - sfc /scannow. Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Tak w trybie administratora. Spróbuję wywołać wiersz z innego miejsca. Ale co to zmieni? Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Spróbuję wywołać wiersz z innego miejsca. Jak mam to rozumieć? Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Wybacz - źle się wyraziłem. Ponowne skanowanie i efekt ten sam. Zatrzymała się weryfikacja na 58 %. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Jeżeli tak to raczej poczekaj cierpliwie. Ile czasu - nie wiem. Zaraz to sprawdzę u siebie. EDYTA Około 10 minut i szło równo przy mojej konfiguracji. Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Dzięki. Sprawdzę jeszcze raz i uzbroję się w cierpliwość. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Mam kolejny problem. Nie mogę wykonać skanowania. - Funkcja Ochrony zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji - Zakończyło się na 58 % weryfikacji. Ten błąd jest związany z uszkodzeniem plików systemowych,a nie z uprawnieniami.Jest niewielka szansa (powiedzmy ok 5% szans) że uda ci się to wykonać w trybie awaryjnym.Bez względu czy uda ci się to dokończyć czy nie załącz oba wyżej wspomniane logi. I mówiąc delikatnie - nic dobrego to dla ciebie nie oznacza... Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 @Flavius Skoro już jestem w temacie. Jak pisałem wyżej zrobiłem sfc /scannow i mam taki obrazek: http://rapidshare.co...8183378/CBS.rar Czy jest tu coś niepokojącego? Jeżeli tak to założę nowy temat. Mam jakiś problem z edytorem. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 @Flavius Skoro już jestem w temacie. Jak pisałem wyżej zrobiłem sfc /scannow i mam taki obrazek: Błąd taki czasami trzeba rozpatrzeć a czasem go zignorować... w logu masz tylko to: 2010-10-31 18:08:09, Info CSI 000002f5 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:88{44}]"\??\C:\Program Files (x86)\Internet Explorer"\[l:110{55}]"manifest_A197AD26-372E-4d4f-AAB9-92B5CD6B2C3A_en-us.cab" from store 2010-10-31 18:08:09, Info CSI 000002f8 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:76{38}]"\??\C:\Program Files\Internet Explorer"\[l:110{55}]"manifest_A197AD26-372E-4d4f-AAB9-92B5CD6B2C3A_en-us.cab" from store Wpisy te prawdopodobnie pochodzą od IE9 Beta,jeśli tak to go odinstaluj,to wersja niestabilna i może powodować problemy z niektórymi aktualizacjami.Nic więcej złego w całym logu nie znalazłem. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Dziękuję. Tak mam zainstalowany IE 9 Beta i w zasadzie nie mam z nim problemów. Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam. Tryb awaryjny nie wniósł żadnych pozytywnych zmian, poza tym, że udało się skanowanie. Jakieś pliki zostały naprawione w części a całą prawdę zamieszczam http://rapidshare.com/files/428253363/CBS.rar a gdyby się nie otworzyło, http://rapidshare.com/files/428252714/CBS.log Pliku CheckSur.Log nie mam w katalogu Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Pliku CheckSur.Log nie mam w katalogu Bo nie uruchomiłeś Readiness Tool tak jak pisałem . Proszę uruchomić narzędzie i dostarczyć ten log Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam. Aktualizacja, KB 947821 jest zainstalowana na komputerze. To jest komunikat po pobraniu ze wskazanej strony. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Przeczytaj: https://www.fixitpc.pl/topic/1514-rozwiazywanie-problemow-z-readiness-tool/ Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Widzę, że jest coś bardzo nie Tak! - nie mam uruchomionego procesu CheckSur.exe . - nie mam też folderów C:\Windows\CheckSur C:\Windows\Temp\CheckSur Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Widzę, że jest coś bardzo nie Tak! - nie mam uruchomionego procesu CheckSur.exe . - nie mam też folderów C:\Windows\CheckSur C:\Windows\Temp\CheckSur To ciekawe...a co z resztą? Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Tego klucza HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\CheckSur nie mam. Ten klucz jest HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ApplicabilityEvaluationCache\Package_for_KB947821~31bf3856ad364e35~xxx~~x.x.x.x Nie mam również C:\Windows\Minidump Czy już powinienem się martwić? Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Ten klucz jest HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ApplicabilityEvaluationCache\Package_for_KB947821~31bf3856ad364e35~xxx~~x.x.x.x Więc usuń ten klucz ,odinstalować softy ochronne oraz zdefragmentować rejestr (jest to wspomniane w moim poradniku w dalszej części) i spróbuj jeszcze raz uruchomić narzędzie.Jeśli nie pomaga będziemy musieli zdiagnozować cały system jak i dysk i pamięć...właściwie wszystko.... Odnośnik do komentarza
AjWi Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam ponownie. Klucz j.w. usunąłem, defragmentacja zrobiona. Ponowne instalowanie narzędzia - komunikat ( aktualizacja jest już zainstalowana na komputerze ). W spisie, aktualizacji KB 947821 nie mam. Nie mam również uruchomionego procesu CheckSur.exe . Aktualizacje są pobierane regularnie Błędów pamięci nie ma Test dysku, wygląda tak: System Windows HP 64 bit Karta GeForce GT 220M Ram 4GB Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Ten dysk też jest w porządku. W spisie, aktualizacji KB 947821 nie mam To akurat jest wporządku.Readiness Tool to nie jest zwykła aktualizacja i nigdy tam jej nie zobaczysz 1.Pobierz program RegBak - program służy do robienia kopii rejestru. Zanim uruchomisz ten program,otwórz rejestr i upewnij się że gałąź COMPONENTS jest w rejestrze - domyslnie Windows 7 nie ładuje tej gałezi - jest ona obecna tylko wtedy gdy jest uruchomione Windows Update (wyszukiwanie i/lub aktualizacja) badź gdy uruchamiasz aplet "Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows".Jeśli tej gałęzi nie ma to uruchom jeden z tych apletów i ponownie sprawdź w rejestrze albo po prostu załaduj ten plik do rejestru ręcznie (pliki rejestru znajdują się w folderze C:\Windows\System32\config ) http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc759303(WS.10).aspx Gdy COMPONENTS jest już załadowany w rejestrze,to wtedy uruchom RegBak i sporządź kopię rejestru.mnie będą interesowały trzy pliki :SOFTWARE,SYSTEM i COMPONENTS 2.Sporządź logi z OTL MAIN+EXTRAS http://oldtimer.geekstogo.com/OTL.exe 3.Pobierz to narzędzie http://jcgriff2.com/0x2/Windows_NT6_BSOD_v3.03_jcgriff2_.exe,narzędzie wygeneruje w Dokumentach folder Windows_NT6_BSOD_jcgriff2 - będę potrzebował jego zawartości 4.Odajdź tekie pliki: C:\Windows\Info\setupapi.dev.log C:\Windows\System32\winevt\Logs\Application.evtx C:\Windows\System32\winevt\Logs\System.evtx 5.Sporządź raport kondycji systemu http://www.petri.co.il/vista-system-health-report.htm 6.Uruchom cmd.exe i wklep takie komendy: cd /d C:\Windows\WinSxS dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log1.txt cd /d C:\Windows\Servicing\Packages dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log2.txt Komendy te wygenerują na pulpicie pliki log1.txt i log2.txt Wszystkie pliki,logi spakować w *.rar lub *.7z i shostować na rapidshare,link do shostowanych plików daj mi na PM. Dodatkowo mam takie pytanie: Czy w dniach 28.10-31.10 próbowałeś wykonywać kopię zapasową i miałeś problemy? 2010-10-28 14:00:12, Info CBS Failed to load offline ntuser.dat hive from '\\?\GLOBALROOT\Device\HarddiskVolumeShadowCopy12\Users\default\ntuser.dat' into registry key '{bf1a281b-ad7b-4476-ac95-f47682990ce7}GLOBALROOT/Device/HarddiskVolumeShadowCopy12/Users/default/ntuser.dat'. [hrESULT = 0x80070013 - ERROR_WRITE_PROTECT] 2010-10-28 14:00:12, Info CBS Failed to load default user registry hive. [hrESULT = 0x80070013 - ERROR_WRITE_PROTECT] Wątpię aby to było coś poważnego i miało wpływ na problem w włącz lub wyłącz funkcje systemu czy też problem z readiness Tool -niemniej jak rozwiązywać wszystko to wszystko - jeśli tak to trzeba sprawdzić i ewentualnie skorygować właściwości dysku oraz rejestr -więcej na ten temat: http://www.sevenforums.com/hardware-devices/75961-write-protected-external-sata-drive.html#post800613 UWAGA:Oni trochę przekręcili nazwę tego klucza prawidłowa nazwa tego klucz to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies ,proponuję wogóle usunąć ten klucz jeśli masz taki błąd Windows backup Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi