peterwr Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam Mam problem związany z długim czasem oczekiwania na uruchomienie się dowolnej aplikacji po starcie systemu. Problem ten zaczął występować po usunięciu Qvo6. Mam również pytanie czy z odczytów z programu OTL coś wskazuje na jakieś inne infekcje. Pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Temat przenoszę do działu Windows 7. Tu nie ma podstaw wiązać obu tych rzeczy. Adware jest owszem irytujące, ale ingeruje w strefy nie mające związku z opisywanym obszarem. Ogólnie: brak oznak infekcji. Przemilczałeś użycie ComboFix, na ten temat: KLIK. Program nie został poprawnie odinstalowany, a wyniki jego pracy nie sprawdzone. Przedstaw raport C:\ComboFix.txt. Mam problem związany z długim czasem oczekiwania na uruchomienie się dowolnej aplikacji po starcie systemu. 1. Do sprawdzenia potencjalny wpływ Kaspersky Internet Security 2012. To jest obiekt, który ma znacznie więcej wspólnego z uruchamianiem aplikacji.2. Dodatkowo, wyłącz ze startu te niekrytyczne wpisy: SRV:64bit: - [2009-07-14 03:41:27 | 001,011,712 | ---- | M] (Microsoft Corporation) [Auto | Running] -- C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll -- (WinDefend)SRV - [2012-09-23 20:43:34 | 000,065,192 | ---- | M] (Adobe Systems Incorporated) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe -- (AdobeARMservice)O4 - HKLM..\Run: [samsung PanelMgr] C:\Windows\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe ()O4 - HKU\S-1-5-21-566183034-2625730524-1140084608-1001..\Run: [spotify Web Helper] C:\Users\Piotrek\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe (Spotify Ltd)O4 - HKU\S-1-5-21-566183034-2625730524-1140084608-1001..\Run: [thebat_startup] C:\Program Files (x86)\The Bat!\thebat.exe (Ritlabs S.R.L.)O4 - HKU\S-1-5-21-566183034-2625730524-1140084608-1001..\Run: [uTorrent] C:\Users\Piotrek\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe (BitTorrent Inc.) Uruchom Autoruns i w kartach Logon + Services je odfajkuj.. Odnośnik do komentarza
peterwr Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Przesyłam raport ComboFix ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Używałeś go więcej niż raz: Czas ukończenia: 2013-05-20 12:47:20 ComboFix-quarantined-files.txt 2013-05-20 10:47 ComboFix2.txt 2013-05-13 21:01 Wygrzeb pierwszy log z serii, powinien być w katalogu C:\Qoobox. . Odnośnik do komentarza
peterwr Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ok wysyłam ComboFix2.txt ComboFix-quarantined-files.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 1. ComboFix nic szczególnego nie robił, uruchomienie go nie przyniosło żadnych korzyści, tylko wymęczony system. Odinstaluj narzędzie w poprawny sposób. Był uruchamiany z Pulpitu, ale nie widzę w raporcie tego pliku. Pobierz ponownie na Pulpit. Klawisz z flagą Windows + R i w polu Uruchom wklej komendę: C:\Users\Piotrek\Desktop\ComboFix.exe /uninstall Dodatkowo przez SHIFT+DEL dokasuj te foldery: C:\Windows\erdnt C:\Program Files (x86)\Hosts_Anti_Adwares_PUPs C:\Users\Piotrek\AppData\Roaming\eDownload 2. W kwestii problemu podstawowego już się wypowiadałam. Zacząłeś to sprawdzać? . Odnośnik do komentarza
peterwr Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Dzięki za pomoc wygląda na to że te problemy wynikają z działania Kasperskiego i to on powoduje długie oczekiwanie na włączenie aplikacji. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi