Ring3rPL Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Od pewnego momętu nawet nie wiem kiedy System nie chce mi się aktualizować bo wyskakuje jakiś błąd - Kod 80070002. Zapodałem załącznik. Prosił bym jeśli ktoś wie o co chodzi o bardzo szczegułową pomoc bo nie znam się na tym aż tak dobrze Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Dostarcz materiały analityczne: - Zrób raporty z OTL: KLIK. - Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Gdy narzędzie ukończy skan, skopiuj na Pulpit cały katalog C:\Windows\Logs\CBS, zapakuj do ZIP i shostuj gdzieś podając link do paczki. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) http://www.sendspace.pl/file/417b767d05231a4d432c0bd Proszę. Extras.Txt OTL.Txt Edytowane 3 Maja 2013 przez picasso Raporty OTL wstawione do załączników. //picasso Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Prosiłam o dostarczenie całego katalogu CBS a nie tylko pliku CBS.log z jego środka. Pełny katalog dysponuje zarchiwowanymi poprzednimi logami CBS.LOG oraz raportem checksur.log wygenerowanym przez Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu. Pakuj całość, jak mówię. Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ale nie ma innego pliku w tym folderze. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Miałeś uruchomić to narzędzie i poczekać aż ukończy skan: Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Narzędzie produkuje checksur.log w katalogu CBS. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Teraz już już inny numer błędu końcówkę ma 3 a nie 2 ale nie wiem jak uruchomić "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ring3rPL, przecież to było zadane na samiutkim początku (!), podany link do narzędzia i opisu jego uruchomienia: - Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Gdy narzędzie ukończy skan, skopiuj na Pulpit cały katalog C:\Windows\Logs\CBS, zapakuj do ZIP i shostuj gdzieś podając link do paczki. Cytuję z tego linka: WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI MAGAZYNU USŁUG(...)Microsoft udostępnia specjalną aplikację naprawczą Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu / System Update Readiness tool, opisaną w KB947821. Narzędzie weryfikuje integralność wyżej wymienionych zasobów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości podejmuje próbę korekcji.1. Narzędzie jest kolportowane metodą Windows Update. Jeśli automatyczne Windows Update nie działa lub nie oferuje tego narzędzia, zastępczo można pobrać pliki do procesu ręcznego z dysku. W artykule są wszystkie linki dla Vista / 2008 / 7. Od razu podaję strony do wersji z lutego 2012:Narzędzie dla Vista 32-bit Narzędzie dla Windows 7 32-bitNarzędzie dla Vista 64-bit Narzędzie dla Windows 7 64-bit2. Pobrany plik należy uruchomić. Odbywająca się w tle "instalacja" nie jest prawdziwym instalowaniem poprawki, lecz jednorazowym mechanizmem skanowania sprawdzającym niespójności. W Menedżerze procesów pojawi się tymczasowa seria: checksur.exe, checksurlauncher.exe, checksurpackage.exe. Przewidywany czas procesu to do 15 minut, aczkolwiek czas może się znacznie wydłużyć (na moim systemie ponad 2 godziny). Pas postępu nie jest aktualizowany i może ulec zamrożeniu w określonym punkcie (np. przy 60%), co jest spodziewanym zachowaniem i nie należy anulować działania, czekając cierpliwie do finałowego komunikatu "Instalacja zakończona".3. Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu wynikowo tworzy pliki Dziennika w następujących lokalizacjach:%SYSTEMROOT%\Logs\CBS\CheckSUR.log (Bieżący log. Przy ponawianiu skanów zawartość jest zastępowana najnowszym wynikiem.)%SYSTEMROOT%\Logs\CBS\CheckSUR.persist.log (Historia skanowania, log budowany przyrostowo) Po uruchomieniu narzędzia i ukończeniu jego pracy miałeś skopiować cały katalog C:\Windows\Logs\CBS (nic z niego sobie nie wybierając) i tu dostarczyć link. Sprawa się przeciąga, to już dawno powinno być dostarczone... . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Okej mam już wszystko o co Pani prosiła http://www.sendspace.pl/file/1dd984d99d49dbe523e7ef8 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Narzędzie Checksur wykryło trzy błędy, ale było zdolne naprawić tylko jeden, gdyż brakuje plików naprawczych manifestów: Checking Component Store (f) CSI Catalog Corrupt 0x800B0003 winsxs\Catalogs\1c0aac7b231c36864530598b6115fb1fa90aba95ebca93d0d897305e6b7445fb.cat microsoft-w...deployment_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_dfc0282f0e6d6c2a (fix) CSI Catalog Corrupt CSI File Replaced File: 1c0aac7b231c36864530598b6115fb1fa90aba95ebca93d0d897305e6b7445fb.cat From: C:\Windows\servicing\Packages\WUClient-SelfUpdate-ActiveX~31bf3856ad364e35~amd64~~7.6.7600.256.cat (f) CSI Manifest All Zeros 0x00000000 winsxs\Manifests\x86_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_09f272fb52ab0c3f.manifest x86_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_09f272fb52ab0c3f (f) CSI Manifest All Zeros 0x00000000 winsxs\Manifests\amd64_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_66110e7f0b087d75.manifest amd64_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_66110e7f0b087d75 Summary: Seconds executed: 562 Found 3 errors Fixed 1 errors CSI Manifest All Zeros Total count: 2 CSI Catalog Corrupt Total count: 1 Fixed: CSI Catalog Corrupt. Total count: 1 Unavailable repair files: winsxs\manifests\x86_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_09f272fb52ab0c3f.manifest winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_66110e7f0b087d75.manifest 1. Wyekstraktowałam pliki potrzebne do naprawy z mojego Windows 7 x64. Pobierz i rozpakuj: KLIK. Pliki te umieść w katalogu C:\Windows\Temp\CheckSur\WinSxS\Manifests. 2. Uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu". Automat powinien wykorzystać podstawione mu pliki. Powstanie nowy log checksur.log. Przeklej jego zawartość do posta. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Okej już to robię. A w między czasie mam pytanie bo zauważyłem że jak system nie chce mi się aktualizować to mam problem z gramy np LoL, minecraft np kiedy gram to skaczą mi fps i nie da się grać bo cały czas zacina się (w te gry gra się przez internet) ping mam cały czas ten sam. a tu plik: ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.1.7601.21645 Package Version 18.0 2013-05-03 10:05 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store (f) CSI Manifest All Zeros 0x00000000 winsxs\Manifests\x86_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_09f272fb52ab0c3f.manifest x86_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_09f272fb52ab0c3f (fix) CSI Manifest All Zeros CSI File Replaced File: x86_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_09f272fb52ab0c3f.manifest From: C:\Windows\CheckSur\v1.0\windows6.1-7601-x64-clientcab2.cab (f) CSI Manifest All Zeros 0x00000000 winsxs\Manifests\amd64_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_66110e7f0b087d75.manifest amd64_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_66110e7f0b087d75 (fix) CSI Manifest All Zeros CSI File Replaced File: amd64_microsoft-windows-w..pdateclient-activex_31bf3856ad364e35_7.6.7600.256_none_66110e7f0b087d75.manifest From: C:\Windows\CheckSur\v1.0\windows6.1-7601-x64-clientcab2.cab Summary: Seconds executed: 709 Found 2 errors Fixed 2 errors CSI Manifest All Zeros Total count: 2 Fixed: CSI Manifest All Zeros. Total count: 2 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Miałeś wkleić zawartość checksur.log wprost do posta, bo log krótki. Przeklejam. Narzędzie zrobiło co należy, owe manifesty naprawione. Zresetuj system i sprawdź czy nadal jest problem z aktualizacjami. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 I to samo tylko numerki inne Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Sięgnęłam po główny raport CBS.LOG i już w nim nie gra, ten log zaczyna i kończy nagrania tylko w zakresie lutego 2013, nie ma absolutnie nic nowszego. To wskazuje, że już od lutego nie działał system serwisowania. Popatrzyłam więc na log z OTL (nawiasem mówiąc, wyciągnęłam to teraz z ZIP i wstawiłam jako załączniki) i Dziennik zdarzeń, masz uszkodzoną usługę niezbędną do aktualizacji: Error - 2013-04-26 06:41:05 | Computer Name = PC | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi TrustedInstaller z powodu następującegobłędu: %%2 Podaj dodatkowy skan na składniki usługi TrustedInstaller. Uruchom SystemLook x64 i do skanu wklej::filefindTrustedInstaller.exeTrustedInstaller.exe.mui:folderfind*trustedinstaller*:regHKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TrustedInstaller /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Version:dirC:\Windows\Servicing\Version /sKlik w Look. Wynikowy plik raportu doklej w postaci załącznika forum, nie na serwisie hostingowym.PS. A co do tego: A w między czasie mam pytanie bo zauważyłem że jak system nie chce mi się aktualizować to mam problem z gramy np LoL, minecraft np kiedy gram to skaczą mi fps i nie da się grać bo cały czas zacina się (w te gry gra się przez internet) ping mam cały czas ten sam. System zaśmiecony adware. Zajmę się tym, ale najpierw podaj dane o które proszę.. Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 10:54 on 03/05/2013 by USER Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "TrustedInstaller.exe" C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-trustedinstaller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_ed02252b66d7bca2\TrustedInstaller.exe --a---- 194048 bytes [23:35 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] 840F7FB849F5887A49BA18C13B2DA920 Searching for "TrustedInstaller.exe.mui" C:\Windows\servicing\pl-PL\TrustedInstaller.exe.mui --a---- 7680 bytes [17:55 14/07/2009] [17:55 14/07/2009] 7BFEC1934AEF6E2C4059C0C74473C27A C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-t..installer.resources_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_pl-pl_c267d4804a8705d6\TrustedInstaller.exe.mui --a---- 7680 bytes [17:55 14/07/2009] [17:55 14/07/2009] 7BFEC1934AEF6E2C4059C0C74473C27A ========== folderfind ========== Searching for "*trustedinstaller*" C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-trustedinstaller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_ed02252b66d7bca2 d------ [03:20 14/07/2009] ========== reg ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TrustedInstaller] (Unable to open key - key not found) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Version] "6.1.7600.16385"="%SystemRoot%\winsxs\amd64_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_655452efe0fb810b" ========== dir ========== C:\Windows\Servicing\Version - Parameters: "/s" ---Files--- None found. C:\Windows\Servicing\Version\6.1.7600.16385 d------ [03:20 14/07/2009] amd64_installed --a---- 9 bytes [20:36 10/06/2009] [20:36 10/06/2009] x86_installed --a---- 9 bytes [21:19 10/06/2009] [21:19 10/06/2009] -= EOF =- Właśnie w lutym miałem wgrany nowy system i wymienioną płyte główną ale aktualizował mi się system tylko teraz nie Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Kompletna dewastacja usługi, usunięcie z rejestru + usunięcie pliku. Rekonstrukcja: 1. Uzupełnienie pliku. Poprawna kopia pliku jest na dysku: C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-trustedinstaller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_ed02252b66d7bca2\TrustedInstaller.exe Ten plik należy skopiować do folderu C:\Windows\Servicing. By kopiowanie się jednak udało, w pierwszej kolejności musisz tymczasowo zmienić uprawnienia folderu Servicing. Posiłkuj się tym modelem instrukcji: KLIK. W skrócie: przejmij folder Servicing na własność, dodaj swoje konto na listę i przyznaj mu Pełną kontrolę, skopiuj plik do tego folderu, na koniec przywróć oryginalne uprawnienia. 2. Odtworzenie usługi w rejestrze. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TrustedInstaller] "BlockTime"=dword:00002a30 "BlockTimeIncrement"=dword:00000384 "PreshutdownTimeout"=dword:0036ee80 "DisplayName"="@%SystemRoot%\\servicing\\TrustedInstaller.exe,-100" "Group"="ProfSvc_Group" "ImagePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\ 74,00,25,00,5c,00,73,00,65,00,72,00,76,00,69,00,63,00,69,00,6e,00,67,00,5c,\ 00,54,00,72,00,75,00,73,00,74,00,65,00,64,00,49,00,6e,00,73,00,74,00,61,00,\ 6c,00,6c,00,65,00,72,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,00,00 "Description"="@%SystemRoot%\\servicing\\TrustedInstaller.exe,-101" "ObjectName"="localSystem" "ErrorControl"=dword:00000001 "Start"=dword:00000003 "Type"=dword:00000010 "ServiceSidType"=dword:00000001 "FailureActions"=hex:84,03,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\ 00,01,00,00,00,c0,d4,01,00,01,00,00,00,e0,93,04,00,00,00,00,00,00,00,00,00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TrustedInstaller\Security] "Security"=hex:01,00,14,80,90,00,00,00,a0,00,00,00,14,00,00,00,34,00,00,00,02,\ 00,20,00,01,00,00,00,02,c0,18,00,00,00,0c,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,\ 00,00,20,02,00,00,02,00,5c,00,04,00,00,00,00,02,14,00,ff,01,0f,00,01,01,00,\ 00,00,00,00,05,12,00,00,00,00,00,18,00,ff,01,02,00,01,02,00,00,00,00,00,05,\ 20,00,00,00,20,02,00,00,00,00,14,00,8d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,04,\ 00,00,00,00,00,14,00,8d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,06,00,00,00,01,02,\ 00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,20,02,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,\ 00,20,02,00,00 Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. 3. Restart systemu. Podaj nowy skan SystemLook na warunki: :filefind TrustedInstaller.exe :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TrustedInstaller /s I sprawdź czy system aktualizacji zaczął działać. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Przepraszam czy może Pani mi to jaśniej wytłumaczyć bo nic nie rozumiem i nie wiem co klikać. Przepraszam za kłopoty. I rozumiem że ma Pani więcej użytkowników i życie prywatne. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Zapewne chodzi Ci o punkt z uprawnieniami. 1. Tymczasowo zmieniasz uprawnienia. Prawoklik na folder C:\Windows\Servicing, pobierasz Właściwości > Zabezpieczenia > Zaawansowane i tu: - Wchodzisz do karty Właściciel i klik w Edytuj. Jako bieżący będzie widnieć TrustedInstaller. W oknie podświetlasz swoje konto i zatwierdzasz OK. - Wchodzisz do karty Uprawnienia i klik w Dodaj. Wpisujesz nazwę swojego konta i OK, a w kolejnym oknie zaznacz Pełną kontrolę. 2. Kopiujesz plik, o którym mówiłam, do folderu C:\Windows\Servicing. 3. Przywracasz oryginalne uprawnienia. Prawoklik na folder C:\Windows\Servicing, pobierasz Właściwości > Zabezpieczenia > Zaawansowane i tu: - Wchodzisz do karty Właściciel i klik w Edytuj. Jako bieżący będzie widnieć Twoje konto. Tym razem konto TrustedInstaller nie będzie pokazane do wyboru. Klik w Inni użytkownicy i grupy, w oknie wpisujesz NT Service\TrustedInstaller i klik w OK. Konto TrustedInstaller pojawi się na liście, podświetl i OK. - Wchodzisz do karty Uprawnienia, zaznaczasz swoje konto na liście i klik w Usuń. A po tym reszta zadań z plikiem FIX.REG i restartem kompa. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 ja nie mam tak napisane Jako bieżący będzie widnieć TrustedInstaller Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ring3rPL, proszę jaśniej, to co masz tam napisane? Pokaż obrazek. I to nie zmienia instrukcji, wszystko ma być wykonane jak mówię. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 to mam napisane Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ktoś tu już grzebał, bo bieżący Właściciel to Administratorzy. A co jest w karcie Uprawnienia, czy Administratorzy mają Pełną kontrolę? . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 USER ma pełne uprawnienia Mam taką prośbę. Może zrobimy teraz to aby fps mi nie spadały w grach przez internet bo na razie to jest dla mnie ważne. A potem jak będzie czas to postaramy się to zrobić. Wydaje mi się że to będzie dobry pomysł. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 USER ma pełne uprawnienia Pokaż mi zrzut ekranu z tego okna co tam widać, ile kont. W związku z tym, że USER już ma uprawnienia, opuść część wstępną, skopiuj plik, ale po jego skopiowaniu przywróć domyślne uprawnienia. Czyli wykonujesz to: 2. Kopiujesz plik, o którym mówiłam, do folderu C:\Windows\Servicing. 3. Przywracasz oryginalne uprawnienia. Prawoklik na folder C:\Windows\Servicing, pobierasz Właściwości > Zabezpieczenia > Zaawansowane i tu: - Wchodzisz do karty Właściciel i klik w Edytuj. Tym razem konto TrustedInstaller nie będzie pokazane do wyboru. Klik w Inni użytkownicy i grupy, w oknie wpisujesz NT Service\TrustedInstaller i klik w OK. Konto TrustedInstaller pojawi się na liście, podświetl i OK. - Wchodzisz do karty Uprawnienia, zaznaczasz swoje konto na liście i klik w Usuń. A po tym reszta zadań z plikiem FIX.REG i restartem kompa. Z gazem, te operacje normalnie powinny zająć Ci około 10 minut... Mam taką prośbę. Może zrobimy teraz to aby fps mi nie spadały w grach przez internet bo na razie to jest dla mnie ważne. A potem jak będzie czas to postaramy się to zrobić. Wydaje mi się że to będzie dobry pomysł. Veto. Powody: - Priorytetem jest tu rozwiązanie rozwalonego Servicing. To poważne uszkodzenie systemu, w przeciwieństwie do adware. - Bawisz się (czyli grasz), a zabawa to ostatnie co jest tu ważne. Do adware przejdziemy na końcu. . Odnośnik do komentarza
Ring3rPL Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 kolejny problem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się