Skocz do zawartości

Problem przy każdej aktualizacji windowsa


nicka12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
za każdym razem gdy wyłączam komputer rozpoczyna się instalacja nowych aktualizacji. Kiedy następnym razem chcę uruchomić komputer wyskakuje mi komunikat typu "Przygotowanie do konfigurowania systemu windows" i dalej nic, komputer zawiesza się.
Próbowałem rozwiązywać ten problem poprzez przywracanie systemu (robiłem to już 2- krotnie) ale problem nadal się powtarza. Możliwe, że jest to wina jakiegoś wirusa ale program Malwarebytes Anti-Malware nic nie znajdował. Utraciłem również uprawnienia administratora na komputerze.
Proszę o pomoc z góry wielkie dzięki.

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows 7. Brak oznak infekcji, a problem też nie wygląda na jej skutek. Doczyść sobie tylko szczątki adware (instrukcje w spoilerze), ale to nie ma żadnego zazębienia z problemem zasadniczym.
 


1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{9D6BEEFA-6EE5-4E60-BF2C-593A4A473AA7}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=fa02aecc-fd74-11e0-947a-7658fd180414&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1098640
FF - HKEY_CURRENT_USER\software\mozilla\Firefox\Extensions\\{58bd07eb-0ee0-4df0-8121-dc9b693373df}: C:\ProgramData\BrowserProtect\2.6.1095.52\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\FirefoxExtension [2013-02-10 14:45:27 | 000,000,000 | ---D | M]
O2:64bit: - BHO: (Hotspot Shield Class) - {F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170} - C:\Program Files (x86)\Hotspot Shield\HssIE\HssIE_64.dll File not found
O2 - BHO: (Yontoo) - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - Reg Error: Value error. File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll File not found
O3:64bit: - HKU\S-1-5-21-1333054548-3856300367-2153215087-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [ROC_ROC_NT] "C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\ROC_ROC_NT.exe" / /PROMPT /CMPID=ROC_NT File not found
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDrives = 0
O7 - HKU\S-1-5-18\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-19\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-20\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-21-1333054548-3856300367-2153215087-1000\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-21-1333054548-3856300367-2153215087-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDrives = 0 DRV:64bit: - [2011-07-26 19:49:12 | 000,037,888 | ---- | M] (AnchorFree Inc) [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\taphss.sys -- (taphss)
[2013-02-24 22:09:02 | 000,009,808 | ---- | C] () -- C:\Users\Grzesiek\AppData\Roaming\BabMaint.exe
[2013-02-24 22:09:02 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Grzesiek\AppData\Roaming\BabSolution
[2013-02-10 14:44:53 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Grzesiek\AppData\Roaming\Babylon

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"

:Commands
[emptytemp]


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.


Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart.

2. Po restarcie zastosuj Sprzątanie.


 
 

za każdym razem gdy wyłączam komputer rozpoczyna się instalacja nowych aktualizacji.

 

Skopiuj na Pulpit cały katalog C:\Windows\Logs\CBS, spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj mi link do tego. Poza tym, czy podczas każdej z prób był obecny w systemie ESET? Antywirus to jeden z podstawowych czynników, który może blokować określone procedury instalacyjne.

 

 

Utraciłem również uprawnienia administratora na komputerze.

 

Co to oznacza, o czym konkretnie mówisz? Opisz to dokładnie.




.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...