adax Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Cześć wszystkim! Od kilku dnie nie startuje mi zadanie EasyDisplayMgr, które uruchamia Easy Display Manager (oprogramowanie obsługujące klawisze funkcyjne w sprzęcie Samsunga). Program przeinstalowałem, jednak cały czas problem występuje. Zadanie ma cały czas stan gotowy, wystarczy ręczne uruchomienie zadania i wszystko działa. Niestety ciężko mi przypomnieć od jakiego momentu problem zaczął występować i co wtedy zmieniłem. Przy odpalaniu harmonogramu zadań pojawia się błąd Wybrane zadanie {0} już nie istnieje. Aby wyświetlić bieżące zadania, kliknij przycisk Odśwież. Dodatkowo przy uruchamianiu systemu pojawiają się dwa takie same błędy Nazwa dziennika:System Źródło: Microsoft-Windows-TaskScheduler Data: 2013-05-03 15:03:24 Identyfikator zdarzenia:413 Kategoria zadania:Błąd krytyczny usługi. Poziom: Błędy Słowa kluczowe: Użytkownik: SYSTEM Komputer: Lukasz Opis: Usługa Harmonogram zadań nie może załadować zadań podczas uruchamiania usługi. Dane dodatkowe: Wartość błędu: 2147549183. Kod XML zdarzenia: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-TaskScheduler" Guid="{DE7B24EA-73C8-4A09-985D-5BDADCFA9017}" /> <EventID>413</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>403</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x4000000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2013-05-03T13:03:24.453650900Z" /> <EventRecordID>263065</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="1248" ThreadID="1800" /> <Channel>System</Channel> <Computer>Lukasz</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData Name="LoadJobsFailed"> <Data Name="ResultCode">2147549183</Data> </EventData> </Event> Z góry dzięki za jakieś wskazówki. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Harmonogram nie funkcjonuje poprawnie, gdyż któreś z zadań jest uszkodzone, o czym informuje bez wątpienia konkretny błąd. Uszkodzone zadanie należy usunąć z rejestru i/lub dysku (zależy ile składników faktycznie obecnych). Czas na diagnostykę i wytypowanie które zadanie stawia opór:1. Włącz rozszerzone logowanie. Start > w polu szukania wpisz regedit > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wejdź do klucza:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Tracing\SCM\RegularDwuklik w wartość TracingDisabled i zmień 1 na 0.2. Restart systemu. Otwórz przystawkę taskschd.msc. Logowanie powinno przetransformować komunikat na "Wybrane zadanie {konkretna nazwa} już nie istnieje". Podaj co Ci się pokazało, bo to posłuży w kombinacji z tymi danymi:3. Dodatkowo, podrzuć log z listą pełnej struktury Harmonogramu. Nie podałeś wersji systemu.Jeśli system 32-bit, uruchom SystemLook i do skanu wklej::regHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule /s:dirC:\Windows\system32\Tasks /sC:\Windows\TasksJeśli system 64-bit, uruchom SystemLook x64 i do skanu wklej::regHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule /s:dirC:\Windows\system32\Tasks /sC:\Windows\SysWOW64\Tasks /sC:\Windows\Tasks. Odnośnik do komentarza
adax Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Niestety nadal pokazuje {0} zamiast nazwy zadania. Log jest dostępny tutaj: http://ideone.com/z9993s Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Skoro nadal zadanie nieznane, to należy zanalizować ten skan SystemLook w poszukiwaniu niesparowanych elementów (brak synchronizacji między kluczami rejestru a obiektami na dysku). Ale: ten serwis hostingowy do luftu, obciął chyba z połowę raportu. Przeklej wyniki SystemLook na wklej.org lub załącz plik poprzez załączniki forum.. Odnośnik do komentarza
adax Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Nie zwróciłem na to uwagi. Wrzucam plik txt. zadania.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się