techniacz97 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam, Kolegę dziś nawiedził weelsof na Win7/64. Nie może przełączyć na tryb awaryjny gdyz po paru sekundach wywala mu ekran o zablokowanym kompie przez policje. Problem dość banalny ale zabootowany kis rd 10 nie widzi mu dysków czy partycji i nie może przeskanować. Combofix też raczej odpada bez mozliwości trybu aw. Tak jak w temacie dyski w raid 0, płyta pod AMD, win7/64. Czytałem stare posty na tej stronie o braku sterownika i o winRE ale za bardzo tego jeszcze nie ogarnąłem. Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem nowicjuszem tutaj choć wiedzę nt. sprzętu jakąś tam mam Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Kolegę dziś nawiedził weelsof na Win7/64 A co temat robi w dziale hardware? jak nawiedził welsoff, niech odpali tryb awaryjny z wierszem polecenia OTL skopiowane na pendraka i komenda X:\OTL.exe X - litera pod jaką jest pendrak i przedstawi logi https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ Odnośnik do komentarza
techniacz97 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Przepraszam jesli w zlym dziale. Sugerowalem sie dyskami btw mowi ze jak podlaczał pena w trybie awaryjnym z wieresz i jak wpisal "wmic logicaldisk get caption,volumenname " to wywalilo mu blad. Nie wiem dokladnie jaki, ale tak jakby i raczej tak, ze nie widzi pena Zapomnialem ze ma 2 kompy lol. Sciagnal "norman malware scaner" i mowi ze teraz skanuje mu partycje systemowa. Z pena Odnośnik do komentarza
techniacz97 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Problem rozwiazany przy pomocy skanera od plyty windowsa Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Teraz po usuwaniu infekcji podaj wymagane działem raporty: KLIK. Odnośnik do komentarza