natka1900 Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Nastąpił taki błąd 80073712 usługi Windows Update Próbowałam metody z tej strony dla windows 7 http://support.microsoft.com/kb/957310/pl nie wypróbowałam tylko metody 3 czyli włozenie dysku DVD z Windows , ponieważ nie posiadam tej płyty obecnie natomiast posiadam z Windows XP tak więc czy mogę włożyć tą co mam czy jest potrzebna z tym windows 7? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Podajesz polską wersję artykułu, niestety z polskimi już tak jest, że mają nieścisłości lub treść rozbieżną od oryginału. Wg polskiej wersji artykułu są tylko 3 metody, "Metoda 3" to komenda sfc /scannow, co nie wymaga płyty DVD, gdyż SFC działa zupełnie inaczej w systemach Vista i nowszych (to XP potrzebuje płyty, nowsze systemy wręcz przeciwnie). Natomiast wg angielskiego są tam 4 metody i to "Metoda 4" (nakładkowa reperacja) wymaga płyty DVD i to oczywiście musi być płyta instalacyjna Windows 7. O płycie XP zapomnij, to w ogóle bezużyteczne przy takich problemach, bo uszkodzone są komponenty Windows 7 a nie XP. Wskazane w artykule metody naprawcze 1+3 nagrywają wyniki do specjalnych logów (checksur.log + CBS.LOG), które nie zostały tu dostarczone. 1. Jeśli nie ma tu nieporozumień i "Metoda 3" rzeczywiście nie wykonana, Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wpisz komendę sfc /scannow 2. Następnie skopiuj na Pulpit cały katalog C:\Windows\Logs\CBS, spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj do tego link. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się