Afarensis Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Witam! Problem wygląda następująco... Niedawno podpisywałem z usługodawcą nową umowę na internet 4mb/s, przez miesiąc prędkość pobierania faktycznie była 4mb/s, a ping w granicach 50-60, jednak od kilku dni prędkość pobierania wynosi 1mb/s, a ping w granicach 280-320. Link do ICSI Netalyzr: http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-29814-44dc4b4c-9b69-4d09-aa6e Komputer formatowany niedawno, skanowałem Avirą, czyściłem CCleanerem, żadnych podejrzanych procesów nie widzę. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Według mnie (i tego, co widać w logach) usterka leży po stronie dostawcy. Proponuję męczyć ich o naprawienie problemu do skutku. Odnośnik do komentarza
Afarensis Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 (edytowane) Dzięki za próbę pomocy, zadzwonię do nich na dniach i zobaczymy jak będą się tłumaczyli... Edit: Sytuacja sama uległa poprawie bez mojej interwencji, temat do zamknięcia. Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Afarensis Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się