szymik Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Poproszę o pomoc z komputerem znajomego - pojawił mu się "policyjny" komunikat oraz biały ekran. Aktualnie po zalogowaniu na konto pojawia się biały ekran, ale jeśli przez Ctrl+Alt+Del da się "Wyloguj", to znika biały ekran i gdy przerwie się proces wylogowywania można pracować na koncie. Z tego konta zostały wykonane logi. Results of screen317's Security Check version 0.99.64 Windows 7 Service Pack 1 x86 (UAC is enabled) Internet Explorer 10 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Norton Internet Security WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update. `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Java 6 Update 27 Java version out of Date! Adobe Flash Player 11.7.700.202 Adobe Reader 9 Mozilla Firefox 10.0.2 Firefox out of Date! ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Norton ccSvcHst.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: ````````````````````End of Log`````````````````````` OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Reg [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Shell"=- :Files C:\Users\admin\AppData\Roaming\skype.dat C:\Users\admin\AppData\Roaming\skype.ini :OTL DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys -- (ZTEusbser6k) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys -- (ZTEusbnmea) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys -- (ZTEusbnet) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys -- (ZTEusbmdm6k) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\massfilter.sys -- (massfilter) :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. W katalogu C:\_OTL powstanie log z wynikami usuwania. Opuść Tryb awaryjny, system zostanie odblokowany 2. Przez Panel sterowania odinstaluj AVG Security Toolbar. 3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
szymik Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wykonane. Oto załączniki: 05222013_115521.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Zrobione. Poprawki i kończymy. 1. W Firefox została wyszukiwarka AVG, a na dysku jest katalog Google Chrome (nie wygląda na zainstalowane). Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "AVG Secure Search" :Files C:\Users\admin\AppData\Local\Google :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Google] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google] Klik w Wykonaj skrypt. Gdy program ukończy, zastosuj w nim Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Zaktualizuj wyliczone poniżej programy: KLIK. Wg spisu siedzą tu: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall] "{0141D498-16DA-4221-A529-1D7A64BE8B05}" = OpenOffice.org 3.3 "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216027FF}" = Java 6 Update 27 "{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A94000000001}" = Adobe Reader 9.4.6 - Polish "Mozilla Firefox 10.0.2 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 10.0.2 (x86 pl) . Odnośnik do komentarza
szymik Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 picasso, dziękuję! Uwielbiam Cię! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi