Colette Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam, problem dotyczy laptopa mojego taty. Jedna z usług, którą kiedyś wyłączył, nie wiadomo kiedy i dlaczego sama się aktywowała (Usługi pulpitu zdalnego).Nie można jej trwale zatrzymać i wyłączyć, ponieważ po restarcie znowu wchodzi w tryb automatycznego uruchamiania.Przestawianie opcji uruchamiania wyżej wspomnianej usługi w rejestrze systemu także nie przynosi trwałego efektu.Jakby nie działać usługa pozostaje zatrzymana i wyłączona tylko do czasu kolejnego uruchomienia komputera.Opcja w zakładce "Zdalny" > "Zezwalaj na połączenia Pomocy zdalnej z tym komputerem" jest odznaczona.System Windows 7 Home Edition SP1 x64 na bieżąco aktualizowany.Komputer był sprawdzany programami:MalwarebytesSpybotNortonNic nie wykazały, proszę o pomoc, ponieważ skończyły nam się pomysły. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Czy w Zdalny nie masz w tej wersji okienka Pulpit zdalny? Powinien być odznaczony. W okienku tej usługi masz jeszcze zakładkę Zależności. Porównaj ustawienia domyślne usług dla tej wersji W7 z tej strony - KLIK. Odnośnik do komentarza
Colette Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Usługi zależne lub powiązane z pulpitem zdalnym są wyłączone. Okienko "Zdalny" wygląda nieco inaczej ale to co trzeba jest zaznaczone i odznaczone. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zmień usługi pulpitu zdalnego na Ręczny - dla próby. Odnośnik do komentarza
Colette Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ciekawa sprawa... Po zmianie na "Ręczny" i restarcie usługa się nie uruchamia i typ uruchomienia także się samoczynnie nie zmienia na "Automatyczny".. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Po zmianie na "Ręczny" i restarcie usługa się nie uruchamia i typ uruchomienia także się samoczynnie nie zmienia na "Automatyczny".. I tak ma być. Usługa sie uruchomi kiedy bedzie potrzebna. Odnośnik do komentarza
Colette Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam. Chodzi o to by się nie uruchamiała, u mnie na laptopie z Windows 7 dało się ją całkiem wyłączyć, natomiast w notebooku ojca (system taki sam) się nie da i co więcej, to zjawisko występuje dopiero od pewnego czasu. Kiedyś było ok. Jest tam zainstalowany NIS, czy on może wywoływać takie problemy? Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Też mam NIS-a i nie mam z tym problemów. A jak należy rozumieć post #5? Odnośnik do komentarza
Colette Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Trochę niejasno napisałam w wypowiedzi #5 Chodzi o to, że u siebie mam następujące ustawienia Usługi pulpitu zdalnego: Typ uruchomienia - Wyłączony Stan usługi - Zatrzymano Na notebooku taty było tak samo, aż pewnego razu przypadkowo odkrył, że nastąpiła samoczynna zmiana ustawień wspomnianej wcześniej usługi na: Typ uruchomienia - Automatyczny Stan usługi - Uruchomiono Próby ustawienia tak jak było wcześniej (wyłączony/zatrzymano) nie przynoszą trwałego efektu, po restarcie pojawia się automatyczny/uruchomiono. Po wprowadzeniu trybu uruchamiania "Ręczny", ustawienie zostaje zapamiętane i usługa nie działa. Jednak nurtuje mnie dlaczego niemożliwe jest zapamiętanie ustawień gdy chcemy całkiem wyłączyć usługę. Kiedyś był na tym komputerze jakiś szkodnik, niestety nie pamiętam jego nazwy, może coś gdzieś po nim zostało? Program antywirusowy niczego nie wykrywa. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ręczny jest ustawieniem domyślnym. Możliwe, że ta usługa nie może być w ogóle wyłączona lub jest zainstalowany jakiś soft do pulpitu zdalnego. Ja bym zostawił tak jak jest. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się