basku Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Mój system to Windows 7 Home Premium 64-bit, SP1, wszystkie aktualizacje systemu, antywirus Avast Free. Od pewnego czasu chwilami występuje problem z połączeniem internetowym na dwóch komputerach w sieci domowej (stacjonarny połączony kablem do routera i laptop bezprzewodowo. Bywa czasem tak, że po najechaniu kursorem na ikonę połączenia wyświetla się, że połączono z siecią i Brak dostępu do Internetu. Dostawca Internetu informuje, że wszystko w porządku. Po chwili połączenie działa. To skłoniło mnie do użycia programu Malwarebytes Anti-Malware i tu problem. Nie można zaktualizować programu chociaż połączenie jest aktywne i przeglądarki się uruchamiają. Próbuję więc pobrać nowy plik instalacyjny tego programu i niestety kończy się to niemożliwością - Brak wczytywania strony pobierania, mimo, że inne strony działają. Próbuję więc skorzystać ze skanera ESET Online Skanner ale nie jest to możliwe ani przez Firefoxa ani przez IE. Zainstalowałam też Spybot & Destroy 2 (nie mogłam też go pobrać, więc ściągłam ten plik instalacyjny od sąsiada), jednak nie mogłam go zaktualizować. Zrobiłam więc skanowanie bez aktualizacji i usunęłam to co znalazł. Po tym usunięciu już mogłam go zaktualizować. Jednak aktualizacja oraz pobieranie Malwarebytes nie działa ani też skaner ESET Online Scanner. Nie mogę też pobrać żadnego antywirusa np. ESET Smart Security. Avast nie zgłasza żadnego problemu. Proszę więc o analizę załączonych logów i pomoc w usunięciu problemu. OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Oznak infekcji brak. Temat przenoszę do działu Sieci. Dostarcz raport z Net-Log. Ode mnie uwaga wstępna: w logu z GMER widać w gałęzi CurrentControlSet zablokowane rozmaite klucze usług Avast. Upewnij się, że problemu nie tworzy właśnie Avast. Odinstaluj go, w Trybie awaryjnym popraw narzędziem Avast Uninstall Utility, podaj wyniki co się stało po tej akcji. . Odnośnik do komentarza
basku Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Odinstalowany Avast i Malwarebytes Anti-Malware a zainstalowałam AVG Internet Security. Przeskanowane, nic nie znaleziono. Jednak to nie pomogło oczywiście. Próbowałam zaktualizować Firefox'a (był 19.01) automatycznie z przeglądarki ale aktualizacja się nie powiodła. Chcąc pobrać najnowszy plik 20.0.1 nie udało się prawie z żadnej strony. Dopiero ze strony onetu mogłam to zrobić. Zainstalowałam, ale przy ponownej próbie pobrania tego pliku np. ze strony dobreprogramy.pl jest to niemożliwe, chociaż strony działają tylko samo pobieranie jest niemożliwe - ale tylko niektóre pliki, jedne się pobierają, inne nie - po prostu nie otwiera się strona pobierania. W związku z tym załączam raport z Net-Log. net-log.txt Odnośnik do komentarza
basku Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Problem rozwiązany!. Powodem była zmiana DNS dostawcy internetowego. Wystarczyło wpisać w routerze nowy DNS w zakładce WAN. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi