Royalz Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Witam, od kilku dni mam problem z odtwarzaniem filmów na stronie Youtube. Otwieram dany film, obrazu nie ma, dźwięku to samo. Sam film włącza się po 4-5 minutach, aczkolwiek bez dźwięku i trzeba długo czekać aż się zbuforuje. Mam najnowszego Adobe Flash Player oraz najnowszą wersję Mozilli, a sam komputer i jego części są dość stare, z 4-5 lat już będzie. PS. nie dałem skanów czy innych rzeczy, bo wina raczej nie leży po stronie wirusa/wadliwych programów.PS2. to również nie jest wina internetu, pliki pobiera mi z prawidłową prędkością. (750~800 kB/s, szybkość internetu - 8 Mbit/s) PS 3. mogłem się pomylić z doborem działu, za co z góry przepraszam i proszę o przesunięcie w razie złego umieszczenia tematu Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 https://www.fixitpc.pl/topic/18143-nie-mogę-oglądać-niektórych-filmów-na-youtubie/ ??? Odnośnik do komentarza
Royalz Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Mam dokładnie taki sam problem. Mam najnowszą wersję Flasha, używam Nod32. Próbowałem również otwierać dany film przez inne przeglądarki - ciągle to samo. Jeszcze jedno, na YouTube kliknij prawym myszy na jakikolwiek film (wcześniej wstrzymaj odtwarzanie), wybierz "Ustawienia" a następnie wywal ptaszka z "Włącz przyspieszanie sprzętowe". Nie pomogło, a filmik z ostatniego postu nie wczytuje się. ;| Odnośnik do komentarza
dragolice Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Myślę że bardziej chodziło o wypowiedź użytkownika DawidS28. Nie masz przypadkiem neta z Orange/TP? Odnośnik do komentarza
Royalz Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nie, internet mam w Netii. Odnośnik do komentarza
dragolice Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 W ostatnim czasie klienci Netii też się skarżyli na wolne działanie youtuba. Np tutaj: KLIK. Możesz wykonać raport z net-log KLIK, wtedy osoba bardziej obeznana go oceni i być może coś poradzi. Radziłbym też zmianę działu, problem sieciowy, a pomagający w tym zakresie mogą tego tematu nie zauważyć. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się