Vojak Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam. Mam nadzieję, że nie zostanę potraktowany jakoś mniej priorytetowo niż inni tylko dlatego, że jest to tylko Counter Strike. Męczę się z tym problemem już od dwóch tygodni i nie mam już pomysłów. Problem polega na tym, że nie mogę połączyć się z serwerami Counter Strike 1.6 (oraz Source). Pewnego dnia grałem na jednym z serwerów, w pewnym momencie złapałem laga i musiałem połączyć się ponownie. Niestety już się nie dało. Dokładnie wygląda to tak: mogę uruchomić Counter Strike, mam wszystkie serwery na liście i mogę sprawdzać kto gra, ile czasu itp. (czyli w jakimś stopniu łączę się z serwerem) ale nie mogę na niego wejść i grać. Proces ładowania zatrzymuje się na samym początku przy stanie "Establishing connection to server". Nie działają oczywiście żadne serwery. Spróbowałem to samo na wersji Non-Steam (gram na oryginalnej) i nic to nie dało. Próbowałem poradników z sieci z usuwaniem plików, aktualizacją platformy itp. - nic to nie dało. Na pierwszą myśl pewnie Wam przychodzi - zablokowana gra w zaporze. Zaporę oczywiście wyłączyłem, wcześniej i tak były dodane wyjątki co do gry: Następne co pomyślałem to porty. Nie mogłyby one być zablokowane przez usługodawcę bo dostałem informację, że Neostrada nie blokuje portów i nigdy się z tym nie spotkałem. Przez kilka dobrych lat wszystko było dobrze. Porty w routerze to też duży znak zapytania bo nagle straciłem dostęp do CS'a podczas grania kiedy w domu nikogo nie było i nie miał dostępu do routera. Nie jestem właścicielem tego routera i nie mogę go niestety konfigurować bo nie mam hasła ale jestem prawie pewny, że to właśnie nie przez niego jest ten problem. Oczywiście spytam tej osoby czy nie zablokowała przypadkiem czegoś. Mimo wszystko chciałbym jakoś sprawdzić czy to właśnie porty są zablokowane. Jest jakieś narzędzie gdzie podam port z CS'a (27015) i zostanie sprawdzone czy jest on zablokowany. Próbowałem przez stronę http://www.canyouseeme.org/ jednak przy każdym porcie wyskakuje błąd. Sprawdziłem port w uTorrent - ustawiłem na pobieranie właśnie przez niego i normalnie pobiera pliki. Nie znam się na tym aż tak więc nie wiem czy to jest wiarygodny ,,test". System został zainstalowany kilka dni temu i praktycznie nic na nim nie ma. Przed reinstalacją problem też występował - po reinstalacji i instalacji sterowników od razu sprawdziłem czy CS działa - niestety nie. Z routerem łączę się poprzez kartę WiFi Atheros AR922X. Identyfikator sprzętu: Sterownik: Ustawienia(tutaj wydaje mi się, że coś jest nie tak ale to tylko przeczucia): 802.11b Preamble - Long and Short AdHoc 11n - Disable Dynamic MIMO Power Save - Disable Network Adress - 5EB015FFFF2D Receive Buffers - 256 Scan Valid Interval - 60 Transmit Buffers - 512 ICSI Netalyzr - http://n2.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca208a-1592-5c9e3336-9853-40c8-b38e Dostawca usługi: Neostrada TP, 6mb/s. Router - Asus RT-N16 Windows 7 Enterprise 64bit AMD Athlon II x2 250 3.0GHz6GB RAMGeForce 7600GT W załączniku przesyłam logi. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Daj jeszcze logi z OTL: https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ Na razie nic nie widać. W Neostradzie są blokowane pewne porty wychodzące, ale na pewno nie te: http://www.orange.pl/kid,4002234817,id,4002235280,title,bezpieczenstwo,helparticle.html Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się