k0sa Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Proszę o sprawdzenie logów, bo komp mi coś muli. Wszystko zaczęło się od patchowania programem Universal Theme Patcher. Potem zrobiłem opcję Restore tych spatchowanych plików, ale komp coś nie działa zbyt dobrze. Poinstalowałem parę programów antyspyware, znalazło tylko ciasteczka i wirusy (najczęściej w plikach z crackami). Odinstalowałem te programy, jeden zostawiłem (Spy Sweeper). Komputer dość długo ładował pulpit po restarcie kompa. Logi: HijackThis - http://wklejto.pl/80070 OTL.txt - http://wklejto.pl/80071 Extras.txt - http://www.wklejto.pl/80072 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 ESET jest pełnym softem ochronnym i żadne dodatkowe programy antispyware są niepotrzebne.Do odinstalowania Ad-Ad-Aware i SpywareSweeper ,propunuję także wywalić Bonjour Bonjour wywalasz w sposób następujący: 1.Start>>Uruchom>>Services zatrzymaj i wyłącz usługę Bonjour. 2.Uruchom cmd.exe w trybie administratora (prawoklik na cmd.exe i wybierz uruchom jako admin) wklep komendy: netsh winsock reset catalog wcisnąc enter netsh int ip reset reset.log wcisnąc enter 3.Usunąć folder C:\Program Files (x86)\Bonjour +restart //przy okazji powyzsze komendy wywala puste wpisy w Winsock po My privacy Tools tj: O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\\Catalog_Entries\\000000000008 [] - C:\\Program Files (x86)\\Bonjour\\mdnsNSP.dll (Apple Inc.) O10:64bit: - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000001 - C:\\Windows\\SysNative\\HMIPCore.dll File not found O10:64bit: - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000002 - C:\\Windows\\SysNative\\HMIPCore.dll File not found O10:64bit: - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000003 - C:\\Windows\\SysNative\\HMIPCore.dll File not found O10:64bit: - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000004 - C:\\Windows\\SysNative\\HMIPCore.dll File not found O10:64bit: - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000016 - C:\\Windows\\SysNative\\HMIPCore.dll File not found O10 - NameSpace_Catalog5\\Catalog_Entries\\000000000008 [] - C:\\Program Files (x86)\\Bonjour\\mdnsNSP.dll (Apple Inc.) O10 - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000001 - C:\\Windows\\SysWow64\\HMIPCore.dll (My Privacy Tools, Inc.) O10 - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000002 - C:\\Windows\\SysWow64\\HMIPCore.dll (My Privacy Tools, Inc.) O10 - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000003 - C:\\Windows\\SysWow64\\HMIPCore.dll (My Privacy Tools, Inc.) O10 - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000004 - C:\\Windows\\SysWow64\\HMIPCore.dll (My Privacy Tools, Inc.) O10 - Protocol_Catalog9\\Catalog_Entries\\000000000016 - C:\\Windows\\SysWow64\\HMIPCore.dll (My Privacy Tools, Inc.) 4.Pobierz Autoruns i za pomocą tego programu pozbądź sie tych wpisów: O4 - HKLM..\\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] E:\\Programy\\Adobe Reader\\Reader\\Reader_sl.exe (Adobe Systems Incorporated) O4 - HKLM..\\Run: [AdobeCS4ServiceManager] C:\\Program Files (x86)\\Common Files\\Adobe\\CS4ServiceManager\\CS4ServiceManager.exe (Adobe Systems Incorporated) O4 - HKLM..\\Run: [WinampAgent] E:\\Programy\\Winamp\\winampa.exe (Nullsoft, Inc.) O4 - HKU\\S-1-5-21-1944527903-1193569334-1718113745-1000..\\Run: [AdobeBridge] File not found O4 - HKU\\S-1-5-19..\\RunOnce: [mctadmin] C:\\Windows\\SysWow64\\mctadmin.exe File not found O4 - HKU\\S-1-5-20..\\RunOnce: [mctadmin] C:\\Windows\\SysWow64\\mctadmin.exe File not found Odnośnik do komentarza
k0sa Opublikowano 26 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Ad-Aware i SpywareSweeper usunąłem. 1.Start>>Uruchom>>Services zatrzymaj i wyłącz usługę Bonjour. Nie mam na liście takiej usługi. Poza tym, wolę ją zostawić bo korzystam z iTunes. Puste wpisy już wcześniej usunąłem. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Nie mam na liście takiej usługi. Widocznie nowe wersje dodatku nie dodają już tej usługi,zresztą w logu OTL też go nie było co mnie zdziwiło,ale też do końca nie ufam temu narzędziu na platformie 64bit i stąd ta uwaga. Poza tym, wolę ją zostawić bo korzystam z iTunes. Jak uważasz. Dodatkowo możesz jeszcze zdefragmentować dysk jakimś dobrym narzędziem - ja proponuję PerfectDisk KLIK Odnośnik do komentarza
k0sa Opublikowano 26 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Ok, dzięki. Pozdro! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi