Skocz do zawartości

Skaczący ping, problemy z połączeniem sieciowym


szynszylus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Konkretnie mam problem ze skaczącym pingiem nawet do 2000 i zrywaniem połączenia mimo że windows pokazuje cały czas że jest dostęp do internetu. Takie akcję trwają ok 10 minut, ale zdarzają się kilka razy dziennie, niezależnie od godziny. Męczę sie z tym ok miesiąca nigdy wcześniej nie miałem takich problemów. Skanowałem komputer m.in Avast, Emisoft, czyściłem CCleanerem. Nie widzę żadnych podejrzanych procesów. Zazwyczaj jak nie rozłączy połączenia z internetem to pojawia sie duży spadek prędkości łącza, strony wczytuja sie po kilka minut.
Dostawca: Multimedia 20mb/s
Router: TL-WR543G
Odbiornik USB: TP-WN422G
System: Win7
Płyta główna: ASRock p67 Pro3


http://n2.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca208a-1570-b9929bc6-723a-4d56-8581


 

net-log.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem według mnie z siecią bezprzewodową. Zamieść jeszcze:

 

 

  • W przypadku problemów ze sterownikami proszę także o podanie identyfikatorów sprzętu (Windows+R -> devmgmt.msc -> Odpowiednia karta -> Właściwości -> karta Szczegóły -> Identyfikatory sprzętu) oraz wersji zainstalowanego sterownika (Windows+R -> devmgmt.msc -> Odpowiednia karta -> Właściwości -> karta Sterownik). Wystarczy zrobić odpowiednie screeny.
  • Ustawienia karty sieciowej. Należy wejść w Windows+R -> devmgmt.msc -> Odpowiednia karta -> Właściwości -> karta Zaawansowane i spisać wszystkie właściwości wraz z ustawionymi wartościami. To bardzo ułatwia pracę.
  • W razie problemów z siecią bezprzewodową proszę także o screen z listy sieci z programu inSSIDer (pomaga ocenić stopień zajęcia poszczególnych częstotliwości i siłę sygnału) oraz krótki opis środowiska, czyli informacje o obecnym w pobliżu sprzęcie, który może wywoływać zakłócenia. Szczególnie podejrzane są głośniki, wszelkiego rodzaju sprzęt RTV, kuchenki mikrofalowe.
Odnośnik do komentarza



 

Adres sieciowy: Nieobecna
ARP Offload: Włączone
Automatyczne wył Gigabit: Wyłączone
Buffory dobioru: 512
Bufory transmisji: 128
Energoszczedny Ethernet: On
Energy Efficient Ethernet: Off
Large Send offload x2 IPv4: On
Large Send offload x2 IPv6: On
Modernizacja przerwania: On
NS Offload: On
Priorytet i VLAN: On Priorytet i VLAN
Ramka Jumbo: Off
Receive Side Scroling: On
Sterowanie przepływem: On
Suma kontrolna bez obciążenia IPv4: On RX i TX
​Suma kontrolna bez obciążenia TCP IPv4: On RX i TX
Suma kontrolna bez obciążenia TCP IPv6: On RX i TX

Suma kontrolna bez obciążenia UDP IPv4: On RX i TX

Suma kontrolna bez obciążenia UDP IPv6: On RX i TX
Szybkość i dupleks: Automatyczne negocjacje
Wake on Magic Packet: On
Wake on pattem match: On
WOL i szybkość zamykania łącza: Najpierw 10mb/s
Zamknięcie Wybudzenia przy uaktywnieniu sieci: On

Dorzucam jeszcze Wireless G USB Adapter:
802.11b Preamble: Long and Short
Network Address: Nieobecna
Receive Buffers: 256
Scan Valid Interval: 60
Transmit Buffers: 256

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Nie wiem, na jakiej częstotliwości pracują myszki, ale - prawdę powiedziawszy - nic mnie już nie zdziwi. Stąd odpowiedź: może się gryźć. Tak samo z kuchenkami mikrofalowymi, które pracują na częstotliwościach w okolicy 2,45 GHz. Sieci bezprzewodowe to już 2,41 - 2,47 GHz, czyli niebezpiecznie blisko, stąd pojawiają się zakłócenia.

Odnośnik do komentarza

Możesz spróbować. Nie jesteśmy w stanie ocenić, na jakiej dokładnie częstotliwości pracuje Logitech. Pamiętaj, że normalnie sygnał WiFi zajmuje swój kanał i po dwa sąsiednie "w dół" i "w górę".

 

Proponuję jeszcze przed zmianą kanału spojrzeć na listę sieci bezprzewodowych w okolicy i jakie zajmują częstotliwości. Można to zrobić programem inSSIDer. Sprawdź teraz, a nie na podstawie poprzednich wyników, konfiguracja nie jest cały czas taka sama i różne inne osoby wokół też mogą zmieniać. Sugeruję także porównać, jak się ma sytuacja z WiFi przy działającej myszce i przy wyłączonej.

Odnośnik do komentarza

Chyba znalazłem winowajcę a jest nim router, gdy przeniosłem cały sprzęt do modemu i podłączyłem sie do niego przez ethernet to było idealnie nawet na pingtest miałem ocene "A" aczkolwiek na wi fi również, jednak u mnie w pokoju gdzie zazwyczaj urzęduje ocena jest "C"  więc problemem jest chyba odległość czy tam słaby sygnał 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...