Skocz do zawartości

Ukash i biały ekran


Rekomendowane odpowiedzi

Poproszę o pomoc z komputerem znajomego - pojawił mu się "policyjny" komunikat oraz biały ekran. Aktualnie po zalogowaniu na konto pojawia się biały ekran, ale jeśli przez Ctrl+Alt+Del da się "Wyloguj", to znika biały ekran i gdy przerwie się proces wylogowywania można pracować na koncie. Z tego konta zostały wykonane logi.

 

Results of screen317's Security Check version 0.99.64

Windows 7 Service Pack 1 x86 (UAC is enabled)

Internet Explorer 10

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

Norton Internet Security

WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

Java 6 Update 27

Java version out of Date!

Adobe Flash Player 11.7.700.202

Adobe Reader 9

Mozilla Firefox 10.0.2 Firefox out of Date!

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````

Norton ccSvcHst.exe

`````````````````System Health check`````````````````

Total Fragmentation on Drive C:

````````````````````End of Log``````````````````````

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-
 
:Files
C:\Users\admin\AppData\Roaming\skype.dat
C:\Users\admin\AppData\Roaming\skype.ini
 
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys -- (ZTEusbser6k)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys -- (ZTEusbnmea)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys -- (ZTEusbnet)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys -- (ZTEusbmdm6k)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\massfilter.sys -- (massfilter)
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. W katalogu C:\_OTL powstanie log z wynikami usuwania. Opuść Tryb awaryjny, system zostanie odblokowany

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj AVG Security Toolbar.

 

3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Zrobione. Poprawki i kończymy.

 

1. W Firefox została wyszukiwarka AVG, a na dysku jest katalog Google Chrome (nie wygląda na zainstalowane). Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "AVG Secure Search"
 
:Files
C:\Users\admin\AppData\Local\Google
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Google]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google]

 

Klik w Wykonaj skrypt. Gdy program ukończy, zastosuj w nim Sprzątanie.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Zaktualizuj wyliczone poniżej programy: KLIK. Wg spisu siedzą tu:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{0141D498-16DA-4221-A529-1D7A64BE8B05}" = OpenOffice.org 3.3

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216027FF}" = Java™ 6 Update 27

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A94000000001}" = Adobe Reader 9.4.6 - Polish

"Mozilla Firefox 10.0.2 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 10.0.2 (x86 pl)

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...