protoss Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Od jakiegoś czasu nie mogę się zalogować na konto bzwbk. Problem polega na tym, że pod czas logowania powinno wyskoczyć hasło maskowane, ale się niestety nie pojawia. Myślę, że przeistalowanie przeglądarki rozwiąże problem. Na wszelki jednak wypadek daje logi do Waszej analizy: OTL.Txt Extras.Txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Popraw mnie jeśli się mylę. Masz hasło zapisane w przeglądarce (jakie używasz) i po wpisaniu w pierwszym kroku Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK) i po przejściu do kroku drugiego pole na hasło jest puste? A może padłeś ofiarą złośliwego porogramowania Komunikat dotyczący bezpieczeństwa! Pojawiło się złośliwe oprogramowanie służące do przechwytywania haseł z przeglądarki Internetowej oraz nakłaniające użytkownika do instalacji złośliwego oprogramowania na urządzeniu mobilnym/telefonie. Odnośnik do komentarza
marcinkowski Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Od dłuższego czasu, to znaczy ile, z tego co wiem miała być jakaś przerwa w działaniu systemu ze względu na wprowadzanie nowego. Z drugiej strony może pomoże wyczyszczenie ciasteczek. A swoją drogą przechowywanie haseł do banku w przeglądarce to chyba nie najlepszy pomysł. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się