doom27 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Hej Mam mały kłopot wynikły z własnej winy z kamerką internetowa wbudowana w laptopa Asus F3ka. Zainstalowałem niezgodny sterownik i wymusiłem instalacje tego sterownika (świadomie) podając informacje czyli plik *.inf.Nastąpiła zmiana VID/PID i kamerka przestała działać. Sterowniki sie instalują bez przeszkód ale VID/PID nie ulega zmianie. Próbowałem usunąć Oem*(13).inf i zaimportować *inf sterownika za pomocą "pnputil.exe" i wszystko przebiega bez problemu.Nawet usunąłem klucze rejestru do tego VID/PID na prawach administratora(psexec) ale nic to nie daje(widać czegoś nie usunąłem) . Usuwałem tez plik INFCACHE. Gdy chciałem usunąć VID/PID za pomocą CDM Unistallera nie znajdował go.W jaki sposób to zmienić? Windows Vista Ultmate SP2 X64 Raport z ChipGenius: Description: Urzadzenie kompozytowe USB Protocal Version: USB 2.00Current Speed: High Speed USB Device ID: VID = 0C45 PID = 62C0 Device Revision: 0100 Controller Vendor: SONiXController Part-Number: SN9C288PFGReference Product: USB Camera????? Do instalacji uzywalem tym sterownikow zanim przekombinowalemhttp://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=F3Ka&p=3&s=78&os=25&hashedid=JFMwUdQ1L5V3eIKf HW_ID_8 = USB\VID_174F&PID_5A35 a ostatnio zaimportowany OEM13.inf to sterownik wersja Version V7.21.70.1 Z tego co pamietam i wedlug rejestru windows występował poniższy identyfikatorUSB\VID_174F&PID_5A35&REV_0411&MI_00USB\VID_174F&PID_5A35&MI_00 i te wpisy są w rejestrze.Jedak wedlug tego numeru SN9C288PFG PID/VID jest zgodny Raport USBDeviewhttp://www71.zippyshare.com/v/88847437/file.html raport usb view.txt Odnośnik do komentarza
Bonifacy Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Motasz jakąś ???Sonix USB PC Camera??? - http://home.hccnet.nl/w.m.brul/sonixcam z kamerą wbudowaną w laptopa. Stosowanie więc ChipGenius bez sensu. Używałeś tej kamery zewnętrznej kiedykolwiek, instalując do niej sterownik?Dla kamery Twojego lapka odpowiedni sterownik (tak sądzę) to ten - Version V6.21.70.003: http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=F3Ka&p=3&s=78&os=25&hashedid=JFMwUdQ1L5V3eIKf Odnośnik do komentarza
doom27 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Sterownik Version V6.21.70.003 uzywalem kiedy kamerka działała Pozniej po zapodaniu innej wersji przestała działać i zmienily sie dane identyfikacji sprzetu.Gdy teraz instaluje ten V6.21.70.003 to menadżer urządzeń pokazuje 1.3M UVC WebCam,ale w USBDeview jest wylaczony czyli szary. (domyślny który instaluje windows to camera 2.0 ale wyświetla w USBDeview jako urządzenie kompozytowe na zielono czyli włączone). Temat prowadzony jednocześnie tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2554972.html Odnośnik do komentarza
doom27 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Jednak się coś wysypało z firmware.Zainstalowałem na próbę Camera_Sonix_1.0.0.2_Vistax64Vistax86_A i kamerka ruszyła.Domyślnie instaluje się jako gateway i obraz jest odwrócony do góry nogami.Po zainstalowaniu sterowników do USB 2.0.1M UVC Web Cam działa ale ma odwrócony mirror. W opcjach nie ma możliwości zmian.Jedynie w programie producenta LifeFrame. Nie pamiętam którą wartość zmienić przed instalacją sterownika aby domyślnie był mirror obrazu.Na razie zostawiam tak jak jest i postaram się zająć tym końcem maja.Obecnie nie można instalować domyślnie sterownika bo instaluje się sterownik "gateway".Będę szukał rozwiązania z firmware do VID 174f PID5A35,chyba że jakiś starszy sterownik do tej wersji zadziała. Identyfikator urządzenia po zmianie firmware to: USB\VID_04F2&PID_B027&REV_9324&MI_00 USB\VID_04F2&PID_B027&MI_00 Nurtuje mnie jednak pytanie w jaki sposób doszło do zmiany firmware. Dzięki za pomoc.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się