Skocz do zawartości

Spowolnienie pracy systemu, zawieszanie się


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Na temat używania ComboFix: KLIK. I to nie jest log z pierwszego uruchomienia, niestety przesadziłeś i program był na chodzie więcej niż raz (dostarcz ten pierwszy log, powinien być w C:\Qoobox):

 

ComboFix-quarantined-files.txt 2013-05-06 10:29

ComboFix2.txt 2013-05-06 08:51

 

Zestaw raportów niekompletny: brakuje OTL Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania") oraz GMER (przed użyciem należy usunąć emulatory i sterownik SPTD). Uzupełnij.

 

Póki co, na razie brak oznak infekcji. Tylko dokasuj przez SHIFT+DEL szczątkowy folder adware:

 

C:\Users\user1\AppData\Roaming\OpenCandy

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Uruchomienie ComboFix było zbędne i nie miało pozytywnych efektów, skasował omyłkowo pliki Total Commander (być może były zerobajtowe), ale to mało istotne. Odinstaluj narzędzie w poprawny sposób. Klawisz z flagą Windows + R i w polu Uruchom wklej komendę:

 

D:\Programy\ComboFix\ComboFix.exe /uninstall

 

Temat przenoszę do działu Windows.

 

 

Od kilku dni mam problem z praca systemu. Czesto sie wiesza, dlugo wczytuje przegladarke.

Pojawil sie problem z kontem Facebook na ktorym nie moge dodawac komentarzy oraz aktualizowac profilu (moze jest jakis zwiazek?)

 

O co dokładnie chodzi z tym kontem Facebook? Na czym polega niemożność aktualizacji / dodawania danych (błąd, brak odpowiedzi, ...)? Czy zachowanie występuje na różnych przeglądarkach (np. na wbudowanym w system Internet Explorer 32-bit i 64-bit) czy tylko określonej (Opera)? Z raportów nie wynika nic. Jedyne co mogę dopasować na zasadzie dalekiego rzutu kamieniem, to ten błąd 64-bitowej Opery odnotowany w Dzienniku, ale nie ma tu konkretów:

 

Error - 2013-05-06 04:36:25 | Computer Name = computer1 | Source = Application Error | ID = 1000

Description = Faulting application name: opera.exe, version: 12.15.1748.0, time

stamp: 0x515ac410 Faulting module name: ntdll.dll, version: 6.1.7601.17725, time

stamp: 0x4ec4aa8e Exception code: 0xc0000374 Fault offset: 0x00000000000c40f2 Faulting

process id: 0x1110 Faulting application start time: 0x01ce4a34ca6a9af2 Faulting application

path: C:\Program Files\Opera x64\opera.exe Faulting module path: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll

Report

Id: 0902ce0d-b628-11e2-8008-24b6fd33f268

 

Może jakieś wtyczki stanowią problem w Operze x64. Nie mam tu danych o preferencjach Opery (OTL jej nie skanuje), ale zrób test: wklep w pasku adresów opera:plugins, wyłącz wszystkie wtyczki, przeładuj Operę i sprawdź co się dzieje.

 

 

Inne uwagi w kwestii raportów:

 

1. Sprawdź na wszelki wypadek czy Avira nie tworzy problemów. Wiarygodny test: tymczasowa deinstalacja.

 

2. Widzę następujące błędy w Dzienniku zdarzeń:

 

Error - 2013-04-08 07:56:11 | Computer Name = computer1 | Source = Service Control Manager | ID = 7003

Description = The Intel® Management and Security Application User Notification

Service service depends the following service: LMS. This service might not be installed.

 

Usługa Intel zwraca błąd nieistniejącej zależności. Tak, w raporcie takiej usługi brak, jest tylko UNS i sterownik MEIx64:

 

SRV - [2011-02-01 14:20:48 | 002,656,280 | ---- | M] (Intel Corporation) [Auto | Stopped] -- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\UNS\UNS.exe -- (UNS)

DRV:64bit: - [2010-10-19 17:34:26 | 000,056,344 | ---- | M] (Intel Corporation) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\HECIx64.sys -- (MEIx64)

 

A powinna być owa zgłaszana na błędzie LMS, wyglądająca mniej więcej tak:

 

SRV - [2009-10-01 06:01:30 | 000,268,824 | ---- | M] (Intel Corporation) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\LMS\LMS.exe -- (LMS)

 

Nasuwa się reinstalacja sterowników Intel® Management Engine (Intel ME).

 

Error - 2013-04-08 07:53:36 | Computer Name = computer1 | Source = Service Control Manager | ID = 7000

Description = The Panda Security CloudCLeaner Service service failed to start due

to the following error: %%2

 

Odinstaluj Panda Cloud Cleaner. Przy okazji możesz się pozbyć Kaspersky Security Scan, zniknie nadwyżkowy proces.

 

3. Wyłącz niekrytyczne zbędne procesy. W Autoruns w karcie Services odfajkuj wyliczone i zresetuj system.

 

SRV:64bit: - [2009-07-14 02:41:27 | 001,011,712 | ---- | M] (Microsoft Corporation) [Auto | Running] -- C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll -- (WinDefend)

SRV - [2013-02-28 18:45:16 | 000,161,384 | R--- | M] (Skype Technologies) [Auto | Stopped] -- C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe -- (SkypeUpdate)

SRV - [2012-12-18 20:08:28 | 000,065,192 | ---- | M] (Adobe Systems Incorporated) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe -- (AdobeARMservice)

SRV - [2010-03-25 15:39:22 | 000,490,280 | ---- | M] (Nero AG) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe -- (NAUpdate)

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...