Jeling Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam, niestety i mnie udało się to podłapać. Proszę o pomoc w usunięciu. W załączniku logi z OTL. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Reg [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Shell"=- [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{80544856-2B62-4ebf-AE73-29562F6E1B75}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{872E5269-EC71-442d-AB04-50B5BD3FB002}] [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks] :Files C:\Users\Krzysztof\AppData\Roaming\skype.dat C:\Users\Krzysztof\AppData\Roaming\skype.ini C:\ProgramData\701BBDF6F7513FD00000701B4DE3476E C:\Program Files\Enigma Software Group C:\Windows\SysNative\roboot64.exe :Services esgiguard :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. W katalogu G:\_OTL powstanie log z wynikami usuwania. Opuść Tryb awaryjny. System zostanie odblokowany. 2. Odinstaluj Splashtop Connect for Firefox, Splashtop Connect IE. Powody: KLIK. 3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
Jeling Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Pomogło. Dziękuję. W załączniku log z OTL, logu z usuwania nie mogłem dołączyć. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Niemożność załączenia raportu objaśniają: Pomoc forum (link na spodzie strony) i zasady działu. Załączniki akceptują tylko rozszerzenie *.TXT, a to jest *.LOG. Wystarczyło ręcznie zmienić nazwę pliku lub zapisać plik do nowego TXT. Ale już podarujmy to sobie, widać w nowym skanie OTL zmiany. Kończymy:1. W OTL uruchom Sprzątanie, co usunie z dysku OTL.2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.3. Zaktualizuj wyliczone poniżej programy: KLIK. Wg raportu są zainstalowane wersje: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417007FF}" = Java 7 Update 7 (64-bit)[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}" = Microsoft Silverlight"{4E76FF7E-AEBA-4C87-B788-CD47E5425B9D}" = Skype™ 6.1"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AA1000000001}" = Adobe Reader X (10.1.7)"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX (wtyczka dla IE)"Google Chrome" = Google Chrome 26.0.1410.64CHR - plugin: Silverlight Plug-In (Enabled) = C:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\5.1.10411.0\npctrl.dllFF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@Microsoft.com/NpCtrl,version=1.0: C:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\5.1.10411.0\npctrl.dll ( Microsoft Corporation) . Odnośnik do komentarza
Jeling Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Moja wina - niedoczytałem. Przepraszam za utrudnienie. Ale dziękuję też za pomoc. Uaktualniłem wspomniane programy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi