smenkare Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam problem polega na tym ,że niektore strony po prostu nie działają. Komputer ani nie może połączyć się ze steamem tak samo jak i nie moze polaczyc sie ze strona steama ani zadna podstroną. Nie dzialaja takze strony Mozilli i jeszcze kilkanascie innych. Po kilkunastu sekundach proby polaczenie wyskakuje komunikat ze czas oczekiawania na polaczenie minal. Dodam także że komputer od kilku dni zachowuje sie dziwnie, czesci stron się nie wczytują, czesto wyskakują reklamy bez zadnego powodu a także komputer wydaje sie dzialac wolniej jakby byl czyms obciazony. Pozdrawiam i prosze o pomoc. Edit. jest coraz gorzej... żadna gra choc widzi internet, nie moze sie polaczyc z serwerem DxDiag.txt OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) problem polega na tym ,że niektore strony po prostu nie działają. Komputer ani nie może połączyć się ze steamem tak samo jak i nie moze polaczyc sie ze strona steama ani zadna podstroną. Nie dzialaja takze strony Mozilli i jeszcze kilkanascie innych. W raportach żadnych konkretów na temat nieładowania stron. Prawdopodobnie temat przeniosę do działu Sieci. Dodam także że komputer od kilku dni zachowuje sie dziwnie, czesci stron się nie wczytują, czesto wyskakują reklamy bez zadnego powodu a także komputer wydaje sie dzialac wolniej jakby byl czyms obciazony. W systemie działa adware i to doczyść, ale wątpię by to było powiązane z problemem nieładowania stron. Są tu już ślady używania AdwCleaner, nie wiadomo kiedy, ale omijam ten program w instrukcjach, by nie powtarzać się. Na razie takie akcje: 1. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. 2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files c:\progra~2\browse~1 C:\Program Files (x86)\BrowseToSave C:\ProgramData\Browse22save C:\ProgramData\SoftSafe C:\ProgramData\InstallMate C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Browse22save C:\Users\Tobiaryna\AppData\Local\Google :OTL O2 - BHO: (Browse22save) - {8D7107F7-867A-ABF3-E492-C0FECC0F5692} - C:\ProgramData\Browse22save\5159c67c786a5.dll () O4 - HKU\S-1-5-21-1485770423-532772460-667618788-1000..\Run: [ChomikBox] C:\Program Files (x86)\ChomikBox\chomikbox.exe File not found O9 - Extra Button: PokerStars.eu - {07BA1DA9-F501-4796-8728-74D1B91A6CD5} - C:\Program Files (x86)\PokerStars.EU\PokerStarsUpdate.exe File not found FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@esn/esnlaunch,version=1.110.0: C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\1.110.0\npesnlaunch.dll File not found FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@esn/esnlaunch,version=1.118.0: C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\1.118.0\npesnlaunch.dll File not found FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@pandonetworks.com/PandoWebPlugin: C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\npPandoWebPlugin.dll File not found :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows] "AppInit_DLLs"="" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. 4. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Wypowiedz się wyraźnie co ze zgłoszonych objawów nadal ma miejsce. . Edytowane 24 Maja 2013 przez picasso 24.05.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi